Prośba o modlitwę


„Chrystus miłujący nas jest i dziś z nami. 
On, Ten sam wczoraj i dziś i na wieki”.
Sługa Boży Bp Piotr Gołębiowski 

Prosimy o modlitwę w intencji bardzo ciężko chorej Alicji. 
Lekarze są bezradni… 
Módlmy się w jej intencji za przyczyną Sługi Bożego Biskupa Piotra.


Panie Jezu Chryste, Najwyższy Pasterzu, Ty powołałeś Biskupa Piotra do służby kapłańskiej i wprowadziłeś go do grona następców Apostołów. Dziękujemy Ci za jego żarliwość o świętość i jedność Kościoła. Pomóż nam naśladować jego bezgraniczne zawierzenie, ofiarną służbę i synowskie oddanie Twojej Matce. Racz wynieść go na ołtarze, aby te cnoty zajaśniały dzisiejszemu Kościołowi i jego pasterzom.

Udziel nam, za jego przyczyną, zgodnie z Twoją wolą, tej łaski, o którą pokornie prosimy...


(Wiadomości o łaskach otrzymanych za wstawiennictwem Sł. B. bp. Piotra Gołębiowskiego prosimy przesyłać na adres: Kuria Diecezji Radomskiej, ul. Malczewskiego 1, 26-600 Radom; e-mail: postulator.radom@wp.pl).

7 komentarzy:

  1. Proszę o modlitwę za dusze w czyśćcu cierpiące i dzieci nienarodzone

    OdpowiedzUsuń
  2. Mateczko Ukochana proszę pomóż Kasi uzdrow ja. Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezu ufam Tobie i proszę weź pod swą opiekę moją rodzinę i bliskich

    OdpowiedzUsuń
  4. Matko Boża proszę pomóż nam Ty wiesz wskaż drogę

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko Boża proszę nawróc mego męża i dzieci by wrócili do Ciebie oraz bliskich. Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Matko Boża proszę uzdrow moje ciało i duszę dodaj siły by iść dalej prowadź mnie do Siebie. Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  7. Boże Miłosierny,błagam daj mi odrobinę natchnienia ,aby wybrać właściwą drogę mojego życia,spójrz łaskawie na moją rodzinę..upadam na kolana i pokłon Ci Boże oddaję..

    OdpowiedzUsuń