Prosimy, byś pomodlił się w naszych intencjach…


„Jezus Chrystus - światłość i moc nasza - jest obecny, żyje i działa w swoim Kościele. W każdej chwili mamy do niego łatwy przystęp.”
Sługa Boży Biskup Piotr Gołębiowski

Prośmy za wstawiennictwem Sługi Bożego Biskupa Piotra Gołębiowskiego, by Pan Bóg wysłuchał pragnień serc tych, którzy przysłali swe intencje i w intencji których się modlimy:



- Proszę o zdrowie dla Kasi oraz bliskich;
- Maryjo, Matko Boża, proszę uzdrów moje ciało i duszę;
- Jezu, ufam Tobie i proszę, uzdrów nas i prowadź do swojej Matki. Proszę o modlitwę za chorych, za dusze w czyśćcu cierpiące i dzieci nienarodzone;
- Proszę o zdrowie dla moich bliskich;
- Przez wstawiennictwo Sługi Bożego Biskupa Piotra Gołębiowskiego proszę o uzdrowienie duszy i ciała mojego syna z uzależnienia narkotykowego i wlanie miłości w jego duszę. Matka;
- Błagam za wstawiennictwem Sługi Bożego Biskupa Piotra Gołębiowskiego o laskę zdrowia dla mojego wnuczka i mojej mamy;
- Błagam za wstawiennictwem Sługi Bożego Biskupa Piotra Gołębiowskiego o uzdrowienie mojego wnusia Kacperka;
- Proszę o uzdrowienie dla Jana, aby Pan Bóg miał go w swojej opiece;
- Prosimy o modlitwę w intencji chorej cioci – pani Zofii;
- Bardzo proszę o modlitwę w intencji pani Janiny, która doznała udaru;
- Bardzo prosimy o modlitwę za 5-letnią chorą Wiktorię oraz o siły dla rodziców, o wiarę nadzieję i miłość;
- Sługo Boży bp. Piotrze, wstawiaj się za chorą Marysię, módl się o Boże miłosierdzie dla niej i łaskę uzdrowienia na duszy;
- Proszę o modlitwę za mojego tatę, aby wszystkie badania były pomyślne;
- Proszę o modlitwę za Ewę, która jest po operacji;
- Matko Boża, proszę Ciebie o zdrowie dla Kasi i bliskich;
- Jezu, ufam Tobie i proszę, pomóż mi. Ty wiesz.

Panie Jezu Chryste, Najwyższy Pasterzu, Ty powołałeś Biskupa Piotra do służby kapłańskiej i wprowadziłeś go do grona następców Apostołów. Dziękujemy Ci za jego żarliwość o świętość i jedność Kościoła. Pomóż nam naśladować jego bezgraniczne zawierzenie, ofiarną służbę i synowskie oddanie Twojej Matce. Racz wynieść go na ołtarze, aby te cnoty zajaśniały dzisiejszemu Kościołowi i jego pasterzom.

Udziel nam, za jego przyczyną, zgodnie z Twoją wolą, tej łaski, o którą pokornie prosimy...

(Wiadomości o łaskach otrzymanych za wstawiennictwem Sł. B. bp. Piotra Gołębiowskiego prosimy przesyłać na adres: Kuria Diecezji Radomskiej, ul. Malczewskiego 1, 26-600 Radom; e-mail: postulator.radom@wp.pl)

3 komentarze:

  1. Prosze Cie Paniei Ciebie ukochana Mateńko za wstawiennictwem bp.Piotrao łaskę zdrowia dla mego męża Tadeusza corki Ani i Moniki oraz ich dzieci i mężów oraz dla mnie i mej siostry Prosze abyśmy dożyli sędziwych lat i mogli czynić dobro

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko Boza proszę pomoż mi Ty wiesz dodaj siły by iść dalej Proszę o zdrowie dla bliskich. Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę i błagam wszystkich o modlitwę za mnie i pomoc w rozwiązaniu trudnych spraw. Potrzebuję wsparcia i prawdziwej gorącej modlitwy w moich intencjach.

    Panie Boże - obyś skutecznie mi błogosławił i rozszerzył granice moje, a ręka Twoja była ze mną, i obyś zachował mnie od złego, a utrapienie moje się skończyło!
    Panie Boże proszę Cię, pomóż mi abym sobie z tym błogosławieństwem poradził i abym zawsze pamiętał, że mam je od Ciebie!

    Bóg zapłać wszystkim

    Grzegorz

    OdpowiedzUsuń