Potrzeba naszej modlitwy...

„Jezus Chrystus - światłość i moc nasza - jest obecny, żyje i działa w swoim Kościele. W każdej chwili mamy do niego łatwy przystęp.”
Sługa Boży Biskup Piotr Gołębiowski


Modlitwą, zanoszoną do Boga za wstawiennictwem Sługi Bożego Biskupa Piotra Gołębiowskiego, otaczajmy Autorki nadesłanych intencji:
1.     „Szczęść Boże! Za wstawiennictwem Sługi Bożego Biskupa Piotra codziennie modlę się na różańcu za rodzinę, znajomych, kapłanów i siostry zakonne, za wspólnoty modlitewne. Dziś proszę Was wszystkich o modlitwę w moich intencjach, które noszę w sercu... Bóg zapłać!”;
2.      „Bardzo proszę o modlitwę o zmianę pracy na lepszą. Zmieniłabym ją choćby od jutra. W obecnej pracy czuję się jak w straszliwej pułapce, z której nie ma wyjścia. Obecnie każdego poranka pojawia się strach – co mnie czeka. Każdy dzień to ogromny stres. Jestem czasami u kresu sił. Wierzę, że dobry Bóg mi pomoże, ulituje się nade mną i, że splot dobrych zdarzeń i życzliwych ludzi na mojej drodze sprawi, że może już następny miesiąc powitam w innej pracy, w nowym, przyjaznym miejscu. Może uda mi się wrócić do poprzedniej pracy, gdzie było mi dobrze, spokojnie? Błagam o modlitwę. Szczęść Boże”.
Panie Jezu Chryste, Najwyższy Pasterzu, Ty powołałeś Biskupa Piotra do służby kapłańskiej i wprowadziłeś go do grona następców Apostołów. Dziękujemy Ci za jego żarliwość o świętość i jedność Kościoła. Pomóż nam naśladować jego bezgraniczne zawierzenie, ofiarną służbę i synowskie oddanie Twojej Matce. Racz wynieść go na ołtarze, aby te cnoty zajaśniały dzisiejszemu Kościołowi i jego pasterzom.
Udziel nam, za jego przyczyną, zgodnie z Twoją wolą, tej łaski, o którą pokornie prosimy...

(Wiadomości o łaskach otrzymanych za wstawiennictwem Sł. B. bp. Piotra Gołębiowskiego prosimy przesyłać na adres: Kuria Diecezji Radomskiej, ul. Malczewskiego 1, 26-600 Radom; e-mail: postulator.radom@wp.pl)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz