Prosimy Cię o modlitwę…


„W piątek świadkowie śmierci Jezusa Chrystusa nie zrozumieli, dlaczego Ten, który wskrzeszał umarłych, samego siebie nie uwolnił od śmierci. Czyżby śmierć górowała nad potęgą Jezusa Chrystusa? W niedzielę z rana okazało się, że nie śmierć ma władzę nad Chrystusem Panem, ale Chrystus Pan nad śmiercią”.

Sł. B. bp Piotr Gołębiowski


Prosimy o modlitwę w nadesłanych nam intencjach. Prośmy za wstawiennictwem Sługi Bożego Biskupa Piotra Gołębiowskiego, by Pan Bóg wysłuchał pragnień serc tych, którzy przesłali te intencje i w intencji których się modlimy:
- Proszę Cię, Panie i Ciebie, ukochana Mateńko, za wstawiennictwem Sł. B. bp. Piotra o łaskę zdrowia dla mego męża Tadeusza, córki Ani i Moniki, dla ich dzieci i mężów oraz dla mnie i mej siostry. Proszę, abyśmy dożyli sędziwych lat i mogli czynić dobro;
- Matko Boża, uzdrów te osoby, które mnie skrzywdziły oszczerstwem… Ja im wybaczyłam, mimo że one nawet nie przeprosiły…;
- Jezu, proszę o Twe Miłosierdzie dla mojej rodziny i bliskich;
- Proszę o modlitwę za dusze w czyśćcu cierpiące i dzieci nienarodzone;
- Jezu, wskaż właściwą drogę mojemu mężowi i dzieciom;
- Matko Boża, proszę Ciebie o zdrowie dla Kasi oraz bliskich;
- Jezu, ufam Tobie i proszę zajmij się tym;
- Matko Boża, proszę pomóż. Ty wiesz, uzdrów moje ciało i duszę;
- Kochana Matko Boża, pomóż mi proszę. Amen;
- Matko, Ty wiesz… Proszę, uratuj moje rozpadają się małżeństwo. Módl się za moją żonę, choć tak bardzo mnie zraniła. .Wierze, że wysłuchasz;
- Maryjo, Matko Boża, proszę weź pod swą opiekę moją rodzinę, szczególnie męża i syna Viktora, by nie błądzili;
- Matko Boża, proszę pomóż Kasi, uzdrów ją;
- Matko Boża, proszę pomóż mi Ty. Niech się stanie wola Boża;
- Proszę o modlitwę za moją chrześnicę Olę – o opiekę Matki Najświętszej. Sługo Boży, Biskupie Piotrze, wstawiaj się za nami. Jezu, Ufam Tobie. Basia;
- Proszę o modlitwę za moją rodzinę, za dusze w czyśćcu cierpiące i dzieci nienarodzone;
- Maryjo, Matko Boża, proszę pomóż mi, by synowie przestali pić alkohol i palić papierosy. Wskaż nam drogę do Twojego Syna Jezusa Chrystusa;
- O Maryjo, Najświętsza Panienko, proszę o nawrócenie mego męża, uwolnij od zdrady i kłamstwa, o uzdrowienie syna i mnie z choroby SM. Prowadź nas do Syna swojego, a Pana Naszego Jezusa Chrystusa. Amen;
- Matko Boża proszę Cię o zdrowie dla ojca. Syn;
- Proszę o modlitwę za moich synów, żeby wyzwolili się z nałogów, odnaleźli Boga w swoim życiu i żyli zgodnie z wolą Bożą, o pracę, zdrowie i żeby poukładali swoje życie. Miej ich w swojej opiece, Boże;
- Maryjo, Matko Boża, proszę pomóż mi i mojej rodzinie, by nie przytrafiło się nic złego i nie spotkała nas żadna przykrość i krzywda, chroń nas od zła wszelkiego oraz żebyśmy szli słuszną i dobrą drogą;
- Matko Boża, proszę pomóż mi. Ty wiesz, dodaj siły, by iść dalej. Proszę o zdrowie dla bliskich;
- Proszę o zdrowie dla Kasi oraz bliskich;
- Matko Boża, proszę uzdrów moje ciało i duszę, wskaz właściwą drogę;
- Jezu, ufam Tobie i proszę: weź pod swą opiekę moją rodzinę.
Panie Jezu Chryste, Najwyższy Pasterzu, Ty powołałeś Biskupa Piotra do służby kapłańskiej i wprowadziłeś go do grona następców Apostołów. Dziękujemy Ci za jego żarliwość o świętość i jedność Kościoła. Pomóż nam naśladować jego bezgraniczne zawierzenie, ofiarną służbę i synowskie oddanie Twojej Matce. Racz wynieść go na ołtarze, aby te cnoty zajaśniały dzisiejszemu Kościołowi i jego pasterzom.
Udziel nam, za jego przyczyną, zgodnie z Twoją wolą, tej łaski, o którą pokornie prosimy...

(Wiadomości o łaskach otrzymanych za wstawiennictwem Sł. B. bp. Piotra Gołębiowskiego prosimy przesyłać na adres: Kuria Diecezji Radomskiej, ul. Malczewskiego 1, 26-600 Radom; e-mail: postulator.radom@wp.pl).


17 komentarzy:

  1. Proszę o modlitwę za Bogdana u którego wykryto chorobę nowotworową

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę o modlitwę w intencji mojego chorego męża Wojciecha i siłę w zwalczaniu choroby.

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko Boza weź pod opiekę moją rodzinę i prowadz nas by nie bladzic.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezu ufam Tobie i prosze pomoz mi Ty wiesz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosze o zdrowie dla Kasi oraz bliskich. Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  6. Panie Jezu uleczyć moje ciało i duszę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Panie nasz proszę cię o zdrowie Dla Łukasza i Dawida zmagających się z chorobą Panie Ty wszystko Wiesz

    OdpowiedzUsuń
  8. Panie Jezu uleczyć z choroby nowotworowej i daj potrzebna łaskę zdrowia Joannie Piascie Siechowicz

    OdpowiedzUsuń
  9. Panie Jezu uleczyć z choroby nowotworowej mała Zosia Michte i daj proszę łaskę zdrowia i opatrzności jej i całej jej rodzinie

    OdpowiedzUsuń
  10. Panie Jezu przez wstawiennictwo Biskupa Piotra proszę Cię o zdrowie błogosławieństwo i opatrzność dla mojej mamy Anny oraz o to żeby nie likwidowali jej stanowiska pracy

    OdpowiedzUsuń
  11. Proszę Cię Panie o odnalezienie drogi życia mojego kochanego męża Wojciecha oraz o zdrowie i błogosławieństwo dla Niego.

    OdpowiedzUsuń
  12. Proszę Cię Panie o zdrowie łaskę i błogosławieństwo dla naszych córeczek Zuzi i Tosi

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję Ci Panie za to wszystko co nam dajesz.

    OdpowiedzUsuń
  14. Proszę Cię Panie o zdrowie moich bliskich,łaskę i błogosławieństwo. Chwała Panu

    OdpowiedzUsuń
  15. Panie Jezu, proszę Cię o zdrowie dla mnie i mojej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  16. Proszę o błogosławieństwo Boże w mojej rodzinie

    OdpowiedzUsuń
  17. W intencjach Bogu wiadomych

    OdpowiedzUsuń