Poprzyj Twoją modlitwą nasze intencje


„Jezus Chrystus nie tylko w nauczaniu głosił, że Pan Bóg jest nieskończenie dobry i miłosierny, lecz w swojej Osobie i w działaniu ukazał najwyraźniejszy obraz Miłosierdzia Bożego.”
Sł. B. Bp P. Gołębiowski

Za wstawiennictwem Sługi Bożego Bp. Piotra Gołębiowskiego módlmy się w nadesłanych intencjach:
- O szczęśliwą operację dla Eli;
- Proszę o modlitwę za mojego brata Pawła, o powrót na drogę wiary, o zdrowie dla męża Piotra i o uwolnienie szwagra z nałogu alkoholizmu. Proszę o modlitwę o rozwiązanie trudnej sprawy rodzinnej zgodnie z wolą Bożą;
- Panie Jezu, pod Twą opiekę oddaję moją rodzinę;
- Panie Jezu, okaż nam grzesznym swoje Miłosierdzie;
- Panie Jezu kochany, proszę cię o zdrowie dla mnie i mojej całej rodziny;
- Panie, ratuj moje dzieci, bo zbłądziły. Jezu, ufam Tobie.
- Jezu, ufam Tobie i proszę, ulecz moją duszę i ciało;
- Matko Boża, weź pod swą opiekę moją rodzinę;
- Proszę o modlitwę za dusze w czyśćcu cierpiące i dzieci nienarodzone;
- Matko Boża, prowadź mnie , dzieci i męża do Jezusa. Wskazuj właściwą drogę, by nie błądzić;
- W intencji Panu Bogu wiadomej;
- Maryjo, Matko Boża, weź pod opiekę moją rodzinę, prowadź nas do swojego Syna, Jezusa Chrystusa;
- Matko Boża, proszę pomóż mi. Ty wiesz, rozwiąż mój problem;
- Matko Boża, weź pod opiekę moje dzieci, wskaż im właściwą drogę;
- Matko Boża, proszę Ciebie o zdrowie dla Kasi (ulecz ją bym już nie cierpiała) oraz bliskich;
- Matko Boża, proszę pomóż mi. Ty wiesz, niech się stanie Twoja wola
- Matko Boża, weź pod swą opiekę moje dzieci;
- Jezu, ufam Tobie i prowadź nas, by nie błądzić;
- Najświętsza Matko, proszę chroń mnie i moją rodzinę od złego i zmiłuj się nad wszystkimi grzesznikami;
- Matko Boża, chroń mnie, prowadź mnie, uproś u Jezusa łaskę uzdrowienia moich relacji w pracy, pomóż mi;
- Mateńko najdroższa, chroń, broń i błogosław mnie i moim dzieciom. Proszę uzdrów nasze stosunki i zmiłuj się nad nami. Amen;
- Matko Najświętsza, proszę Cię o zdrówko dla Antosi i Zuzanki, aby ten wirus już im ustąpił. Dziękuję za Twoje Matczyne Serce;
- Najświętsza Matko, proszę chroń mnie i moją rodzinę, a szczególnie moje dzieci, od złego i zmiłuj się nad wszystkimi grzesznikami. Amen;
- Matko Boża, miej mnie i moją rodzinę w opiece i wybacz nam ułomności;
- Mateczko kochana, weź pod opiekę syna mojego i wskaż mu właściwą drogę;
- Matko Boża, pomóż mi w moim życiu. Ty wiesz, o co tu chodzi. Otwieraj mnie na zrozumienie i cierpliwość oraz odwagę dokonania dalszych dobrych decyzji. Proszę o zdrowie dla mojej Wioli i Paulinki i o uwolnienie mnie z tej sytuacji mojego związku;
- Matko Boża, proszę o powrót do zdrowia mojej córki;
- Matko Boża, miej w opiece moja mamę, chroń ją każdego dnia;
- Matko Najświętsza, modlę się o zdrowie dla naszej rodziny, a także o to, aby związku Michałka i Martynki nikt nie próbował popsuć. Proszę za Weronikę, aby znalazła kontakt z rówieśnikami. Amen;
- Matko Boża, pomóż osobie, o której wiesz, żeby przyjmowała Jezusa i skorzystała z Sakramentu Pokuty;
- Matko Boża, proszę o modlitwę i o lepsze porozumienie z moim bratem po śmierci Rodziców i o lepsze relacje z moimi synami;
- Jezu, ufam Tobie i Tobie powierzam moje troski i problemy, proszę pomóż mi.
Panie Jezu Chryste, Najwyższy Pasterzu, Ty powołałeś Biskupa Piotra do służby kapłańskiej i wprowadziłeś go do grona następców Apostołów. Dziękujemy Ci za jego żarliwość o świętość i jedność Kościoła. Pomóż nam naśladować jego bezgraniczne zawierzenie, ofiarną służbę i synowskie oddanie Twojej Matce. Racz wynieść go na ołtarze, aby te cnoty zajaśniały dzisiejszemu Kościołowi i jego pasterzom.
Udziel nam, za jego przyczyną, zgodnie z Twoją wolą, tej łaski, o którą pokornie prosimy...
(Wiadomości o łaskach otrzymanych za wstawiennictwem Sł. B. bp. Piotra Gołębiowskiego prosimy przesyłać na adres: Kuria Diecezji Radomskiej, ul. Malczewskiego 1, 26-600 Radom; postulator.radom@wp.pl).


18 komentarzy:

  1. Biskupie Piotrze, wstaw się u Boga za Krystynę o zdrowie, za Bogdana i Annę o zdrowie i błogosławieństwo Boża, a także o dobre wyniki pooperacyjne, a i mnie miej w swojej codziennej opiece.

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę o łaskę Miłosierdzia i wyjścia z kłopotów finansowych oraz o zdrowie dla całej rodziny. Dziękuję Ci Ojcze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezu bądź uwielbiony w każdym momencie naszego życia, obdarz potrzebnymi łaskami i bądzKrólem mojego ZXycia. Oddaję Tobie mojego męza i nasze dzieci.AMEN

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę o modlitwę za Mariana, o uwolnienie z choroby psychicznej. Z całego serca dziękuję. Amen

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezu,błagam o pomoc w mojej sprawie. Ty wszystko wiesz,wszystko możesz. Chwała Panu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Panie Jezu wez w opieke moje dzieci i dopomoz w rozwiazaniu pewnej sprawy ty wiesz Jezu dziekuje z calego serca .Amen

    OdpowiedzUsuń
  7. Panie Jezu wez w opieke moje dzieci i dopomoz w rozwiazaniu pewnej sprawy ty wiesz Jezu dziekuje z calego serca .Amen

    OdpowiedzUsuń
  8. JEZU PROSZĘ O UWOLNIENIE Z CHOROBY ALKOHOLOWEJ MOJEGO SYNA ,ABY MIAŁ PRACĘ JA PROSZE O DOBRE WYNIKI BADAŃ.ODDAJE TOBIE MOJĄ RODZINĘ W OPIEKĘ.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jezu ufam Tobie i prosze weź pod Swą opiekę moją rodzinę. Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  10. Matko Boza prosze Ciebie o zdrowie dla Kasi oraz bliskich

    OdpowiedzUsuń
  11. Prosze o modlitwe za dusze w czysccu cierpiące i dzieci nienarodzone. Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  12. Matko Boza proszę prowadz mnie i dzieci do Siebie

    OdpowiedzUsuń
  13. Jezu przyjdz do mego męża i wskaz mu drogę by nie bladzil. BÓG zapłać

    OdpowiedzUsuń
  14. Panie JEZU,jeśli jest taka Twoja wola, proszę udziel mi daru macierzyństwa

    OdpowiedzUsuń
  15. Proszę o łaskę zbliżenia się do Boga w tym Wielkim Poście dla Ewy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Proszę abym mógł sie dobrze wyspowiadać

    OdpowiedzUsuń
  17. Proszę abym mógł sie dobrze wyspowiadać

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo proszę o modlitwę i wstawiennictwo za Paulinę, Karolinę, Kingę i ich dzieci o łaski uzdrowienia oraz w intencji ich mężów o łaski trzeźwości i nawrócenia. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń