Świadectwo: Syn otrzymał telefon z propozycją pracy

Szczęść Boże,
Nazywam się Teresa Sobczak. Jestem z parafii św. Judy Tadeusza w Starachowicach. Mam męża, dwóch synów i dwie synowe. Mój syn Łukasz (36 lat) bardzo długo nie mógł znaleźć pracy. Bardzo chciał podjąć pracę jako strażak, zdawał dwa razy do szkoły pożarniczej w Częstochowie, podchodził osiem razy do naborów do Państwowej Straży Pożarnej w województwie świętokrzyskim. Czego się podejmował, to nic mu nie wychodziło. Ja ciągle modliłam się, aby dostał pracę, zgodnie z wolą Bożą, w której znalazłby swoje miejsce.
W 2014 r. jego żona Urszula złożyła dokumenty do pracy w policji w Kielcach i przystąpiła do egzaminu. Namówiła Łukasza, aby także spróbował swoich sił. Oczywiście zaliczył pozytywnie egzamin sprawnościowy, wszystkie testy i rozmowy obowiązujące w naborze do pracy w policji. Jednak trwało to ponad rok – takie są zasady – i nie został przyjęty. Zwrócił się z prośbą o przyjęcie go do policji w Warszawie i także mu odmówiono. Postanowił odebrać dokumenty z Kielc (zrezygnowany), bo znowu się nie udało.
Ksiądz Proboszcz mojej parafii przekazał całej Rodzinie Różańcowej książeczki „Ani dnia bez modlitwy. Modlitwa ze Sługą Bożym Biskupem Piotrem Gołębiowskim”. Nie rozpoczęłam od razu modlitwy tylko myślałam sobie, że nie znałam Biskupa Gołębiowskiego, nic o Nim nie wiem, nigdy się do Niego nie modliłam i czy ja mogę modlić się i prosić o wstawiennictwo do Pana Boga? Odkładałam tę modlitwę, ale tej książeczki nie schowałam, tylko w domu zawsze ją miałam w zasięgu wzroku. Coś mi nie dawało spokoju i przeczytałam. Przepiękne wezwania w Litanii do Sługi Bożego Biskupa Piotra Gołębiowskiego (zrozumiałam, jaki był) poruszyły moje serce i rozpoczęłam modlitwę Nowenną w intencji znalezienia pracy przez mojego syna. Rozpoczęłam 10 kwietnia 2016 r., zakończyłam 18 kwietnia (dzień urodzin Łukasza), a 21 kwietnia syn otrzymał telefon z Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie z propozycją podjęcia tam pracy. Nikt nigdy nie myślał o Krakowie, wszystko wskazywało na to, że w policji nie ma już szans (takie są procedury). 24 kwietnia 2016 r. syn zgłosił się do Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie i od 1 czerwca podjął pracę. Odbył szkolenie w Centrum Szkolenia Policji w Legionowie. W chwili obecnej dojeżdża do pracy z Kielc do Krakowa.
Nie wiedziałam jak dziękować Bogu za Sługę Bożego Bp. Piotra Gołębiowskiego, modliłam się modlitwą o beatyfikację. Ale dla mnie to było mało i po uzgodnieniu z moim Ks. Proboszczem (jestem przewodniczącą Kółek Żywego Różańca) przedstawiam postać Sługi Bożego Biskupa Piotra Gołębiowskiego innym. Na spotkaniach w pierwsze soboty miesiąca czytam czytanki z książki „Przy boku Maryi staniesz się apostołem miłości”.
Serdecznie pozdrawiam
Z Panem Bogiem
Teresa Sobczak                                  
29 stycznia 2017 r.

Chwała Ojcu i Synowi, i Duchowi Świętemu.
Jak była na początku, teraz i zawsze, i  na wieki wieków.
Amen.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz