Prosimy, byś pomodlił się w naszych intencjach


„Nie mogę osobiście dzisiaj być wśród Was, wszakże duchem i sercem jednoczę się z Wami w modlitwach.”

Sł. B. Bp P. Gołębiowski

Za wstawiennictwem Sługi Bożego bp. Piotra Gołębiowskiego módlmy się w nadesłanych intencjach:

- Sługo Boży Biskupie Piotrze, proszę wstaw się za mężem i moją rodziną oraz znajomymi u Pana Boga.
- Jezu, ufam Tobie i proszę, zajmij się tym, bo brak mi siły.
- Sługo Boży Biskupie Piotrze, proszę, wstaw się u Matki Bożej.
- Sługo Boży Biskupie Piotrze, proszę o zdrowie dla Kasi i bliskich.
- Matko Boża, proszę, pomóż nam. Ty wiesz. Wskaż drogę, by nie błądzić.
- Jezu, ufam Tobie i proszę, uzdrów moje ciało i duszę. Dodaj siły by iść dalej.
- Jezu, ulituj się nad nami grzesznymi.
- Jezu, oddaję się Tobie, prowadź mnie, moją rodzinę i znajomych do siebie.
- Jezu, ratuj moją rodzinę. Jezu, ufam Tobie!
- Jezu, proszę o modlitwę za mnie i całą moją rodzinę, aby zagościł w niej spokój i wzajemny szacunek oraz miłość, a wszystkie troski, które mnie trapią zniknęły.
- Sługo Boży, proszę, wyjednaj u Ojca potrzebne łaski dla moich bliskich. Chroń od złego i wyproś dary Ducha Świętego Ani, Wojtkowi i Adzie. Dziękuję za 23 lata małżeństwa i proszę dalsze błogosławieństwo. Jezu, ufam Tobie.
- Ojcze, proszę o zdrowie i pogodną starość dla Rodziców. Dziękuję za nich.
- Proszę o nawrócenie rodziny siostry i zdrowie dla Dorotki i Basi.
- Dziękuję za wszelkie otrzymane łaski i proszę o błogosławieństwo, dobrą pracę, wiarę, nadzieję i miłość dla całej mojej rodziny, dla bliskich mi osób, o nawrócenie o porzucenie nałogów, Dary Ducha Świętego.
- Sługo Boży Biskupie Piotrze, proszę wstaw się u Jezusa za mężem i dziećmi by się nawrócili.
- Matko Boża, proszę, pomóż nam. Ty wiesz.
- Matko Boża, proszę, pomóż mi, by mąż się nawrócił. Wskaż mu drogę, by nie błądził.
- Mateczko Ukochana, proszę za dziećmi, by się nawrócili i przestali nadużywać alkoholu i papierosów.
- Matko Boża, proszę o modlitwę za dusze w czyśćcu cierpiące i dzieci nienarodzone.
- Jezu, ufam Tobie i proszę, weź pod swą opiekę moją rodzinę i znajomych.
- Ojcze, proszę o błogosławieństwo dla mojej rodziny i łaskę miłości, zgody i wiary na dalszą lata małżeństwa.
- Dobry Przewodniku, wyjednaj u Ojca Najwyższego szczęśliwą podróż i powrót dla mojej rodziny. Chroń od złego.
- Proszę o łaskę zdrowia dla Rodziców i opiekę Maryi.
- Za Twoim pośrednictwem dziękuję za wszystkie łaski. Proszę wstawiennictwo u Boga.
- Sługo Boży Biskupie Piotrze, proszę, wstaw się za moją rodziną i bliskimi u Boga.
- Matko Boża, proszę, ulżyj chorym.
- Panie Boże, w Twoje ręce powierzam moją rodzinę i bliskich. Prowadź nas do siebie.
- Maryjo, proszę Cię z całego serca, aby maleństwo, które noszę pod sercem rosło zdrowo i wszystko się szczęśliwie rozwiązało we wrześniu. Miej nas w swojej opiece wraz ze swoim Synem. Amen.
- Za wszystkich zmarłych: wieczne odpoczywanie racz im dać, Panie.
Panie Jezu Chryste, Najwyższy Pasterzu, Ty powołałeś Biskupa Piotra do służby kapłańskiej i wprowadziłeś go do grona następców Apostołów. Dziękujemy Ci za jego żarliwość o świętość i jedność Kościoła. Pomóż nam naśladować jego bezgraniczne zawierzenie, ofiarną służbę i synowskie oddanie Twojej Matce. Racz wynieść go na ołtarze, aby te cnoty zajaśniały dzisiejszemu Kościołowi i jego pasterzom.

Udziel nam, za jego przyczyną, zgodnie z Twoją wolą, tej łaski, o którą pokornie prosimy...

(Wiadomości o łaskach otrzymanych za wstawiennictwem Sł. B. bp. Piotra Gołębiowskiego prosimy przesyłać na adres: Kuria Diecezji Radomskiej, ul. Malczewskiego 1, 26-600 Radom; postulator.radom@wp.pl).

17 komentarzy:

  1. Proszę o owocne przeżycie nadchodzących rekolekcji i błogosławieństwo dla całej naszej rodziny, bliskich i wszystkich którym obiecaliśmy modlitwę. Dziękuję za kolejne urodziny i dar życia

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezu ufam Tobie i proszę weź pod Swą opiekę moją rodzinę i bliskich

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezu pomoż by mąż i dzieci się nawrocili

    OdpowiedzUsuń
  4. Sługo Boży Biskupie Piotrze wstaw się u Matki Bożej za moją rodziną i znajomymi

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko Boża proszę uzdrow moje ciało i duszę

    OdpowiedzUsuń
  6. Matko Boża proszę o zdrowie dla Kasi oraz bliskich. BÓG zapłać

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę o modlitwę za dusze w czysccu cierpiące i dzieci nienarodzone

    OdpowiedzUsuń
  8. Matko Boża prowadź nas do Swego Syna

    OdpowiedzUsuń
  9. Jezu ufam Tobie i proszę pomoż mi Ty wiesz

    OdpowiedzUsuń
  10. Proszę o nawrócenie, o Dary Ducha Świętego, o zdrowie dla duszy i ciała dla mnie i całej mojej rodziny, za współpracowników i pracodawców, sąsiadów znajomych, za Marysię która ma dzisiaj operację, za dusze zmarłe, w czyśćcu cierpiące, za konających. O liczne dobre powołania kapłańskie, misyjne i zakonne, za Ojca Świętego, za chorych , za dzieci poczęte nienarodzone, za rodziny. Jezu Ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jezu Tobie powierzam siebie i moją rodzinę. Proszę o rozwiązanie trudnej sytuacji finansowej. Proszę także o opiekę nad chorym Mateuszem, Grzegorzem, Alicją, Kornelią oraz wszystkimi potrzebującymi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosze o Modlitwe za mojch Synow o uzdrowienie z uzaleznien Oraz ô zdrowie ipoprawe mojej sytuacji finansowej Jezu Ufam Tobie 🙏

      Usuń
  12. Jezu ratuj moja rodzine prosze o rozwiazanie mojej sytuacji finansowej I pokonanie zla w mojm domu.Moldcie sie za name.Jezu ufam tobie ty wiesz.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jezu proszę o zdrowie i dobre wyniki badań dla córki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jezu wstaw się za nami. Dziekuje Ci za każdy dzień. Za wszystko co mam. Za Zuzanke Antosie mojego męża Wojciecha moją mamę Anne rodziców męża Zdzisławe I Rafała. Dziekuje Ci za wszystkich bliskich. Przepraszam za nerwy. Proszę o zdrowie łaskę spokój opatrznosc i błogosławieństwo dla naszej rodziny. Jezu ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  15. JezU weź w swoj opiekę i uzdrow Zosie Michte i Joannę Piastę Siechowicz. Daj im i ich bliskim łaskę zdrowia i błogosławieństwo

    OdpowiedzUsuń
  16. Jezu, wez w opieke Kasie i mnie !

    OdpowiedzUsuń