Z wdzięcznością za otrzymane łaski…



Napisałam na blogu w maju, a dziś dziękuję!



„Składajmy dzisiaj Najlepszemu Ojcu dziękczynienie
za łaski i dobrodziejstwa”

Sługa Boży Biskup Piotr Gołębiowski

Pragnę podzielić się otrzymaną łaską za przyczyną Sługi Bożego Bp. Piotra Gołębiowskiego.
Prosiłam o łaskę stałej pracy dla mojego narzeczonego. Ciągle albo nie miał pracy, albo tak na miesiąc czy nawet krócej, tak do pomocy, potem na umowę-zlecenie. Modliłam się za przyczyną Bp. Piotra, napisałam na blogu w maju, gdy przez cały miesiąc każdy mógł podać intencję. Ja właśnie tę podałam. Narzeczony niedawno dostał umowę o pracę na 2 lata.
Bóg jest wielki i czyni cuda! Wystarczy Mu mocno zaufać i prosić. W końcu sam Jezus nam powiedział: „Proście, a otrzymacie; szukajcie, a znajdziecie; kołaczcie, a będzie wam otworzone”. I jeszcze te słowa: „Kto prosi, otrzymuje; kto szuka, znajduje; a kołaczącemu otworzą”.
Chwała Panu!
                                                                                                                    Basia           

Chwała Ojcu i Synowi, i Duchowi Świętemu.
Jak była na początku, teraz i zawsze, i na wieki wieków. Amen.
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz