Skrzynka intencji – 2021 r.


„Nie mogę osobiście dzisiaj być wśród Was, wszakże duchem i sercem jednoczę się z Wami w modlitwach.”

Sługa Boży Bp Piotr Gołębiowski

 

W celu ułatwienia nadsyłania intencji do modlitwy, prosimy o wpisywanie ich w komentarzach do tego postu (można je również przesyłać na podane niżej adresy – poczty zwykłej i elektronicznej). Intencje te będą następnie dopisywane do poniższej listy: 

 

Przez wstawiennictwo Sługi Bożego bp. Piotra Gołębiowskiego modlimy się w następujących intencjach:

 - Proszę o uzdrowienie mojej mamy Ireny.

- Proszę w intencji rodziny: o łaskę nawrócenia, wyjście z nałogów w rodzinie oraz o łaskę zdrowia. W intencji Bogu wiadomej. Panie, Ty wiesz. Jezu, Ty się tym zajmij.

- Proszę o uzdrowienie dla ciotki Grażyny, aby powróciła do zdrowia i wyszła ze szpitala. 

- O uzdrowienie z choroby.

- O zdrowie dla córki i opiekę Matki Bożej.

- O zdrowie dla mnie i mojej rodziny, o nawrócenie do Boga moich dzieci.

- Proszę za moją ciążę, by wszystko było dobrze, by dziecko żyło i mogło przyjść zdrowe na świat na chwałę Boga.

- W intencji moich rodziców, mojej córki chrzestnej, moich wrogów, w mojej własnej intencji. W Panu Bogu wiadomych intencjach.

- Proszę o uwolnienie z nałogu alkoholowego moich synów. Błagam o zdjęcie z mojej rodziny, klątwy, która na nas ciąży. Jezu, Ty się tym zajmij. Prosi mama.

-  Proszę o łaskę wiary, życie trzeźwe od alkoholu i innych nałogów w nadziei i miłości dla Piotra oraz całej jego rodziny. Jezu i Maryjo, bądźcie coraz bardziej kochani i doceniani, m.in. dzięki wstawiennictwu Sługi Bożego bp. Piotra Gołębiowskiego. Przymnażajcie nam cierpliwości i wytrwałości. Boże, bądź uwielbiony za dotychczasowe łaski.

- Jezu, Ty wiesz... Jezu, ufam Tobie.

- O uzdrowienie Jakuba oraz nawrócenie Małgorzaty.

 

Panie Jezu Chryste, Najwyższy Pasterzu, Ty powołałeś Biskupa Piotra do służby kapłańskiej i wprowadziłeś go do grona następców Apostołów. Dziękujemy Ci za jego żarliwość o świętość i jedność Kościoła. Pomóż nam naśladować jego bezgraniczne zawierzenie, ofiarną służbę i synowskie oddanie Twojej Matce. Racz wynieść go na ołtarze, aby te cnoty zajaśniały dzisiejszemu Kościołowi i jego pasterzom.

Udziel nam, za jego przyczyną, zgodnie z Twoją wolą, tej łaski, o którą pokornie prosimy...

(Wiadomości o łaskach otrzymanych za wstawiennictwem Sł. B. bp. Piotra Gołębiowskiego prosimy przesyłać na adres: Kuria Diecezji Radomskiej, ul. Malczewskiego 1, 26-600 Radom; e-mail: postulator.radom@wp.pl).

 

Litania do Sługi Bożego bp. Piotra Gołębiowskiego – TUTAJ.

Zapraszamy również do modlitwy Nowenną za przyczyną Sługi Bożego bp. Piotra Gołębiowskiego – TUTAJ.

Modlitwa w intencji chorego – TUTAJ.

 

 Bądź na bieżąco. Polub - prosimy - stronę

Sługi Bożego bp. Piotra Gołębiowskiego na Facebooku:

www.facebook.com/bppiotrgolebiowski

 

 

Powrót do strony głównej - KLIKNIJ

 

16 komentarzy:

  1. Proszę o uzdrowienie mojej mamy Ireny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę w intencji rodziny o łaskę nawrócenia, wyjście z nałogów w rodzinie oraz o łaskę zdrowia W intencji Bogu wiadomej Panie Ty wiesz. Jezu Ty się tym zajmij.

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę o uzdrowienie dla ciotki Grażyny aby powróciła do zdrowia i wyszła ze szpitala.
    Bóg Zapłać

    OdpowiedzUsuń
  4. O zdrowie dla córki i opiekę Matki Bożej

    OdpowiedzUsuń
  5. Proszę o modlitwę do Boga o zdrowie dla mnie i mojej rodziny, nawrócenie do Boga moich dzieci i odciągnięcie od nałogu.Jezu ty się tym zajmij.

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę za moją ciążę by wszystko było dobrze i dziecko żyło i mogło przyjść zdrowe na świat na Chwałę Boga. Bóg zapłać Wielki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę o modlitwe za moich rodziców, za moją córkę chrzestną, za moją rodzinę, za wrogow, za mnie. W Panu Bogu wiadomych intencjach. Bóg zapłać za modlitwę

    OdpowiedzUsuń
  8. Proszę o uwolnienie z nałogu alkoholowego moich synów.Blagam o zdjęcie klątwy z mojej rodziny która nas ciąży.Jezu ty się tym zajmnij.Prosi mama.

    OdpowiedzUsuń
  9. Proszę o łaskę Wiary,życie trzeźwe od alkoholu i innych nałogów w Nadziei i Miłości dla Piotra oraz całej jego rodziny. Jezu i Maryjo bądźcie coraz bardziej kochani i doceniani m in dzięki wstawiennictwu sługi Bożego bp Piotra Gołębiowskiego. Przymmażajcie nam cierpliwości i wytrwałości. Boże bądź uwielbiony za dotychczasowe łaski .Amen .

    OdpowiedzUsuń
  10. Jezu Ty wiesz... Jezu Ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  11. O uzdrowienie Jakuba oraz nawrócenie Małgorzaty

    OdpowiedzUsuń
  12. Błagam z całego serca o uzdrowienie, siły i wytrwałość dla mojej chorej na koronawirusa Mamy przebywającej w szpitalu w Słubicach i dla wszystkich chorych, którzy też tam są. Proszę Jezu zajmij się tym. Amen

    OdpowiedzUsuń
  13. Proszę o modlitwę o oddalenie odwołania się Jozefy na uwłaszczenie drogi i narozgraniczenie drogi z postanowienia sądu w Limanowej i poniesienie wszystkich kosztow sądowych i urzedowych i kar za kłamstwa i nękanie Marii i jej bliskich 🙏🙏🙏❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  14. O przemiane wewnętrzna Krzysztofa, o dobrego, odpowiedzialnego męża dla mnie, o zdrowie, zgodę, pozytywne załatwienie spraw, Boże błogosławieństwo światłość i dary Ducha Świętego i potrzebne łaski Zuzi Krzysztofowi i jego rodziny Ks Kazimierzowi

    OdpowiedzUsuń
  15. O zdrowie dla Roberta

    OdpowiedzUsuń