Pomódl się w naszych intencjach…


„W piątek świadkowie śmierci Jezusa Chrystusa nie zrozumieli, dlaczego Ten, który wskrzeszał umarłych, samego siebie nie uwolnił od śmierci. Czyżby śmierć górowała nad potęgą Jezusa Chrystusa? W niedzielę z rana okazało się, że nie śmierć ma władzę nad Chrystusem Panem, ale Chrystus Pan nad śmiercią”.

Sł. B. bp Piotr Gołębiowski

Pomódlmy się za wstawiennictwem Sługi Bożego Biskupa Piotra Gołębiowskiego, by Pan Bóg wysłuchał pragnień serc tych, którzy przesłali te intencje i w intencji których się modlimy:
- Panie Boże, proszę pomóż Kasi uzdrów ją.
- Proszę o modlitwę za dusze w czyśćcu cierpiące i dzieci nienarodzone.
- Jezu, ufam Tobie i proszę uzdrów moje ciało i duszę.
- Proszę Cię, Jezu, o zdrowie dla Kasi oraz bliskich.
- Panie Jezu Chryste, otocz moją rodzinę opieką. W Twoich Najświętszych Ranach i Krwi zanurzamy nasze choroby, słabości, nałogi i upadki. Proszę, jeśli jest to zgodne z Twoją wolą, uwolnij i uzdrów nas. Przymnóż wiary i wprowadź w nasze serca nawrócenie, szczególnie proszę o tę łaskę dla męża i zatwardziałych grzeszników. Amen.
- Za wstawiennictwem Sługi Bożego Biskupa Piotra Gołębiowskiego wysłuchaj modlitw zanoszonych do Ciebie.
- Proszę o modlitwę o pomyślne zakończenie mojego problemu trwającego już tak długo.
- Panie Jezu, ufam Tobie. Proszę Cię o zdrowie dla duszy, ciała i umysłu. Panie, daj mi miłość i użycz nam pogody ducha. Miej mnie i moją rodzinę, Panie Jezu, w swojej opiece.
- Panie Jezu, proszę o przemianę serca i przystąpienie do spowiedzi świętej mojego syna, męża, ojca i szwagra. Jezu, Ty się tym zajmij! Jezu ufam Tobie!
- Matko Boża, proszę Cię przez Twojego Sługę Biskupa Piotra, o błogosławieństwo Boże na nasze spotkanie. Niech Duch Święty będzie naszym przewodnikiem. Dotyka nas i uzdrawia nasze niemoce. Dziękuję za wszystkie otrzymane dotychczas łaski.
- Matko Boża, proszę o pokój na ziemi.
- Ukochana Matko Boża, weź pod swą opiekę moją rodzinę i bliskich.
- Matko Boża, proszę pomóż mi rozwiąż ten węzeł, który mnie krępuje.
- Matko Boża, proszę pomóż Kasi.
- Matko Boża, proszę o kontrolę nad alkoholem. Daj mi siłę uwolnienia i czuwaj, Mateńko, nade mną. Amen.
- Jezu, ufam Tobie i proszę Ciebie oczyść moje ciało i duszę.

Panie Jezu Chryste, Najwyższy Pasterzu, Ty powołałeś Biskupa Piotra do służby kapłańskiej i wprowadziłeś go do grona następców Apostołów. Dziękujemy Ci za jego żarliwość o świętość i jedność Kościoła. Pomóż nam naśladować jego bezgraniczne zawierzenie, ofiarną służbę i synowskie oddanie Twojej Matce. Racz wynieść go na ołtarze, aby te cnoty zajaśniały dzisiejszemu Kościołowi i jego pasterzom.
Udziel nam, za jego przyczyną, zgodnie z Twoją wolą, tej łaski, o którą pokornie prosimy...

(Wiadomości o łaskach otrzymanych za wstawiennictwem Sł. B. bp. Piotra Gołębiowskiego prosimy przesyłać na adres: Kuria Diecezji Radomskiej, ul. Malczewskiego 1, 26-600 Radom; e-mail: postulator.radom@wp.pl).


24 komentarze:

  1. Proszę o zdrowie dla Justyny

    OdpowiedzUsuń
  2. Panie Jezu pomóż mi w mojej chorobie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezu Miłosierny Przez Twoją śmierć na krzyżu błagam aby wszystko co jest związane ze ślubem i weselem syna Krzysztofa szczęśliwie się ułożyło. Jezu Ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Matko Najświętsza błagam zajmij się moim mężem. Pomóż mu pogodzić się z rodzicami , aby był dobrym mężem i ojcem.

    OdpowiedzUsuń
  5. o uzdrowienie naszego syna Seweryna

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosze o modlitwe w intencji utrzymania pracy, wygrania sprawy sadowej z byla pracodawczynia i o Boze łaski dla Marty i Michala.

    OdpowiedzUsuń
  7. - Panie Jezu Chryste, otocz moją rodzinę opieką. W Twoich Najświętszych Ranach i Krwi zanurzamy nasze choroby, słabości, nałogi i upadki. Proszę, jeśli jest to zgodne z Twoją wolą, uwolnij i uzdrów nas. Przymnóż wiary i wprowadź w nasze serca nawrócenie.Panie zajmij się naszym życiem. Jezu ufam Tobie. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prośba o uleczenie z ciężkiej choroby.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jezu ufam Tobie i prosze weź pod Swą opiekę moją rodzinę i bliskich prowadz nas do Siebie

    OdpowiedzUsuń
  10. Proszę o gruntowną przemianę całej mojej rodziny Małgorzata, Krzysztof i Agnieszka. PANIE BOŻE,MIEJ NAS W SWOJEJ OPIECE .

    OdpowiedzUsuń
  11. Matko Boza proszę weź pod Swą opiekę nasi prowadz nas do Swojego Syna Jezusa

    OdpowiedzUsuń
  12. Jezu prowadz nas grzesznych do siebie by nie bladzic

    OdpowiedzUsuń
  13. Prosze o modlitwe za dusze w czysccu cierpiące i dzieci nienarodzone

    OdpowiedzUsuń
  14. Jezu ulecz moje ciało i duszę prowadz mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Matko Boza pod Twa opiekę oddaję moją rodzinę i bliskich prowadz nas do Swojego Syna Jezusa Chrystusa

    OdpowiedzUsuń
  16. Prosba o zdrowie dla mojej zony i dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Jezu proszę o Twe Łaski dla mojej rodziny i bliskich

    OdpowiedzUsuń
  18. Jezu proszę ulecz Kasię

    OdpowiedzUsuń
  19. Matko Boza proszę pomoż mi Ty wiesz wskaz wlasciwa droge bo brakuje mi siły

    OdpowiedzUsuń
  20. Proszę w intencji pewnej dziewczyny ,która chce zawrzeć w najbliższym czasie sakrament małżeństwa ale w Urzędzie Stanu Cywilnego ponieważ jej narzeczony jest po rozwodzie.Maryjo proszę Cię ,żeby nie doszło do tego ślubu,gdyż jej narzeczony mimo ,ze jest po rodowodzie ma żonę .Co Bóg zlaczyl tego niech człowiek nie rozdziela.

    OdpowiedzUsuń
  21. Najświętsza Matko Maryjo proszę Cię abyś czuwała nad moją rodziną uzdrowiła moje serce poranione i zdejmij odemnie przekleństwo.kocham cię

    OdpowiedzUsuń
  22. Panie Jezu Chryste, otocz moją rodzinę opieką. W Twoich Najświętszych Ranach i Krwi zanurzamy nasze choroby, słabości, nałogi i upadki. Proszę, jeśli jest to zgodne z Twoją wolą, prosimy Cie o zdrowe dzieciatko dla naszej rodziny I szczesliwe rozwiazanie oraz przebieg ciazy.kochamy Cie...

    OdpowiedzUsuń