Odczytując Ewangelię ze Sługą Bożym



Przez Chrystusa otrzymamy siłę

do pokonania wszelkich trudności


„Syn Boży przyjął ludzką naturę, aby zadośćuczynić za nasze grzechy i wysłużyć nam dar życia Bożego oraz wszystkie łaski z nim związane. Pomyśl – mógł Pan Jezus jedną kroplą swej Krwi, jednym westchnieniem Najświętszego Serca swego zbawić świat, a postąpił inaczej.
Przez 33 lata znosił ubóstwo, niewygody, zmęczenie, prześladowania, aż wreszcie przybity do krzyża przelał wszystką swą Krew i złożył w ofierze całopalnej swe najcenniejsze życie Boga-Człowieka, byle tylko nam przywrócić prawo do utraconego życia Bożego. Jakiż to nadmiar miłości! Jaka obfitość miłosierdzia! Na krzyżu z otwartego boku Zbawiciela wytrysnęły nieprzebrane zdroje łask i błogosławieństw Bożych. Przez zasługi Chrystusa Pana, jak pisze św. Piotr Apostoł, «Bóg największe i kosztowne obietnice nam darował, abyśmy się przez nie stali uczestnikami Boskiej natury». Przez Chrystusa Pana zdobyliśmy przystęp do skarbu życia Bożego. Przez Chrystusa Pana dokonuje się odpuszczenie grzechów i założenie Królestwa Bożego w duszy. Przez Chrystusa Pana otrzymujemy pomoc w pokusach, w cierpieniach, w pracach, aby wciąż pomnażało się w nas życie Boże. Przez Chrystusa Pana spływa do duszy wielki dar wytrwania, pieczęć życia chrześcijańskiego, która daje wstęp do domu Ojca, gdzie jest mieszkań wiele. Wszystko, co w duszach wielkiego, pięknego, świętego, to w nich powstaje i rozwija się przez Chrystusa Pana.
Otucha niech wstąpi do omdlałych dusz naszych! Ufajmy, że przez Chrystusa Pana otrzymamy siłę do pokonania wszelkich trudności na drodze do wiekuistego życia. Tylko pamiętajmy na obietnicę Boskiego Zbawcy: «Wszystko, o co prosić będziecie Ojca w imię moje, da wam». Za przykładem Kościoła świętego przedstawiajmy swe prośby serdeczne Najlepszemu Ojcu przez Pana naszego Jezusa Chrystusa.”
Sł. B. Bp P. Gołębiowski
„Kółko Różańcowe” (1946) nr 37, s. 167
23 VI 2017 r.


Przypominamy o trwającym konkursie:

„Milion w czwartek? Milion w niedzielę?”

Szczegóły znajdziesz TUTAJ! Zapraszamy! :)



14 komentarzy:

  1. Proszę z całego Serca o opiekę, modlitwę i wstawiennictwo, aby Maleństwo, które noszę pod Sercem, rosło zdrowo i wszystko się szczęśliwie rozwiązało we Wrześniu. Miejcie Nas w swojej opiece. Amen

    OdpowiedzUsuń
  2. Za wszystkich zmarłych, Wieczne Spoczywanie racz Im dać Panie, a Światłość Wiekuista niechaj Im świeci. Niech Spoczywają w Pokoju Wiecznym. Amen

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezu ufam Tobie i proszę weź pod swą opiekę moją rodzinę i znajomych

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezu proszę zajmij się tym bo brak mi siły

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezu ufam Tobie i proszę uzdrow moje ciało i duszę dodaj siły by iść dalej

    OdpowiedzUsuń
  6. Jezu weź pod Twą opiekę mojego męża i dzieci by wrócili do Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  7. Jezu ulituji się nad nami grzesznymi

    OdpowiedzUsuń
  8. Proszę o modlitwę za dusze w czyśćcu cierpiące i dzieci nienarodzone

    OdpowiedzUsuń
  9. Jezu proszę uzdrow Kasię i bliskich.Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  10. Jezu oddaję się Tobie prowadź mnie i moją rodzinę i znajomych do Siebie

    OdpowiedzUsuń
  11. Jezu ulituji się nade mną grzeczna

    OdpowiedzUsuń
  12. Jezu prosze Cie zajmij sie moja sprawa bo brak mnie juz sil

    OdpowiedzUsuń
  13. JEZU ratuj moją rodzinę. JEZU UFAM TOBIE!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jezu proszę o modlitwę za mnie i całą moją rodzinę,aby zagościł w niej spokój i wzajemny szacunek oraz miłość,a wszystkie troski które mnie trapią zniknęły

    OdpowiedzUsuń