„Majówka ze Sługą Bożym” – 3 maja

Fot. Ks. Stanisław Piekielnik

Najświętsza Maryja Panna Królowa Polski

– Jasna Góra




Sługa Boży Biskup Piotr uczył:

„Jak Jezus Chrystus jest Odkupicielem i Królem wszystkich ludzi, podobnie Jego Przeczysta Matka jest Panią i Królową całej ludzkości. […] Nasz naród polski w szczególny sposób błogosławi imię Maryi, jako swojej Królowej. […] Po imieniu Jezus, Jej imię stało się najmilsze, najdroższe, najświętsze w mowie polskiej. Najstarsze świątynie […] zostały poświęcone chwale Maryi. Jako pierwszy hymn narodowy, śpiewany przez hufce rycerstwa polskiego, rozbrzmiewa maryjna pieśń: «Bogarodzica Dziewica». Nabożeństwo do Matki Bożej przeszło w krew narodu naszego, ogarnęło wszystkie warstwy społeczeństwa. Dzieje naszego narodu splotły się nierozerwalnie z imieniem Maryi, jak dwa złote ogniwa. Radosne i smutne wydarzenia zbliżają nasz naród do Maryi, potęgując w polskich sercach wzrost czci, zaufania i miłości do Niebiańskiej Królowej. […] Maryja wiernie dochowa swych obietnic, jak je już tyle razy spełniła. Chodzi o nas, abyśmy nie złamali złożonych przyrzeczeń” („Kółko Różańcowe” 39(1948), s. 134-135).


Wielokrotnie pielgrzymowaliśmy do tronu Królowej Polski. Przynosiliśmy Jej sprawy nasze i naszej Ojczyzny. Oddawaliśmy w Jej ręce nasze losy i składaliśmy nasze śluby. Pełni wdzięczności za Jej opiekę, i dzisiaj wpatrując się w Jasnogórskie Jej Oblicze, z synowską miłością wołajmy do Niej:

Zdrowaś Maryjo, łaski pełna, Pan z Tobą,

błogosławionaś Ty między niewiastami

i błogosławiony owoc żywota Twojego, Jezus.

Święta Maryjo, Matko Boża,

módl się za nami grzesznymi teraz i w godzinę śmierci naszej.

Amen.



Matko Chrystusowa,                      módl się za nami.
Panno czcigodna,

Arko przymierza,       

Królowo pokoju,

Królowo Polski,

„Duch modlitwy niech nas ożywia i towarzyszy nam zawsze. Matka Kościoła, Królowa Polski niechaj darzy nas nieustającą pomocą” (Sł. B. bp. Piotr Gołębiowski).

Przez wstawiennictwo Sługi Bożego Biskupa Piotra módlmy się dziś wspólnie w następujących intencjach:

- Proszę za młodego człowieka – Konrada, o łaskę pojednania z Bogiem i rodzicami. Proszę o Miłosierdzie Boże w tej intencji za wstawiennictwem bp. Piotra Gołębiowskiego przez Chrystusa Pana naszego.
- W intencji Mateusza i Michała. Proszę o modlitwę błagalną o Dary Ducha Świętego, o uwolnienie ich z sideł Szamana, o nawrócenie i uzdrowienie duszy.
- Maryjo, Matko Boża, proszę weź pod swą opiekę moją rodzinę i bliskich. Wskazuj drogę do Twojego Syna Jezusa Chrystusa.
- Matko Boża, proszę pomóż mi. Ty wiesz, bo brakuje mi siły.
- Matko Boża, proszę pomóż Kasi i bliskim odzyskać zdrowie.
- Mateńko, proszę Cię, opiekuj się moją rodzina i otocz opieką mnie i nie opuszczaj w potrzebie.
- O zdrowie dla mojej mamy oraz w intencji Bogu wiadomej.
- Maryjo, dopomóż mi w tej trudnej, Tobie i Bogu wiadomej sprawie. Miej mnie i mojego syna w swojej opiece.
- Maryjo, Mateńko nasza, otocz swym matczynym ramieniem całą moją rodzinę, spraw aby nasza wiara była coraz głębsza, wybacz nam nasze grzechy, którymi Ciebie i Twego Syna obraziliśmy. Maria.
- Maryjo, otaczaj nas opieką, jak dotychczas. Ciebie prosimy wysłuchaj nas.
- Proszę o modlitwę w intencji mojej zmarłej 1 kwietnia 2017 r. kochanej mamy Barbary. Syn Kamil.
- Mateczko, weź nas pod swą opiekę i prowadź nas do swojego Syna.
- Maryjo, pomóż mi. Ty wiesz.
- Matko Boża, proszę ulecz moje ciało i duszę.
- Proszę o modlitwę za dusze w czyśćcu cierpiące i dzieci nienarodzone.
- Matko Boża, proszę pomóż Kasi.
- Matko Boża, proszę pomóż mi rozwiązać moje problemy. Zbyszek.
- Najukochańsza Matuchno, proszę Cię uproś u swego Syna łaskę zdrowia dla brata ks. Antoniego.
- Proszę o modlitwę za moje dzieci i ich rodziny, o potrzebne łaski dla nas wszystkich, o silniejszą wiarę i uwolnienie od nałogów w mojej rodzinie oraz o uzdrowienie malutkiej Frani i jej rodziców, żeby mieli siłę i cierpliwość do walki z chorobą.
- O uzdrowienie dla synka.
- W naszych własnych intencjach...

Panie Jezu Chryste, Najwyższy Pasterzu, Ty powołałeś Biskupa Piotra do służby kapłańskiej i wprowadziłeś go do grona następców Apostołów. Dziękujemy Ci za jego żarliwość o świętość i jedność Kościoła. Pomóż nam naśladować jego bezgraniczne zawierzenie, ofiarną służbę i synowskie oddanie Twojej Matce. Racz wynieść go na ołtarze, aby te cnoty zajaśniały dzisiejszemu Kościołowi i jego pasterzom.
Udziel nam, za jego przyczyną, zgodnie z Twoją wolą, tej łaski, o którą pokornie prosimy...


(Wiadomości o łaskach otrzymanych za wstawiennictwem Sł. B. bp. Piotra Gołębiowskiego prosimy przesyłać na adres: Kuria Diecezji Radomskiej, ul. Malczewskiego 1, 26-600 Radom, postulator.radom@wp.pl).

Intencje można codziennie wpisywać w komentarzach na blogu (poniżej) lub przesyłać na adres: postulator.radom@wp.pl .



45 komentarzy:

  1. Matko Boża błagam Cie otocz opieką moją córcie i całą moją ridzinę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matuchno oddal ode mnie ten problem. Proszę niech zostanie zamknięty i pozwól mi wracać do domu w tedy kiedy chce.

      Usuń
  2. Mateczko pomóż .

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko Boża proszę weź pod swą opiekę moją rodzinę i bliskich

    OdpowiedzUsuń
  4. Maseczka ukochana proszę pomoż mi Ty wiesz

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko Boża proszę uzdrow moje ciało i duszę wskazuj właściwą drogę

    OdpowiedzUsuń
  6. Matko Boża proszę o zdrowie dla Kasi i bliskich oraz dla wszystkich chorych użyj im w cierpieniu

    OdpowiedzUsuń
  7. Matko Boża proszę cie pomóż mi zdać maturę <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Matko Boża zjednocz nas by zapanował pokój na ziemi

    OdpowiedzUsuń
  9. MATKO BOŻA PROSZĘ CIĘ O ZDROWIE DLA CAŁEJ MOJEJ RODZINY I OTOCZ NAS SWOJĄ OPIEKĄ

    OdpowiedzUsuń
  10. Matko Przenajświętsza błagam otocz opieką maja córkę, męża i całą moją rodzinę oraz pomóż mi rozwiązać moje problemy. Wybacz nam nasze grzechy, którymi Ciebie i Twego Syna obraziliśmy.Hania

    OdpowiedzUsuń
  11. Proszę o łaski dla naszej rodziny..

    OdpowiedzUsuń
  12. Matko proszę Cię o zdrowie i błogosławieństwo Boze dla moich dzieci i całej rodzinki oraz o zdanie matury dla Emiliana

    OdpowiedzUsuń
  13. Matuchno kochana zabierz ode mnie wszelkie utrapienia, strach,lęki, pomoz zaufac! Prosze o zdrowie dla meza, naszego synka dla moich rodzicow i tesciow oraz calej rodziny :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomoz corce zdac maturę

    OdpowiedzUsuń
  15. Proszę o pomoc w rozwiązaniu wiadomych spraw.Proszę o opiekę nade mną i moją rodziną

    OdpowiedzUsuń
  16. O łaskę nawrócenia syna Filipa

    OdpowiedzUsuń
  17. Prosze o pomoc wiadomych sprawach i łaski dla całej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  18. O Matko miej w opiece mnie i moją rodzine , zabierz prosze kłopoty nasze i pomoz źyc . Pozdrow Maryjo Boga wszechmogacego od nas i wypros Łaske dla nas.

    OdpowiedzUsuń
  19. Proszę Matko ukochana pozbyć się długo na zawsze

    OdpowiedzUsuń
  20. Matuchno proszę Cie o wstawiennictwo za Martyne daj jej światło umysłu aby dobrze zdała maturę daj jej spokój i dobry umysł. Do tej pory z Toba i z Jezusem pokonała swoją chorobę miej ja i teraz w swojej opiece . Mama Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  21. Proszę o rozwiązanie wszystkich moich spraw. Aby pogodzilusmt się i od nowa zaczynamy życie. A obca kobieta odsuneła się od mojego męża.

    OdpowiedzUsuń
  22. O to by Chrystus był Panem mej rodziny!

    OdpowiedzUsuń
  23. Matko Boza prosze cie o potrzebne laski w wale z nalogiem alkocholowym i depresja dla mojego meza Romana. I o milosc w naszym malzenstwie i rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Matko Boza prosze cie o sile w walce z nalogiem alkocholowym i depresja dla mojego meza Romana . I o zdrowie i milosc w naszym malzenstwie i rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Matko Najświętsza Królowo Polski,proszę o pomyślne zakończenie sprawy...miej w opiece całą moją rodzinę,wstawiaj się za Nią u swojego Syna Jezusa Chrystusa.Módl się za nami grzesznymi...

    OdpowiedzUsuń
  26. Matko Boża proszę o zdrowie i spokój dla całej mojej rodziny , znajomych!

    OdpowiedzUsuń
  27. Proszę o modlitwę za Stanisława, o uwolnienie i zdrowie, za moją rodzinę - o zdrowie, wiarę i pracę, za Ojczyznę i w intencji, którą noszę w sercu

    OdpowiedzUsuń
  28. Najpiękniejsza Królowo nasza, proszę Cię otocz opieką moją rodzinę! Ty najlepiej wiesz, co teraz przeżywam, proszę bądź dla mnie siłą i wsparciem. Wstaw się na mną u swojego Syna. Dziękuję Matko Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  29. Maryjo Królowo Polski, proszę Cie przez wstawiennictwo sługi Bożego bp Piotra Gołębiowskiego o modlitwę o uzdrowienie mojego kolegi Łukasza i koleżanki Justyny, o nawrócenie Marcina, Artura i Zsolta, za rodziców, dziadków i rodzeństwo, za moją narzeczoną Gosię, za rząd RP i polityków, aby kierowali się dobrem ludzi, za nienarodzone dzieci, aby nie były zabijane, za dusze czyścowe, za ludzi prześladowanych za ich poglądy, wygląd, pochodzenie

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana Matko pomóż Jakubowi zdać maturę.Mniej go w Swojej opiece.Amen.

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo proszę MATKO KRÓLOWO POLSKI pomóż mi,aby w mojej rodzinie zapanowała zgoda,szacunek i oddal zawiść,zazdrość. Daj moim synowym dar miłości matczynej i rodzinnej.

    OdpowiedzUsuń
  32. Maryjo proszę pomoż duszą w czysccu cierpiącym i dziecia nienarodzonych

    OdpowiedzUsuń
  33. Mateczko proszę pomoż by mąż nie błądzil wskaz właściwą drogę

    OdpowiedzUsuń
  34. Maryjo pomóż mi w podjęciu trudnych decyzji opiekuj się mną i całą rodziną

    OdpowiedzUsuń
  35. O uzdrowienie wuja oraz zdrowie pokoj serca dla calej rodziny I dla mnie oraz w intencjach Panu Bogu wiadomych.

    OdpowiedzUsuń
  36. Maryjo prosze o zdrowie dla mojej rodziny i wszystkich ludzi

    OdpowiedzUsuń
  37. Matuchno Najukochańsza uproś u Swego Syna łaskę jak najlepszego przygotowania się do Pierwszej Komunii św. dla Amelki, Szymona i Bartka (rodzeństwo cioteczne), aby tę chwilę którą niebawem przeżyją, miały w sercu i pamiętały całe życie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Matko Przenajświętsza, błagam Cię, otocz opieką mojego syna, jego żonę i wnuczkę. Pomóż im rozwiązać soje problemy rodzinne, aby mój syn powrócił do swojej rodziny - żony i dziecka - i nigdy ich nie opuszczał. Przebacz nam nasze grzechy, którymi obraziliśmy Ciebie i Twojego Syna Jezusa Chrystusa.

    OdpowiedzUsuń
  39. Matko Przenajświętsza, błagam Cię, otocz opieką mojego syna, jego żonę i wnuczkę. Pomóż im rozwiązać soje problemy rodzinne, aby mój syn powrócił do swojej rodziny - żony i dziecka - i nigdy ich nie opuszczał. Przebacz nam nasze grzechy, którymi obraziliśmy Ciebie i Twojego Syna Jezusa Chrystusa.

    OdpowiedzUsuń
  40. O wszelkie łaski Boże dla całej mojej rodziny,szczególnie dla Piotra i Kacpra.

    OdpowiedzUsuń
  41. Matko Przenajświetsza proszę Cię o opiekę i zdrowie Dziecka, które noszę w sobie i szczęśliwe rozwiązanie. Miej Nas w swojej opiece. Amen

    OdpowiedzUsuń
  42. Mateczko, prosze w intencji cioci Bernadzi. Bądź przy niej i opiekuj sie nią, kiedy wszyscy ją opuscili.

    OdpowiedzUsuń
  43. Maryjo, Matko moja, miej mnie w swojej opiece. Uproś mi błogosławieństwo Twojego Syna na pracę zawodową i posługę wspólnotową oraz świętość życia i zadowolenie z szarej codzienności. Syn

    OdpowiedzUsuń
  44. Mateczko przytul do swego serca moja corke na egzaminach ustnych jutro i w piątek.BADZ Z NIĄ upros laski dla niej by zdala mature blagam Mateczko

    OdpowiedzUsuń