„Majówka ze Sługą Bożym” – 3 maja

Fot. ks. S. Piekielnik

Najświętsza Maryja Panna Królowa Polski


– Jasna Góra



Sługa Boży Biskup Piotr uczył:
„Jak Jezus Chrystus jest Odkupicielem i Królem wszystkich ludzi, podobnie Jego Przeczysta Matka jest Panią i Królową całej ludzkości. […] Nasz naród polski w szczególny sposób błogosławi imię Maryi, jako swojej Królowej. […] Po imieniu Jezus, Jej imię stało się najmilsze, najdroższe, najświętsze w mowie polskiej. Najstarsze świątynie […] zostały poświęcone chwale Maryi. Jako pierwszy hymn narodowy, śpiewany przez hufce rycerstwa polskiego, rozbrzmiewa maryjna pieśń: «Bogarodzica Dziewica». Nabożeństwo do Matki Bożej przeszło w krew narodu naszego, ogarnęło wszystkie warstwy społeczeństwa. Dzieje naszego narodu splotły się nierozerwalnie z imieniem Maryi, jak dwa złote ogniwa. Radosne i smutne wydarzenia zbliżają nasz naród do Maryi, potęgując w polskich sercach wzrost czci, zaufania i miłości do Niebiańskiej Królowej. […] Maryja wiernie dochowa swych obietnic, jak je już tyle razy spełniła. Chodzi o nas, abyśmy nie złamali złożonych przyrzeczeń” („Kółko Różańcowe” 39(1948), s. 134-135).
Pielgrzymujemy dziś do tronu Królowej Polski – Ona jest naszą Matką i Królową. Wielokrotnie zawierzaliśmy Jej naszą przyszłość i odnawialiśmy składane przed laty śluby. Pomyślmy dziś z wdzięcznością o Jej obecności przy nas, w dziejach Polski i w naszych indywidualnych biografiach. Wołajmy do Niej z miłością:
Zdrowaś Maryjo, łaski pełna, Pan z Tobą,
błogosławionaś Ty między niewiastami
i błogosławiony owoc żywota Twojego, Jezus.
Święta Maryjo, Matko Boża,
módl się za nami grzesznymi teraz i w godzinę śmierci naszej.
Amen.

Matko Chrystusowa,                      módl się za nami.
Panno wsławiona,
Arko przymierza,       
Królowo pokoju,
Królowo Polski,
Powtarzaj dziś często słowa modlitwy Sługi Bożego Biskupa Piotra:

Pani Jasnogórska i Królowo Polski, prowadź nas i posługuj się nami”.

Przez wstawiennictwo Sługi Bożego Biskupa Piotra módlmy się dziś wspólnie w następujących intencjach:
- O wszelkie łaski dla s. Marii, prezentki.
- Kochana Mamo, dziękuję za opiekę nad wiadomą Ci osobą i proszę Cię o dalszą opiekę oraz zdrowie dla niej.
- W intencji mojego ojca Jana Witkowskiego chorego na raka płuc, o pokój w rodzinie oraz nawrócenie mojej żony Wioletty i wzmocnienie mojej wiary.
- Za zmarłych z mojej rodziny i przyjaciół.
- Za moje dzieci Victorię i Wojciecha.
- Żeby Bóg w moim życiu był na pierwszym miejscu, za moją mamę Krystynę Witkowską, brata Dawida i siostrę Katarzynę, o przemianę serca Barbary, Angeliny, Tomasza, Jowina.
- Kochana Mateczko, proszę o łaskę wyjścia z nałogów dla mojego chrzestnego syna, oraz o łaski dla całej rodziny. Dziękuje Mateczko!
- Kochana Mamusiu, brakuje już sił. Proszę o pomoc w wyjściu z długów. Kochany Panie Jezu, Ty się tym zajmij.
- Kochana Mamusiu, nie pozwól zabrać nam naszego domu. Miej moją rodzinę w swojej opiece. Kochany Panie Jezu, Ty się tym zajmij.
- Matko Boża, proszę o zdrowie dla mojej rodziny, o uleczenie z choroby (Ty wiesz jakiej), proszę w intencji mojego syna o łaskę mądrości i chęci do nauki. Miej nas w swojej opiece.
- Kochana Mamusiu, proszę o łaski potrzebne dla mojej koleżanki Sylwii. Boże, Ty się tym zajmij.
- Kochana Mamusiu, proszę miej w swojej opiece całą moją rodzinę, o wiarę, nadzieję i miłość, o dobrą pracę, dary i owoce Ducha Świętego, o zdrowie duszy i ciała, o Boże błogosławieństwo na każdy dzień. I zdrowie dla Karoliny i Kornelki.
- Matko Najukochańsza, proszę o wstawiennictwo w sprawie mojej rodziny. Spraw, aby mimo kryzysów była jednością i wzajemną miłością.
- Matko Miłosierdzia, proszę o błogosławieństwo dla mojej rodziny. Kieruj nas do Twego Syna.
- Kochana Mateczko, proszę, nawrócić nas.
- Matko Boża, proszę, prowadź mnie, moją rodzinę, bliskich, oraz wszystkich ludzi do Jezusa Chrystusa.
- Proszę o modlitwę za dusze w czyśćcu cierpiące i dzieci nienarodzone.
- Mateczko Boża, proszę, uzdrów moje ciało i duszę.
- Matko Boża, proszę, pomóż Kasi.
- Mateczko ukochana, proszę o zdrowie dla rodziny, bliskich i znajomych.
- Mateczko, Ty wiesz, co mnie boli. Proszę, pomóż mi.
- Mateczko ukochana, dziękuję Ci za wszystko. Proszę o Twą opiekę nad moją rodziną i bliskimi.
- Matko Boża, ulituj się nad nami grzesznymi, wskaż drogę do Syna Bożego Jezusa Chrystusa.
Panie Jezu Chryste, Najwyższy Pasterzu, Ty powołałeś Biskupa Piotra do służby kapłańskiej i wprowadziłeś go do grona następców Apostołów. Dziękujemy Ci za jego żarliwość o świętość i jedność Kościoła. Pomóż nam naśladować jego bezgraniczne zawierzenie, ofiarną służbę i synowskie oddanie Twojej Matce. Racz wynieść go na ołtarze, aby te cnoty zajaśniały dzisiejszemu Kościołowi i jego pasterzom.
Udziel nam, za jego przyczyną, zgodnie z Twoją wolą, tej łaski, o którą pokornie prosimy...
(Wiadomości o łaskach otrzymanych za wstawiennictwem Sł. B. bp. Piotra Gołębiowskiego prosimy przesyłać na adres: Kuria Diecezji Radomskiej, ul. Malczewskiego 1, 26-600 Radom)

Intencje na każdy dzień można wpisać w komentarzach na tej stronie (poniżej) lub przesłać na adres: postulator.radom@wp.pl.


22 komentarze:

  1. Kochana Mamusiu brakuje już sił proszę o pomoc w wyjściu z długów Kochany Panie Jezu Ty się tym zajmij

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana Mamusiu nie pozwól zabrać nam naszego domu miej moją rodzinę w Swojej opiece Kochany Panie Jezu Ty się tym zajmij

    OdpowiedzUsuń
  3. -Matko Prosze Cie miej w opiece cala moja rodzine,otaczaj nas Bozym Blogoslawienstwem i zdrowiem
    -Matko czujwaj przy moim bracie na czas zdawania egzaminow maturalnych
    -Najswietsza Pani prosze Cie w swojej intencji o motywacje do nauki,o poradzenie Sobie z problemem,wiesz jakim. Prosze Cie czuwaj nademna na czas zdawania egzaminow zawodowych 19 i 28 czerwca,o pomyslne ich zdanie
    -Matko prosze Cie o zdrowie ,sile dla moicj rodzicow,o wszelkie laski dla Lukasza,o uzdrowienie z choroby
    -Matko dziekuje Ci za wszelkie laski ,Prosze wstawiaj sie za nami
    Panie Jezu Ty sie tym wszystkim zajmij

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamusiu Kochana proszę za Ewunię, Kornelkę,Karolinkę i całą naszą rodzinę, Tobie powierzam całą moją rodzinę prosząc o zdrowie duszy i ciała,o dobrą pracę, jedność, pokój miłość w naszej rodzinie, o owoce i dary Ducha Świętego, o szczęśliwe rozwiązanie dla Ewy i za maleństwo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko Boza prosze Cie w intencjach Ci znanych,prosze o pomyslnie zdana mature dla Kuby,prosze o opieke na czas zdawania egzaminow zawowodych w czerwcu,o zdrowie i wszelkie laski dla Calej mojej rodziny,a takze w intenciach ktore Ci w sercu polecam,Kochana Pani prosze Cie wstawiaj sie za nami. Panie Jezu Ty sie tym zajmij

    OdpowiedzUsuń
  6. W intencji Tobie wiadomej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mateczko moja najsłodsza!!W intencji Tobie wiadomej,i o zdrowie mojego syna!!O szczęśliwe rozwiązanie mojego problemu!!Matusiu wstaw się za Nami do Twojego Syna!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mateczko moja najsłodsza!!W intencji Tobie wiadomej,i o zdrowie mojego syna!!O szczęśliwe rozwiązanie mojego problemu!!Matusiu wstaw się za Nami do Twojego Syna!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mateczko moja najsłodsza!!W intencji Tobie wiadomej,i o zdrowie mojego syna!!O szczęśliwe rozwiązanie mojego problemu!!Matusiu wstaw się za Nami do Twojego Syna!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mateczko moja najsłodsza!!W intencji Tobie wiadomej,i o zdrowie mojego syna!!O szczęśliwe rozwiązanie mojego problemu!!Matusiu wstaw się za Nami do Twojego Syna!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Matko Boża proszę pomóż nam grzesznyn odnaleźć drogę do Syna Bożego Jezu Chrystusa

    OdpowiedzUsuń
  12. Mateczko Ukochana proszę o zdrowie dla Kasi i bliskich

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję Matko Boża za Twoje Łaski i proszę czuwaj nad moją rodziną i bliskimi

    OdpowiedzUsuń
  14. Mateczko Ukochana proszę pomóż mi by mąż się nawrócił wskaż mu drogę by nie błądzil

    OdpowiedzUsuń
  15. Matko Boża proszę nawróc męża i dzieci by wrócili do Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  16. Mateczko Ukochana ulituj się nad nami grzesznymi

    OdpowiedzUsuń
  17. Mateczko ulituj się nad duszami w czyśćcu cierpiącym, i dziećmi nienarodzonymi

    OdpowiedzUsuń
  18. Matko Boża proszę pomóż mi odnaleźć drogę do Syna Bożego Jezu Chrystusa

    OdpowiedzUsuń
  19. Mateczko Boża proszę za mężem i dziećmi by się nawrócili

    OdpowiedzUsuń
  20. Mateczko Ukochana proszę pomóż mi Ty wiesz

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję Tobie Mateczko za wszystko prowadź mnie i moją rodzinę oraz znajomymi do Boga

    OdpowiedzUsuń
  22. Proszę o to, by moja córka nigdy nie oddaliła się od Pana, Maryjo trzymaj ją zawsze przy sobie

    OdpowiedzUsuń