Prosimy o modlitwę w intencji Ady



„Nie mogę osobiście dzisiaj być wśród Was, wszakże duchem i sercem jednoczę się z Wami w modlitwach.”

Sługa Boży Bp P. Gołębiowski
Otrzymaliśmy list o następującej treści:
„Nazywam się Ada i mam 21 lat. Od dziecka moim marzeniem było aby pomagać ludziom zachować pełne zdrowie psychiczne. Aby móc iść na studia psychologiczne musiałam podjąć się pracy, aby utrzymać się w mieszkaniu i zapłacić ratę za wymarzony kierunek. W swojej specjalizacji chciałabym skupić się na problemach dzieci i  młodzieży, bo kiedy sama byłam mała borykałam się z różnymi problemami, które dla młodego człowieka mogły być trudne: śmierć rodzica, bieda, choroba matki, szykanowanie i wyśmiewanie w szkole. Wydawało mi się, że wszystko idzie w dobrym kierunku mam pracę wymarzone studia, nową rodzinę, mojej mamie wystarcza na potrzebne leki. W swojej wierzę miałam lepsze i gorsze chwilę, ale tak samo mocno powątpiewałam w Boga, tak samo mocno Go kocham i zaufałam Mu. Niestety, zapatrzona w sprawy innych ludzi zaniedbałam siebie i swoje zdrowie. Od kiedy pamiętam borykałam się z problemami natury kobiecej. Dzisiaj podczas wizyty u lekarza stwierdzono u mnie wysokie ryzyko zachorowania na nowotwór raka szyjki macicy. Pobrano niezbędny materiał i kazano cierpliwie czekać. Dzień 15 listopada będzie dniem rozstrzygnięcia stadia rozwoju mojej przypadłości. To również dzień moich 22 urodzin.
Chciałabym dostać od Boga najpiękniejszy prezent w życiu zdrowie lub szansę na jego zachowanie... Proszę o modlitwę. Sama nie jestem w stanie sobie z tym poradzić”.
Za wstawiennictwem Sługi Bożego bp. Piotra Gołębiowskiego módlmy się o łaskę zdrowia dla Ady:
Panie Jezu Chryste, Najwyższy Pasterzu, Ty powołałeś Biskupa Piotra do służby kapłańskiej i wprowadziłeś go do grona następców Apostołów. Dziękujemy Ci za jego żarliwość o świętość i jedność Kościoła. Pomóż nam naśladować jego bezgraniczne zawierzenie, ofiarną służbę i synowskie oddanie Twojej Matce. Racz wynieść go na ołtarze, aby te cnoty zajaśniały dzisiejszemu Kościołowi i jego pasterzom.
Udziel nam, za jego przyczyną, zgodnie z Twoją wolą, tej łaski, o którą pokornie prosimy...

(Wiadomości o łaskach otrzymanych za wstawiennictwem Sł. B. bp. Piotra Gołębiowskiego prosimy przesyłać na adres: Kuria Diecezji Radomskiej, ul. Malczewskiego 1, 26-600 Radom; postulator.radom@wp.pl).

4 komentarze:

  1. W Jego ranach jest nasze zdrowie. Boże pobłogosław Adę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę o modlitwę za Darka o cud uzdrowienia z nowotworu.Bardzo dobry syn mąż i ojciec zawsze pomagał innym.Boże ulituj sie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Panie Boże proszę daj tak upragnione zdrowie dla Ady.

    OdpowiedzUsuń
  4. Panie Boże proszę Cię o łaskę uzdrowienia dla Ady.Jezu ufam tobie.

    OdpowiedzUsuń