Odczytując Ewangelię ze Sługą Bożym



Chrystus przygotuje miejsce dla umiłowanych swoich


„Oto już bliską jest chwila, gdy apostołowie stracą z oczu Mistrza swego. Doświadczać będą z tego powodu smutku. Niechże jednak nie poddają się zwątpieniu i rozpaczy. Ich rozłąka z Jezusem będzie krótką.
Maluczko, a znów Go ujrzą. Jezus Chrystus opuszczając ziemię, uda się do Ojca swego Przedwiecznego, zasiądzie na Jego prawicy, gdzie opływać będzie w chwałę niebiańską i radość bez miary. Tam w domu Ojca przygotuje miejsce dla umiłowanych swoich, aby razem z Panem byli Jego słudzy, z Mistrzem – uczniowie, z Ojcem – dzieci, z Przyjacielem – przyjaciele, z Bratem pierworodnym – młodsi bracia.
Takimi myślami dzielił się Pan Jezus z ukochanymi wychowankami w Wielki Czwartek podczas pożegnania w Wieczerniku.”
Sługa Boży Bp Piotr Gołębiowski
„Siewca Prawdy” 3(1933) nr 19, s. 2

14 V 2017 r.

13 komentarzy:

  1. Panie Boze miej w opiece moją rodzinę i bliskich prowadz nas do Siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko Boza otocz opieką nas grzesznych

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezu ufam Tobie i prosze pomoz Ty wiesz

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosze o zdrowie dla Kasi oraz bliskich

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezu ufam Tobie okaz nam grzesznym Swoje Milosierdzie

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę o modlitwę za dusze w czysccu cierpiące i dzieci nienarodzone

    OdpowiedzUsuń
  7. Jezu ulecz moje ciało i duszę

    OdpowiedzUsuń
  8. Jezu proszę za mężem i dziećmi by odnaleźli drogę do Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  9. Proszę o nawrócenie swoich dzieci w intencji wiadomej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jezu proszę o szczęśliwe rozwiązanie dla Beaty i zdroje łask dla niej, jej męża i maleństwa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jezu ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  12. Jezu pomóż odnaleźć drogę do Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  13. Jezu ufam Tobie proszę nie opuszczaj mnie nigdy bądź blisko i prowadź mnie dobra droga.Pomoż mi i mojemu bratu się pogodzić wierzę że z Twoja pomocą nam się uda. Amen

    OdpowiedzUsuń