Nowenna za przyczyną Sługi Bożego - 6


Dzień VI


Wychowawca duchowieństwa

i opiekun osób konsekrowanych


Słowo Boże: „Wy jesteście przyjaciółmi moimi, jeżeli czynicie to, co wam przykazuję. Już was nie nazywam sługami, bo sługa nie wie, co czyni pan jego, ale nazwałem was przyjaciółmi, albowiem oznajmiłem wam wszystko, co usłyszałem od Ojca mego. Nie wyście Mnie wybrali, ale Ja was wybrałem i przeznaczyłem was na to, abyście szli i owoc przynosili, i by owoc wasz trwał – aby wszystko dał wam Ojciec, o cokolwiek Go poprosicie w imię moje” (J 15,14-16).

Sługa Boży Biskup Piotr uczył: „Powołanie do kapłaństwa i do życia zakonnego zawsze pozostanie darem miłości Jezusa Chrystusa”.

W tej nowennie błagam Cię, Boże miłosierny, szczególnie o łaskę.... Amen.

Przez wstawiennictwo Sługi Bożego Biskupa Piotra módlmy się również w następujących intencjach:
- Sługo Boży Biskupie Piotrze, wyproś Kasi łaskę upragnionego zdrowia.
- Biskupie Piotrze, wstawiaj się za nami. Kochana Mamusiu, nie pozwól zabrać nam naszego domu, miej moją rodzinę w swojej opiece. Kochany Panie Jezu, Ty się tym zajmij.
- Biskupie Piotrze, wstawiaj się za nami. Kochana Mamusiu, brakuje już sił. Proszę o pomoc w wyjściu z długów. Kochany Panie Jezu, Ty się tym zajmij.
- O wstawiennictwo w moim problemie, proszę o jego rozwiązanie, abym wreszcie mogła żyć w spokoju i pewności, że wszystko jest takie, jak powinno być. Proszę o wzmocnienie mojej wiary i siły przebaczania.
- Mateczko Ukochana, proszę pomóż Kasi.
- Mateczko Boża, proszę o zdrowie dla Kasi i bliskich.
- Dziękuję, Matko Boża, za wszystko i proszę: prowadź nas do Syna Bożego Jezusa Chrystusa.
- Matko Boża, proszę, pomóż, by mąż i dzieci powróciły do Ciebie.
- Proszę o modlitwę za dusze w czyśćcu cierpiące i dzieci nienarodzone.
- Mateczko Ukochana, proszę, uzdrów moje ciało i duszę dodaj siły, by iść dalej.
- Mateczko Ukochana, proszę, pomóż chorym, ulżyj im w cierpieniu.
- Matko Boża, pod Twoją opiekę oddaję moją rodzinę, bliskich, znajomych, prowadź nas do Syna Bożego Jezusa Chrystusa.
- Miłosierny, Kochany Boże Ojcze, Abba Tatusiu, proszę Cię o pomoc materialną, o dobrą pracę, o porzucenie nałogów i uzależnień, o owoce, dary i charyzmaty Ducha Świętego, dla całej mojej rodziny, o uzdrowienie z uzależnień, nałogów, o zdrowie dla duszy i ciała, za moją wspólnotę, za dusze zmarłych i w czyśćcu cierpiące, znajomych i bliskich, za bezdomnych, cierpiących i samotnych. Abba, Tatusiu Kochany, oddaję w Twoje Kochane ręce siebie i moją rodzinę.
- Sługo Boży Biskupie Piotrze, proszę o powrót na drogę wiary, uwolnienia z uzależnień, zgody w rodzinie.
- Proszę o modlitwę w intencji uzdrowienia.
- W naszych własnych intencjach…

Sługo Boży Biskupie Piotrze, wstawiaj się za nami!

Tajemnica Różańca świętego: Zwiastowanie Najświętszej Maryi Pannie.

Dziękujemy Ci, Boże, za ojcowską miłość Sługi Bożego Biskupa Piotra do powołanych do kapłaństwa i życia zakonnego.
Dziękujemy Ci, Boże, za jego piękne i pełne owoców kapłaństwo i biskupstwo.
Dziękujemy Ci, Boże, za to, że był autentycznym świadkiem Chrystusa obecnego w Kościele.

Panie Jezu Chryste, Najwyższy Pasterzu, Ty powołałeś Biskupa Piotra do służby kapłańskiej i wprowadziłeś go do grona następców Apostołów. Dziękujemy Ci za jego żarliwość o świętość i jedność Kościoła. Pomóż nam naśladować jego bezgraniczne zawierzenie, ofiarną służbę i synowskie oddanie Twojej Matce. Racz wynieść go na ołtarze, aby te cnoty zajaśniały dzisiejszemu Kościołowi i jego pasterzom.
Udziel nam, za jego przyczyną, zgodnie z Twoją wolą, tej łaski, o którą pokornie prosimy...

(Wiadomości o łaskach otrzymanych za wstawiennictwem Sł. B. bp. Piotra Gołębiowskiego prosimy przesyłać na adres: Kuria Diecezji Radomskiej, ul. Malczewskiego 1, 26-600 Radom, postulator.radom@wp.pl).
Intencje na każdy dzień można wpisać w komentarzach na tej stronie (poniżej) lub przesłać na adres: postulator.radom@wp.pl.

„Z wielkim wzruszeniem i wdzięcznością
za Jego wspaniałe i odważne życie…”
Zapraszamy do odczytania wpisów pozostawionych
przy grobie Sługi Bożego bp. Piotra Gołębiowskiego.
Kliknij TUTAJ.

5 komentarzy:

  1. Biskupie Piotrze wstawiaj się za nami Kochana Mamusiu brakuje już sił proszę o pomoc w wyjściu z długów Kochany Panie Jezu Ty się tym zajmij

    OdpowiedzUsuń
  2. Biskupie Piotrze wstawiaj się za nami Kochana Mamusiu nie pozwól zabrać nam naszego domu miej moją rodzinę w swojej opiece Kochany Panie Jezu Ty się tym zajmij

    OdpowiedzUsuń
  3. O wstawiennictwo w moim problemie, proszę o jego rozwiązanie, abym wreszcie mogła żyć w spokoju i pewności, że wszystko jest takie, jak powinno być. Proszę o wzmocnienie mojej wiary i siły przebaczania. Dziękuje za wszelkie łaski...

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłosierny Boże Abba Ojcze proszę Cię o błogosławieństwo o owoce dary i charyzmaty Ducha Świętego o uzdrowienie duszy i ciała dla całej mojej rodziny, proszę Cię Tatusiu Kochany o pomnożenie w nas wiary nadziei i miłości o pomoc materialną dobrą pracę, o nawrócenie, za moją wspólnotę, bliskich, za dusze zmarłe w czyśćcu cierpiące, za osoby konsekrowane, bezdomnych, cierpiących, chorych i samotnych. Oddaje w Twoje ukochane ręce siebie i momoją rodzinę znajomych i tych których w sercach nosimy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Proszę o modlitwę w intencji uzdrowienia

    OdpowiedzUsuń