Różaniec ze Sługą Bożym - 2 X

Fot. s. A. Nowak

2 października (poniedziałek)





Tajemnice radosne

I.              Zwiastowanie Najświętszej Maryi Pannie

„Niepokalana Dziewica Boża Rodzicielka, która z ufnością przyjmowała Słowo Boże, rozważała je w swym sercu i stosowała w życiu codziennym, niechaj będzie umiłowaną naszą Mistrzynią i Przewodniczką” (Sł. B. bp P. Gołębiowski).

Biskupie Piotrze, który wędrowałeś wiernie za Maryją – pokorną Służebnicą Pańską, przyczyń się za nami!

II.            Nawiedzenie świętej Elżbiety

„Najświętsza Panna nie waha się spełniać w domu Zachariasza i Elżbiety najniższych posług. Przede wszystkim jednak obejmuje miłością dusze Elżbiety, oraz jej dziecięcia, ukrytego jeszcze w łonie matki. Staje się apostołką względem tych dwóch istot, wybranych przez Pana” (Łk 1,45)” (Sł. B. bp P. Gołębiowski).

Biskupie Piotrze, który z gorliwością wypełniałeś powołanie następcy Apostołów, przyczyń się za nami!


III.           Narodzenie Jezusa

„Od chwili narodzin Boga-Człowieka przez cały okres Jego dziecięctwa widzimy przy Nim nierozłącznie Maryję. Jako Matka, darzy swe Dziecię miłością jedyną, bo w Nim nie tylko widzi własnego Syna, któremu udzieliła swego ciała i krwi, ale również rozpoznaje prawdziwego Syna Bożego” (Sł. B. bp P. Gołębiowski).

Biskupie Piotrze, który nie szczędziłeś sił, by Jezus był coraz bardziej kochany, przyczyń się za nami!


IV.          Ofiarowanie Jezusa w świątyni

„Maryja, przeczysta Matka Boża, 40-tego dnia po wydaniu na świat Jezusa, również z własnej woli zadośćczyni wymaganiom prawa: dopełnia obrzędu oczyszczenia, wręcza kapłanom na ofiarę dar ludzi ubogich, «parę synogarlic, albo dwa młode gołębie» (Łk 2,24). Sercem łączy się z ofiarą Jezusa” (Sł. B. bp P. Gołębiowski).

Biskupie Piotrze, który swym przykładem wychowywałeś innych do ofiarnej miłości, przyczyń się za nami!

V.           Odnalezienie Jezusa w świątyni

„Uciążliwa podróż Świętej Rodziny z Nazaretu do Jerozolimy na święta Paschy rzuca promień światła na życie religijne Jezusa, Maryi i Józefa. Dom Świętej Rodziny Nazaretańskiej w pełni zasługuje na miano pierwszego Kościoła Domowego, będącego wzorem dla rodzin w każdym pokoleniu” (Sł. B. bp P. Gołębiowski).

Biskupie Piotrze, który troszczyłeś się o miłość i świętość rodzin, przyczyń się za nami!

Przez wstawiennictwo Sługi Bożego Bp. Piotra Gołębiowskiego pomódlmy się dziś w następujących intencjach:
- Proszę o nawrócenie syna i aby Matka Święta otoczyła go swoją opieką, żeby nauczył się żyć według przykazań…
- Królowo Różańca Świętego. proszę o potrzebne łaski dla moich rodziców, brata i jego żony oraz syna, Justyny, Agnieszki, Teresy, Doroty, Katarzyny, Eweliny, Agnieszki i dla mnie oraz dziękuje Ci, Królowo Różańca Świętego, za wszelkie łaski, którymi obdarzyłaś i ciągle nas obdarzasz. Dziękuje Ci, Maryjo.
- Proszę o modlitwę za mnie i mojego męża o dar potomstwa. Jesteśmy małżeństwem od pięciu lat i nie mamy jeszcze dzieci, prosimy o modlitwę. Beata i Tomasz.
- Proszę o pozytywne wyniki badań 11-tygodniowego dzieciątka i opiekę Matki Bożej w znoszeniu trudów ciąży.
- Proszę o pomoc w wyjściu z długów.
- Proszę o nawrócenie i opamiętanie pewnej osoby.
- Panie Boże, pobłogosław naszemu małżeństwu w rocznicę ślubu, oraz wszystkim naszym bliskim, a zmarłym daj pokój w Niebie.
- Proszę o powrót do zdrowia mojego syna, a także o nawrócenie.
- Proszę o modlitwę za dusze w czyśćcu cierpiące i dzieci nienarodzone.
- Jezu, ufam Tobie i proszę, weź pod swą opiekę moją rodzinę i nawróć mego męża i dzieci, by wrócili do Ciebie.
- Mateczko Ukochana, proszę, uzdrów Kasię i bliskich.
- Jezu, ufam Tobie i proszę, weź pod swą opiekę moją rodzinę i znajomych.
- Matko Boża, proszę, uzdrów moje ciało i duszę, dodaj siły by iść dalej.
- Proszę o pokój na świecie.
- Ty wiesz, Mateczko, co mnie gnębi. Proszę, pomóż.
- Proszę o modlitwę o nawrócenie męża, dzieci oraz bliskich, by odnaleźli drogę do Boga.
- Jezu, ufam Tobie i proszę, przebacz nam, grzesznym.
- Proszę o nawrócenie syna.
- Jeśli taka wola Twoja, Panie, proszę o uwolnienie i uzdrowienie serca Petera. Jeśli nie, to o dobrego męża. O uzdrowienie mojej sytuacji finansowej. Jezu, ufam Tobie. Ty sie tym zajmij.
- Proszę o modlitwę w intencji śp. Stanisława, aby Bóg przyjął go do swego Królestwa.
- Proszę Matkę Bożą o wytrwanie przez cały miesiąc w modlitwie różańcowej.
- Proszę o zdrowie i Boże błogosławieństwo dla mnie i całej rodziny.
- Proszę o łaskę dobrego męża, aby moje życie ułożyło się z wartościowym człowiekiem.
- Proszę o nawrócenie grzeszników w mojej rodzinie, o potrzebne łaski, zdrowie i rozwiązanie i zakończenie wszelkich problemów.
- Z całego serca pokornie proszę o modlitwę w intencji pojednania Kamili z mamą.
- Prosze o nawrócenie Corel.
- Proszę Cię, Mamo, o nawrócenie mnie. Chce pozbyć się moich grzechów i przylgnąć do Jezusa. Proszę też o nawrócenie męża i uratowanie naszego małżeństwa przed rozwodem.
- Proszę w wiadomej sprawie – dziękuję.
- Proszę o zdrowie dla moich najbliższych.
- Dziękuję za otrzymane łaski i proszę o zdrowie i opiekę dla mojego męża, dzieci, wnuków i szczęśliwe życie wieczne u Boga w niebie dla syna Piotra.
- Proszę o modlitwę o zdrowie dla teściów i rodziców.
- Proszę o Boże błogosławieństwo dla naszego małżeństwa w 34. rocznicę ślubu, a także o łaski dla wszystkich bliskich, a dla zmarłych o pokój w Niebie.
- Dziękuję za wszystkie otrzymane łaski. Proszę o łaskę nawrócenia najbliższych mi osób.
- Matko Przenajświętsza, proszę o wstawiennictwo w intencji mojego męża, proszę Cię o jego nawrócenie, żeby wrócił na dobrą drogę, uwierzył w Miłosierdzie Jezusa, przestał kłamać, zdradzać, pić alkohol, żeby wrócił na łono rodziny – czekamy na niego z otwartym sercem.
- Proszę o nawrócenie i powrót do sakramentalnego związku męża Roberta oraz o pełną realizację przysięgi małżeńskiej.
- Proszę, o Matko, o nawrócenie pewnej kobiety, o przemianę jej serca oraz o odsunięcie jej od naszego małżeńska i naszej rodziny.
Panie Jezu Chryste, Najwyższy Pasterzu, Ty powołałeś Biskupa Piotra do służby kapłańskiej i wprowadziłeś go do grona następców Apostołów. Dziękujemy Ci za jego żarliwość o świętość i jedność Kościoła. Pomóż nam naśladować jego bezgraniczne zawierzenie, ofiarną służbę i synowskie oddanie Twojej Matce. Racz wynieść go na ołtarze, aby te cnoty zajaśniały dzisiejszemu Kościołowi i jego pasterzom.
Udziel nam, za jego przyczyną, zgodnie z Twoją wolą, tej łaski, o którą pokornie prosimy…
(Wiadomości o łaskach otrzymanych za wstawiennictwem Sługi Bożego bp. Piotra Gołębiowskiego prosimy przesyłać na adres: Kuria Diecezji Radomskiej, ul. Malczewskiego 1, 26-600 Radom, postulator.radom@wp.pl)


Tę myśl Sł. B. bp. Piotra powtarzaj dziś często:

„Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus.
Niech będzie coraz więcej wielbiona i miłowana Niepokalana Boża Rodzicielka, Maryja nasza nadzieja!”


Codziennie możesz przesłać ważne dla Ciebie intencje. Będziemy razem polecać je Panu Bogu za  wstawiennictwem Sługi Bożego bp. Piotra Gołębiowskiego.

Możesz wpisać je jako komentarze na www.bppiotr.pl lub przesłać je na adres: postulator.radom@wp.pl .

 

9 komentarzy:

  1. Matko miej w opiece całą moja rodziną uproś potrzebne łaski o uzdrowienie mojego syn.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęść Boże.Bardzo proszę o modlitwę za mojego śp.męża Stanisława Tyckiego.20 grudnia mija 3 rocznica śmierci.Proszę również o modlitwę dla mnie o pomyślne załatwienie mojego problemu. BÓG ZAPŁAĆ

    OdpowiedzUsuń
  3. Bp. Piotrze, proszę Cię o wsparcie modlitewne mojej rodziny, rodziców, dobrodziejów i wspólnoty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę o pomoc Boga z wyjścia z problemu z ktorym żyje od tak dlugiego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko Boża proszę cię o zdrowie dla mnie i mojej rodziny , miej nas w swojej opiece .Oddal ode mnie ból i lęk ,przemień moje serce .

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęść Boże prosze o dar modlitwy rozancowej za syna matke chrzesna i cala rodzine BÓG ZAPLAC

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę o pomoc w wyjsciu z długów

    OdpowiedzUsuń
  8. Proszę Cię Maryjo, o pomoc w walce mojego męża ze złem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Matko najdroższa wstawiaj się u twego syna i wypraszaj łaski zdrowia pokory wiary dla mnie i mojej rodziny oraz aby powiodła się moja inwestycja

    OdpowiedzUsuń