Prosimy i liczymy na Twoją modlitwę!



„Duch modlitwy niech nas ożywia i towarzyszy nam zawsze.”

Sługa Boży Bp Piotr Gołębiowski

Przez wstawiennictwo Sługi Bożego bp. Piotra Gołębiowskiego módlmy się w polecanych nam intencjach:

- O uzdrowienie dla ks. Witolda;
- Jezu, ufam Tobie i proszę weź nas pod swoją opiekę;
- Matko Boża, pomóż mi, by dzieci rzuciły palenie papierosów i picie alkoholu;
- Panie Jezu, ulecz moje ciało i duszę;
- Błagam, odmień los mój i mojej rodziny, pomóż zdobyć pieniądze na raty, opłaty i leczenie. Niech prośby moje zostaną wysłuchane. Błagam Cię o pomoc w sprawach finansowych;
- Proszę o modlitwę w intencji udanej operacji dla cioci Marysi. Biskupie Piotrze, wstaw się za nami. Jezu, ufam Tobie!;
- Maryjo, Matko Boża, weź pod swą opiekę moja rodzinę i bliskich. Prowadź nas do swojego Syna Jezusa;
- Matko Boża, uzdrów moje ciało i dusze;
- Matko ukochana, proszę o zdrowie dla Kasi i bliskich.
Panie Jezu Chryste, Najwyższy Pasterzu, Ty powołałeś Biskupa Piotra do służby kapłańskiej i wprowadziłeś go do grona następców Apostołów. Dziękujemy Ci za jego żarliwość o świętość i jedność Kościoła. Pomóż nam naśladować jego bezgraniczne zawierzenie, ofiarną służbę i synowskie oddanie Twojej Matce. Racz wynieść go na ołtarze, aby te cnoty zajaśniały dzisiejszemu Kościołowi i jego pasterzom.

Udziel nam, za jego przyczyną, zgodnie z Twoją wolą, tej łaski, o którą pokornie prosimy...


(Wiadomości o łaskach otrzymanych za wstawiennictwem Sł. B. bp. Piotra Gołębiowskiego prosimy przesyłać na adres: Kuria Diecezji Radomskiej, ul. Malczewskiego 1, 26-600 Radom; postulator.radom@wp.pl)

3 komentarze:

  1. Proszę Ojcze o pozytywne rozpatrzenie mojej sprawy w której intecji modlę sie już prawie 2 lata. Boże pomóż mi wyjść na prostą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę o modlitwę w intencji uzdrowienia z paraliżu ciała

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę Jezu Ufam Tobie miej w opiece moją rodzinę Proszę nie opuszczaj Nas w tych ciężkich chwilan dla Nas.Bądż zawsze przy nas

    OdpowiedzUsuń