Nowenna - dzień 4



Dzień IV

Pasterz dobry




Słowo Boże: „Ja jestem dobrym pasterzem. Dobry pasterz daje życie swoje za owce. Najemnik zaś i ten, kto nie jest pasterzem, którego owce nie są własnością, widząc nadchodzącego wilka, opuszcza owce i ucieka, a wilk je porywa i rozprasza; <najemnik ucieka>, dlatego, że jest najemnikiem i nie zależy mu na owcach. Ja jestem dobrym pasterzem i znam owce moje, a moje Mnie znają, podobnie jak Mnie zna Ojciec, a Ja znam Ojca” (J 10,11-15).

Sługa Boży Biskup Piotr uczył: „Chce Jezus, Dobry Pasterz, pozostawać we wszystkich pokoleniach ludzkich w Kościele, chce zbawiać i uświęcać dusze przez swych zastępców – kapłanów”.

W tej nowennie błagam Cię, Boże miłosierny, szczególnie o łaskę.... Amen.

Przez wstawiennictwo Sługi Bożego Biskupa Piotra módlmy się również w następujących intencjach:
- O zdrowie dla Ks. Biskupa Henryka Tomasika.
- O łaskę zdrowia dla ks. Pawła.
- O uzdrowienie chorej pani Sabiny.
- Przymnóż nam wiary i uzdrów mojego synka.
- Jezu, ufam Tobie i proszę, ześlij na nas Ducha Świętego, by obdarzył nas pokorą i miłością.
- Proszę o modlitwę za męża, o nawrócenie.
- Mateczko Ukochana, proszę, pomóż nam. Ty wiesz, wskaż drogę.
- Jezu, ufam Tobie i proszę weź pod swą opiekę moją rodzinę i znajomych.
- Mateczko Ukochana, proszę pomóż mi.
- Proszę o modlitwę za dzieci nienarodzone i dusze w czyśćcu cierpiące.
- Proszę o modlitwę za męża o nawrócenie.
- Proszę o zdrowie dla Kasi i bliskich.
- Jezu, ufam Tobie i proszę, weź pod swą opiekę moją rodzinę i znajomych.
- Biskupie Piotrze, proszę, wstaw się za nami u Matki Bożej o nawrócenie.
- Mateczko Ukochana, proszę, nawróć mego męża i dzieci, by wrócili do Ciebie.
- Za Olę, o nawrócenie i uzdrowienie relacji w rodzinie, o wiarę, nadzieję i miłość, o dary Ducha Świętego dla całej rodziny.
- Dziękuję za uratowanie mojego serca, dziś mija dokładnie rok! Najświętsze Serce Pana Jezusa, uwielbiam Cię, Niepokalane Serce Maryi chcę Ci wynagradzać.
Proszę, Sługo Boży, Biskupie Piotrze, wstawiaj sie za wszystkimi, którzy mi pomagali, leczyli, modlili się i nadal są ze mną. Chcę wypełniać wolę Bożą.
- O uzdrowienie mojego synka, zlituj się nad nim, Panie, na chwałę Bogu i podziw otaczających nas ludzi. Jezu, Ty się tym zajmij.
- W naszych własnych intencjach…

Sługo Boży Biskupie Piotrze, wstawiaj się za nami!

Tajemnica Różańca świętego: Głoszenie Królestwa Bożego i wzywanie do nawrócenia.

Dziękujemy Ci, Boże, za pasterską miłość Sługi Bożego Biskupa Piotra.
Dziękujemy Ci, Boże, za jego gorliwą troskę o zbawienie wszystkich ludzi.
Dziękujemy Ci, Boże, za jego promieniowanie ojcostwem i naśladowanie Dobrego Pasterza.

Panie Jezu Chryste, Najwyższy Pasterzu, Ty powołałeś Biskupa Piotra do służby kapłańskiej i wprowadziłeś go do grona następców Apostołów. Dziękujemy Ci za jego żarliwość o świętość i jedność Kościoła. Pomóż nam naśladować jego bezgraniczne zawierzenie, ofiarną służbę i synowskie oddanie Twojej Matce. Racz wynieść go na ołtarze, aby te cnoty zajaśniały dzisiejszemu Kościołowi i jego pasterzom.
Udziel nam, za jego przyczyną, zgodnie z Twoją wolą, tej łaski, o którą pokornie prosimy...

(Wiadomości o łaskach otrzymanych za wstawiennictwem Sł. B. bp. Piotra Gołębiowskiego prosimy przesyłać na adres: Kuria Diecezji Radomskiej, ul. Malczewskiego 1, 26-600 Radom, postulator.radom@wp.pl).

19 komentarzy:

  1. Za malzenstwo michala i jadwigi

    OdpowiedzUsuń
  2. Za bliskie sercu osoby o ich przyszlosc, by szly za wola Boza
    Mateńko trzymaj ich za rękę i prowadź
    Duchu Święty natchnij ich
    Sługo Boży Biskupie Piotrze wstawiaj się za nimi

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko Boża proszę pomóż mi

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezu ufam Tobie i proszę weź pod swą opiekę moją rodzinę i znajomych

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko Boża proszę pomóż nawrócić mego męża i dzieci by wrócili do Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę o modlitwę za męża o nawrócenie

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę o modlitwę za dzieci nienarodzone i dusze w czyśćcu cierpiące

    OdpowiedzUsuń
  8. Mateczko Ukochana proszę pomóż Kasi i bliskim

    OdpowiedzUsuń
  9. Jezu uzdrow moje ciało i duszę

    OdpowiedzUsuń
  10. Jezu ufam Tobie i zeslij Ducha Świętego na moją rodzinę i bliskich

    OdpowiedzUsuń
  11. Matko Boża wybacz nam grzesznyn i prowadź nas do Syna Bożego

    OdpowiedzUsuń
  12. Sługo Boży Biskupie Piotrze wstawiam się za wszystkimi tegorocznymi neoprezbiterami, bądź dla nich wzorem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Proszę Cię Biskupie o dary Ducha św. dlamoich dzieci Adrianny,Ani i Wojciecha, męża Marcina i dla mnie . Boże ulecz ich dusze,odsun zło i doprowadź do sakramentu Eucharystii.

    OdpowiedzUsuń
  14. Proszę o nawroceni rodziny Siostry Izabeli I dary Ducha św.

    OdpowiedzUsuń
  15. O zdrowie dla cierpiącej Doroty.

    OdpowiedzUsuń
  16. O łaskę pokory i dary Ducha św.dla Rodziców

    OdpowiedzUsuń
  17. O zdrowie dla Basi

    OdpowiedzUsuń
  18. Proszę łaskę I dary Ducha sw dla dzieci i męża Eli oraz jej amatki

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za otrzymane łaski za Twoim pośrednictwem Biskupie Piotrze

    OdpowiedzUsuń