W podziękowaniu za otrzymaną łaskę!

 

 

Nie posiadam się z radości!


„Wspólnie dziękować będziemy Najlepszemu Ojcu, od którego wszelkie dobro pochodzi.”
Sługa Boży Biskup Piotr Gołębiowski

„Panie mój, cóż Ci oddać mogę,
za bezmiar niezliczonych łask?”
Kochani!
Jakiś czas temu, prosiłam Was o modlitwę w intencji mojej Mamy Danuty. Dziś staję przed Wami duchowo z wielkim szacunkiem i wdzięcznością! Długo czekaliśmy na ten dzień. I stało się! Moja Mama dziś była na wizycie kontrolnej w Kielcach. Tomograf nie wykazał komórek rakowych. To bardzo dobra wiadomość! To dzięki Wam, którzy modliliście się w intencji mojej Mamy za przyczyną Sługi Bożego Biskupa Piotra Gołębiowskiego moja Mama jest zdrowa.
Oczywiście, musi uważać i kontrolować się, ale najgorsze już minęło. Ktoś może pomyśleć, że los tak chciał, że przypadek sprawił, że tak się stało, ale my – chrześcijanie wiemy, że to Pan Bóg tak chciał!
Ogromnie jestem szczęśliwa, że moja Mama Danuta jest zdrowa. Nie posiadam się z radości! Jestem wdzięczna Panu Bogu i życzliwym mi Osobom, w tym Wam, Kochani moi, za wsparcie modlitewne. Jeszcze raz ogromne Bóg zapłać! Choć nie znajduję słów, aby wyrazić swą wdzięczność.
                                                           Z wyrazami szacunku
                                                                                 Anita Węgrzyn
12 kwietnia 2016 r.
 
Chwała Ojcu i Synowi, i Duchowi Świętemu.
Jak była na początku, teraz i zawsze, i na wieki wieków. Amen.
   

2 komentarze:

  1. Bogu niech będą dzięki! Oby zdrowie się utrzymało, a Biskup Piotr coraz więcej łask wypraszał dla tych, co Go kochają i wzywają. F.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo DZIĘKUJĘ! Modlitwa wciąż MILE widziana.

      Usuń