Prosimy Cię o modlitwę...



„W Twe ręce Przeczysta Boża Rodzicielko składamy nasze błagania, bóle i udręki, racz je przedstawić Umiłowanemu Synowi swemu.”
Sługa Boży Bp Piotr Gołębiowski

Przez wstawiennictwo Sługi Bożego bp. Piotra Gołębiowskiego módlmy się w polecanych nam intencjach:


-  Za wstawiennictwem Sługi Bożego bp. Piotra proszę o łaskę uzdrowienia z choroby serca mojej mamy Marianny i choroby nieuleczalnej farmakologicznie syna Mateusza – prosi Krystyna;
- Proszę o modlitwe za moją koleżankę Monikę. Zagrożona ciąża, dziecko rozwija się w bliźnie po cesarskim cięciu. Zalecenie – aborcja...;
- Matko Boża, proszę pomóż. Ty wiesz, wskaż właściwą drogę, by nie błądzić;
- Prosze Ciebie, Mateczko, o zdrowie dla Kasi oraz bliskich;
- Matko Boża, proszę, uzdrów moje ciało i duszę;
- Proszę o modlitwę za dusze w czyśćcu cierpiące i dzieci nienarodzone;
- Proszę o zdrowie na duszy i ciele dla mnie i mojego syna Pawła;
- Matuchno, proszę o zdrowie, bo Ty wiesz, co jest dla nas najlepsze;
- Maryjo, proszę o łaskę zdrowia i samodzielne oddychanie dla mamy Hanny;
- Mateczko kochano, polecam Ci Michała – przyszłego męża mojej córki,aby otworzył swoje serce na miłość Twojego Syna Jezusa Chrystusa i Twoją. Polecam Go Twojej opiece;
- Matko Boża, Ty wiesz czego nam potrzeba: uzdrowienia naszego synka Franka, żeby urodził się zdrowy;
- Proszę o skuteczne leczenie i wyjście z choroby nowotworowej męża Czesława, Franciszka, Grażyny,Bogusława. Matko Najmilsza, módl się za nami;
- Matko Boża, proszę, żebym znalazła pracę dobrą;
- Maryjo, opiekuj się nami;
- Maryjo, proszę o nawrócenie mojego syna z nałogu i uwolnienie od hazardu. Błagam Cię, Mateńko, pomoz nam;
- Maryjo, proszę Cię o miłość w rodzinie;
- Mateczko, proszę Cię o wyjście z choroby nowotworowej mojej żony i o zdrowie dla całej mojej rodziny;
- Proszę Cię, Matko Boża, o cud poczęcia drugiego dziecka. Wstawiaj się za mną u Boga...;
- Matko Boża, proszę o łaskę znalezienia ukochanego czlowieka, z którym mogłabym spędzić resztę mojego zycia. Amen.
Panie Jezu Chryste, Najwyższy Pasterzu, Ty powołałeś Biskupa Piotra do służby kapłańskiej i wprowadziłeś go do grona następców Apostołów. Dziękujemy Ci za jego żarliwość o świętość i jedność Kościoła. Pomóż nam naśladować jego bezgraniczne zawierzenie, ofiarną służbę i synowskie oddanie Twojej Matce. Racz wynieść go na ołtarze, aby te cnoty zajaśniały dzisiejszemu Kościołowi i jego pasterzom.

Udziel nam, za jego przyczyną, zgodnie z Twoją wolą, tej łaski, o którą pokornie prosimy...
(Wiadomości o łaskach otrzymanych za wstawiennictwem Sł. B. bp. Piotra Gołębiowskiego prosimy przesyłać na adres: Kuria Diecezji Radomskiej, ul. Malczewskiego 1, 26-600 Radom; postulator.radom@wp.pl)

8 komentarzy:

  1. Proszę o łaskę rozwiązania trudnej sprawy dla Rainera.

    OdpowiedzUsuń
  2. Maryjo nasza Matko proszę miej w opiece Joannę Piast Siechowicz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Panienko przenajswietsza prosze Cie z calego serca o zdrowie dla mojej mamy Krystyny. Amen

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę O Matko Przenajświętsza o pomyślne załatwienie problemu mojej żony w pracy

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamusiu Niebieska proszę o doswiadczenie miłości, o łaskę przebaczenia i uzdrowienia oraz otwarcie serca na Jezusa i bliskich ludzi dla Rafała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Matko Przenajswiętsza składam Ci niewypowiedziane podziękowania za wszystkie łaski każdego dnia i w każdej chwili. Błagam Cię pomóż mi odnaleźć prawdziwą drogę dobra. Proszę o oswiecenie umysłu, abym pokonał swoje zwątpinie i kroczył ku Chwale Bożej

    OdpowiedzUsuń
  7. Prosze o zdrowie dla Kasi oraz bliskich. Panie Jezu ufam Tobie i prosze zajmij się tym .Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  8. Panie Jezu uleczyć moje ciało i duszę. Weź pod Swa
    opiekę moją rodzinę

    OdpowiedzUsuń