Modlitwa

 

Modlitwa chorego


Panie Jezu Chryste, tyle razy przychodzili do Ciebie chorzy i cierpiący, a Ty litowałeś się nad ich niedolą, pochylałeś się nad nimi i obdarzałeś ich upragnioną łaską zdrowia. W Wielki Piątek niosłeś swój krzyż na Golgotę i wziąłeś na siebie nasze ludzkie cierpienia. Przyjmij moje cierpienie, dodaj mi siły i cierpliwości. Naucz mnie dostrzegać sens w dźwiganiu za Tobą mojego krzyża, by Twój krzyż nie był daremny.
Najlepszy Lekarzu, Ty przywróciłeś zdrowie również Słudze Bożemu Biskupowi Piotrowi Gołębiowskiemu. Przez jego wstawiennictwo proszę Cię, Zbawicielu mój, spójrz na mnie, dotknij mnie swoją łaską i skieruj do mnie swe słowa, które zaowocują uzdrowieniem. Nade wszystko jednak dodaj mi otuchy i siły, bym mógł zawsze wypełniać Twoją świętą wolę. Zanurz mnie w Twoim niezmierzonym Miłosierdziu!
Sługo Boże Biskupie Piotrze, wstawiaj się za mną, by Chrystus obdarzył mnie zdrowiem.

Wiadomości o łaskach otrzymanych za wstawiennictwem Sł. B. bp. Piotra Gołębiowskiego prosimy przesyłać na adres: 

Kuria Diecezji Radomskiej
ul. Malczewskiego 1
26-600 Radom


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz