Zapraszamy na „Majówkę ze Sługą Bożym”!


Od jutra codziennie przez cały maj będziemy modlić się do Matki Bożej wraz ze Sługą Bożym Biskupem Piotrem Gołębiowskim:
 
  • będziemy duchowo pielgrzymować do jednego z wizerunków Matki Bożej,
  • wczytamy się w słowa Jej Wielkiego Czciciela - Sługi Bożego Biskupa Piotra,
  • będziemy uwielbiać Boga za dar Matki Bożej i oddamy cześć Maryi,
  • przez wstawiennictwo Sługi Bożego Biskupa Piotra przedstawimy Bogu nasze intencje, które można wpisać w komentarzach na tej stronie lub przesłać na adres: postulator.radom@wp.pl.
  • już dziś można przesyłać intencje do jutrzejszej modlitwy!

Zaproś Przyjaciół i Znajomych do wspólnej modlitwy!
 

Już jutro zaczynamy!



8 komentarzy:

  1. Mamuniu Kochana proszę za całą moją rodzinę o zdrowie dla duszy i ciała, o porzucenie nałogów, o nawrócenie, o dobrą pracę o owoce i dary Ducha Świętego. Maryjo do syna swego nas prowadź.

    OdpowiedzUsuń
  2. O zdrowie dla Karoliny i Kornelki, za całą naszą rodzinę, o pomnożenie w nas wiary, nadziei i miłości, Mamuniu pomóż nam i miej nas w swojej opiece.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mateczko prosze dopomoz mi w zalatwieniu pozytywnie sprawy dobrze Ci znanaj prosze postaw na mojej drodze ludzi ,ktorzy mi w tym pomoga.Dziekuje Mateczko Boza

    OdpowiedzUsuń
  4. Mateczko prosze dopomoz mi w zalatwieniu pozytywnie sprawy dobrze Ci znanaj prosze postaw na mojej drodze ludzi ,ktorzy mi w tym pomoga.Dziekuje Mateczko Boza

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana Mamusiu nie pozwól zabrać namnaszego domu miej moją rodzinę w Swojej opiece Kochany Panie Jezu Ty się tym zajmij

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana Mamusiu brakuje już sił proszę o pomoc w wyjściu z długów Kochany Panie Jezu Ty się tym zajmij

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana Mateczko prosze o laske wyjscia z nalogow dla mojego chrzestnego syna, oraz laski dla calej rodziny. Dziekuje Mateczko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana Mateczko prosze o wyjscie z nalogow dla mojego Syna chrzestnego, oraz laski dla calej rodziny. Dziekuje Mateczko.

    OdpowiedzUsuń