Różaniec ze Sługą Bożym - 16 X



16 października (poniedziałek)



Tajemnice radosne

I.              Zwiastowanie Najświętszej Maryi Pannie

„Syn Boży postanawiając stać się człowiekiem, miał prawo wybrać sobie matkę. Co więcej, mógł ją wyposażyć w te dary i zalety, które chciał w niej widzieć. I z tego prawa skorzystał. Pragnął mieć matkę niewinną, niepokalaną, najczystszą. Dlatego spośród milionów niewiast wybrał sobie na matkę Przeczystą Dziewicę Maryję” (Sł. B. bp P. Gołębiowski).

Biskupie Piotrze, który z zapałem sławiłeś chwałę Maryi, przyczyń się za nami!

II.            Nawiedzenie świętej Elżbiety

„Hymn uwielbienia, wypowiedziany po raz pierwszy w domu Zachariasza i Elżbiety, już nigdy nie opuści Maryi. Matka Boża ponawiać go będzie w życiu codziennym: w chwilach radości i bezmiernego cierpienia. Niepokalana uwielbia Stwórcę nie tylko chwilowym porywem serca, ale i nieustannym czynem, uległością względem woli Bożej” (Sł. B. bp P. Gołębiowski).

Biskupie Piotrze, który nawet w trudnych doświadczeniach, na wzór Maryi, ufałeś i wielbiłeś Miłosierdzie Boże, przyczyń się za nami!

III.           Narodzenie Jezusa

„Z modlitwą dziękczynną Maryja nie rozstaje się nigdy. Zanosi ją przy żłóbku w ubogiej grocie betlejemskiej w noc Bożego Narodzenia. Podziękowanie wyraża Ojcu Niebieskiemu w codziennych modlitwach, które wraz z Chrystusem Panem i św. Józefem praktykuje w zaciszu rodzinnego domu w Nazarecie” (Sł. B. bp P. Gołębiowski).

Biskupie Piotrze, który z miłością celebrowałeś tajemnicę przychodzenia Boga na świat w każdej Mszy świętej, przyczyń się za nami!

IV.          Ofiarowanie Jezusa w świątyni

„Czterdziestego dnia po narodzeniu Chrystusa Pana, Panna Maryja udaje się do Świątyni Jerozolimskiej, aby dopełnić obrzędu ofiarowania Jezusa i własnego oczyszczenia. Litera prawa nie obowiązywała Maryi, będącej Matką Syna Bożego, Matką jedyną, wybraną, nienaruszoną w dziewictwie swoim. Maryja jednak podejmuje trud pielgrzymowania do świątyni, gdzie składa przepisane ofiary, modli się wspólnie z innymi, przyjmuje błogosławieństwo kapłańskie. Jakiż to wspaniały wzór uległości woli Bożej, posłuszeństwa dla przepisów prawa, żarliwości o chwałę Bożą, umiłowania wspólnej modlitwy!” (Sł. B. bp P. Gołębiowski).

Biskupie Piotrze, którego modlitwa zachwycała świadków Twych rozmów z Bogiem, przyczyń się za nami!

V.           Odnalezienie Jezusa w świątyni

„Najświętsza Maryja Panna najpełniej żyje Duchem Chrystusowym. W Niepokalanym swym Sercu najwierniej odtwarza miłość Najświętszego Serca Jezusowego. Ona czuje się Matką serdeczną i Opiekunką każdego dziecka. Z Jej natchnienia powstają w Kościele świętym zakłady wychowawcze, sierocińce, przytułki dla opuszczonych, nieszczęśliwych dzieci. Pod Jej wpływem rodzą się powołania zakonne, mające na celu wychowanie w duchu Chrystusowym dzieci. Bywają wypadki, że Królowa niebios zastępuje sierocie matkę ziemską” (Sł. B. bp P. Gołębiowski).

Biskupie Piotrze, który – jak Maryja – spieszyłeś z pomocą wszystkim potrzebującym, przyczyń się za nami!

Przez wstawiennictwo Sługi Bożego Bp. Piotra Gołębiowskiego pomódlmy się dziś w następujących intencjach:
- W intencji Księdza Biskupa Henryka Tomasika w 9. rocznicę nominacji na Biskupa Radomskiego, o światło Ducha Świętego, o potrzebne siły i owoce pasterskiej posługi w Kościele radomskim.
- O wieczne szczęście dla śp. Ks. Biskupa Wacława Świerzawskiego.
- O dar Nieba dla zmarłej wczoraj śp. Lucyny Kubis.
- Matuchno kochana, proszę Cię o uniewinnienie dla mojego syna Kamila. Miej go w swojej opiece, nigdy go nie opuszczaj. Proszę Cię o łaskę dla mnie. Pomóż mi, Matko kochana, wyjść z długów.
- Kochana Mamusiu, brakuje już sił. Proszę, pomóż wyjść z długów. Kochany Panie Jezu, Ty się tym zajmij.
- Kochana Mamusiu, Ty wszystko wiesz. Proszę o pomoc i opiekę.
- Kochana Mamusiu, nie pozwól zabrać nam naszego domu, chroń nas i otaczaj opieką.
- Maryjo, pragnę polecić Tobie zmarłych: Edwarda, Wandę, Stanisława, Alicję, Zosię. Wyproś dla nich łaskę życia wiecznego w Niebie.
- Mateńko, wyproś łaskę przebaczenia i pojednania. Proszę, wstaw się za mną, aby zakończyły się wszystkie spory. Wypraszaj łaskę zdrowia dla mnie i bliskich. Niech zwycięży miłość Chrystusa, Syna Twego, a błogosławieństwo niech wypełni całą rodzinę. Panie, nawróć grzeszników, również w mojej rodzinie.
- Kochana Maryjo, pobłogosław moją rodzinę i miej ją w opiece, aby nie dosięgło nas żadne zło i źli ludzie. Proszę, odsuń tę kobietę od naszego małżeństwa, proszę o łaskę nawrócenia dla niej. Spraw, aby już nigdy nie była powodem mojego smutku. Za wszystko dziękuję.
- Maryjo, zajmij sie tym. Ty wszystko wiesz.
- Matko, proszę o zdrowie i Boże błogosławieństwo dla męża i dziękuję za niego.
- Mateczko Ukochana, proszę, pomóż mi, by mąż się nawrócił. Wskaż mu drogę, by nie błądził.
- Matko Boża, weź pod swą opiekę moją rodzinę i znajomych.
- Matko Boża, proszę, prowadź mnie i moją rodzinę do Twojego Syna.
- Mateczko Ukochana, proszę pomóż mi. Ty wiesz, dodaj siły.
- Matko Boża, proszę, uzdrów Kasię i bliskich.
- Jezu, ufam Tobie i proszę wybacz mi, grzesznej.
- Jezu, Ty się tym zajmij.
- Jezu, proszę o Twe miłosierdzie.
- Matko Boża, bądź ze mną i prowadź mnie do Jezusa.
- Matko Boża, weź pod opiekę mego męża i dzieci by się nawrócili.
- Mateczko Ukochana uzdrów moje ciało i duszę, dodaj siły.
- Maryjo, dziękuję za Twoją opiekę, cierpliwość, dobro, za wszystko, co dla nas robisz, a przede wszystkim za to, że jesteś z nami. Kocham Cię!!!
- Matko Przenajświętsza, prowadź nas wszystkich do Twojego Syna. Panie, nawróć nas, grzeszników, całkowicie do Ciebie.
- Matko Boża, proszę o nawrócenie męża i dzieci.
- Matko Boża, Ty wiesz, proszę, pomóż.
- Matuchno kochana, proszę o nawrócenie męża i moich dzieci, i wyprostowanie moich dróg.
Panie Jezu Chryste, Najwyższy Pasterzu, Ty powołałeś Biskupa Piotra do służby kapłańskiej i wprowadziłeś go do grona następców Apostołów. Dziękujemy Ci za jego żarliwość o świętość i jedność Kościoła. Pomóż nam naśladować jego bezgraniczne zawierzenie, ofiarną służbę i synowskie oddanie Twojej Matce. Racz wynieść go na ołtarze, aby te cnoty zajaśniały dzisiejszemu Kościołowi i jego pasterzom.
Udziel nam, za jego przyczyną, zgodnie z Twoją wolą, tej łaski, o którą pokornie prosimy…
(Wiadomości o łaskach otrzymanych za wstawiennictwem Sługi Bożego bp. Piotra Gołębiowskiego prosimy przesyłać na adres: Kuria Diecezji Radomskiej, ul. Malczewskiego 1, 26-600 Radom, postulator.radom@wp.pl)

Tę myśl Sł. B. bp. Piotra powtarzaj dziś często:

„Jak dobry i miłosierny jest Pan! Miłością uprzedza człowieka”

Codziennie możesz przesłać ważne dla Ciebie intencje. Będziemy razem polecać je Panu Bogu za  wstawiennictwem Sługi Bożego bp. Piotra Gołębiowskiego.
Możesz wpisać je jako komentarze na www.bppiotr.pl lub przesłać je na adres: postulator.radom@wp.pl .

Dziś w Sandomierzu odbywają się uroczystości pogrzebowe
Śp. Księdza Biskupa Wacława Świerzawskiego,
drugiego Następcy Sł. B. Biskupa Piotra Gołębiowskiego
na Stolicy Biskupiej w Sandomierzu.
Przeczytaj, co mówił on o Słudze Bożym
i pomódl się o wieczne szczęście dla Zmarłego.
Wejdź TUTAJ.

21 komentarzy:

  1. Kochana Mamusiu brakuje już sił proszę pomóż wyjść z długów Kochany Panie Jezu Ty wszystko wiesz

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana Mamusiu Ty wszystko wiesz proszę o pomoc i opiekę kochany Panie Jezu Ty się tym zajmij

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana Mamusiu nie pozwól zabrać nam naszego domu chroń nas i otaczaj Swoją Matczyna opieką

    OdpowiedzUsuń
  4. Maryjo Mamo nasza kochana proszę za duszę naszych przodków, wyproś dla nich łaskę odpuszczenia grzechów i kar za nie. Niech miłosierny Syn Twój Jezus Chrystus przygarnie je do Siebie. Któż jak Bóg.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mateczko Ukochana proszę pomóż mi Ty wiesz

    OdpowiedzUsuń
  6. Matko Boża proszę o nawrócenie męża i dzieci by wrócili do Boga

    OdpowiedzUsuń
  7. Matko Boża proszę uzdrow Kasię i bliskich dodaj siły

    OdpowiedzUsuń
  8. Matko Boża proszę rozwiąż ten węzeł który mnie krępuje

    OdpowiedzUsuń
  9. Mateczko Ukochana proszę uzdrow moje ciało i duszę dodaj siły by nie upadac

    OdpowiedzUsuń
  10. Matko Boża umocnij mnie bym się nie podałam

    OdpowiedzUsuń
  11. Matko Boża w Twoich ramionach chcę się ukryć przytul mnie grzeczna

    OdpowiedzUsuń
  12. Mateczko Ukochana dziękuję za wszystko proszę pomóż mi Ty wiesz wskaż drogę

    OdpowiedzUsuń
  13. Mateńko, wyproś łaskę przebaczenia i pojednania. Proszę, wstaw się za mną, aby zakończyły się wszystkie spory. Wypraszaj łaskę zdrowia dla mnie i bliskich. Niech zwycięży miłość Chrystusa, Syna Twego, a błogosławieństwo niech wypełni całą rodzinę. Panie, nawróć grzeszników, również w mojej rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Matko Boża proszę pomóż nam grzesznikom odnaleźć drogę do Boga

    OdpowiedzUsuń
  15. Mateczko nawróc mego męża dzieci i znajomych oraz mnie byśmy odnaleźli drogę do Boga

    OdpowiedzUsuń
  16. Matko Boża proszę pomóż rodziną rozbitym

    OdpowiedzUsuń
  17. Mamuniu Kochana proszę o zdrowie dla Krzysia i Władka, proszę Cię o miej w opiece moją całą rodzinę i Boże Błogosławieństwo.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mateczko nawróc mego męża dzieci i znajomych oraz mnie byśmy odnaleźli drogę do Boga

    OdpowiedzUsuń
  19. O powrót mojego męża na Twoje ścieżki Boże. Matko moja odsuń od niego te straszne myśli, spraw żeby docenił piękno życia w rodzinie. Uwolnij go złych demonów i alkoholizmu. Błagam Maryjo prostuj nasze ścieżki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Maryjo, proszę o wieczne szczescie w niebie dla zmarłego biskupa Waclawa Swierzawskiego.

    OdpowiedzUsuń
  21. Maryjo, dziękuję za wszystko ty wiesz wszystko.

    OdpowiedzUsuń