Prośby o modlitwę…



W piątek świadkowie śmierci Jezusa Chrystusa nie zrozumieli, dlaczego Ten, który wskrzeszał umarłych, samego siebie nie uwolnił od śmierci. Czyżby śmierć górowała nad potęgą Jezusa Chrystusa? W niedzielę z rana okazało się, że nie śmierć ma władzę nad Chrystusem Panem, ale Chrystus Pan nad śmiercią”.
Sługa Boży Biskup Piotr Gołębiowski

Przez wstawiennictwo Sługi Bożego Biskupa Piotra Gołębiowskiego pomódlmy się w nadesłanych intencjach:

- Sługo Boży Biskupie Piotrze, proszę o pomoc w wyjściu z długów.
- O szczęście mojej rodziny, o trzeźwość, wierność i miłość mojego męża. O siłę dla nas w walce ze złem, abyśmy spotykali na naszej drodze samych dobrych ludzi. O dobrych mężów dla moich córek. O zdrowie duszy i ciała. O spokój ducha. O wiarę, nadzieję, miłość i wzajemny szacunek w rodzinie. Dziękuję za wszelkie łaski.
- Mamuniu Kochana, dziękuję za wszystkie otrzymane łaski. Proszę Cię, miej w opiece moją rodzinę. Oddaję Ci chorych, cierpiących, samotnych. Proszę o dobrą pracę, o Błogosławieństwo Boże, o Dary Ducha Świętego, porzucenie nałogów, o zdrowie dla duszy i ciała, o pomnożenie w nas wiary, nadziei i miłości. Do Syna Swego nas prowadź.
- Maryjo, odsuń ode mnie tę gorycz życia codziennego, te złe myśli i spraw abym patrzyła z nadzieją w przyszłość i potrafiła się cieszyć życiem.
- Kochana Mamusiu, nie pozwól zabrać mam naszego domu proszę o pomoc i opiekę.
- Kochana Mamusiu, brakuje już sił. Proszę o pomoc w wyjściu z długów.
Panie Jezu Chryste, Najwyższy Pasterzu, Ty powołałeś Biskupa Piotra do służby kapłańskiej i wprowadziłeś go do grona następców Apostołów. Dziękujemy Ci za jego żarliwość o świętość i jedność Kościoła. Pomóż nam naśladować jego bezgraniczne zawierzenie, ofiarną służbę i synowskie oddanie Twojej Matce. Racz wynieść go na ołtarze, aby te cnoty zajaśniały dzisiejszemu Kościołowi i jego pasterzom.

Udziel nam, za jego przyczyną, zgodnie z Twoją wolą, tej łaski, o którą pokornie prosimy...


(Wiadomości o łaskach otrzymanych za wstawiennictwem Sł. B. bp. Piotra Gołębiowskiego prosimy przesyłać na adres: Kuria Diecezji Radomskiej, ul. Malczewskiego 1, 26-600 Radom; e-mail: postulator.radom@wp.pl).


10 komentarzy:

  1. Kochana Mamusiu brakuje już sił proszę o pomoc w wyjściu z długów

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana Mamusiu nie pozwól zabrać nam naszego domu prosze o pomoc i opiekę

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę cie Mateńko o wstawiennictwo za mojego męźa o większą wiarę i źeby ogarnęła go radość bo jest ciągle przygnebiony nie docenia tego co ma.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana Matenko blagam o powrot do zdrowia dla mnie AMenn

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamusiu Kochana Proszę o szczęśliwe i dobre rozwiązanie dla Anety i maleństwa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Mamuniu Kochana za wszystkie otrzymane łaski proszę Cię o wiarę nadzieję i miłość, proszę Cię za moją rodzinę i o rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę o modlitwę za mojego wczoraj zmarłego ojca Leszka.

    OdpowiedzUsuń
  8. PROSZĘ O MODLITWĘ ZA MOJA RODZINĘ,ZDROWIE I BŁOGOSŁAWIEŃSTWO BOŻE.

    OdpowiedzUsuń
  9. Proszę Mateńko o szczęśliwa operacje dla mojej mamy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Proszę Mateńko o szczęśliwa operacje dla mojej mamy.

    OdpowiedzUsuń