Nasze modlitwy są uczynkami miłosierdzia


„Módlmy się w intencji chorych, ubogich, cierpiących i wszystkich potrzebujących pomocy materialnej lub duchowej. Te nasze błagania będą uczynkami miłosierdzia.”
Sł. B. Bp P. Gołębiowski

Za wstawiennictwem Sługi Bożego Bp. Piotra Gołębiowskiego módlmy się w nadesłanych intencjach:
- Przez wstawiennictwo Sługi Bożego Bp. Piotra Gołębiowskiego prosimy o zdrowie dla jeszcze nie narodzonego dziecka;
- Proszę o modlitwę za Bogdana u którego wykryto chorobę nowotworową;
- Proszę o modlitwę w intencji mojego chorego męża Wojciecha i siłę w zwalczaniu choroby;
- Matko Boża, weź pod opiekę moją rodzinę i prowadź nas, by nie błądzić. 
- Jezu, ufam Tobie i proszę pomóż mi. Ty wiesz; 
- Proszę o zdrowie dla Kasi oraz bliskich; 
- Panie Jezu, uleczyć moje ciało i duszę. 
- Panie, nasz proszę Cię o zdrowie dla Łukasza i Dawida zmagających się z chorobą. Panie, Ty wszystko wiesz;
- Panie Jezu, ulecz z choroby nowotworowej i daj potrzebną łaskę zdrowia Joannie Piaście-Siechowicz;
- Panie Jezu, ulecz z choroby nowotworowej małą Zosię Michtę i daj, proszę, łaskę zdrowia i opiekę Opatrzności dla niej i całej jej rodziny;
- Panie Jezu, przez wstawiennictwo Sługi Bożego Biskupa Piotra proszę Cię o zdrowie,  błogosławieństwo i opiekę Opatrzności dla mojej mamy Anny oraz o to, żeby nie likwidowali jej stanowiska pracy;
- Proszę Cię, Panie, o odnalezienie drogi życia mojego kochanego męża Wojciecha oraz o zdrowie i błogosławieństwo dla niego; 
- Proszę Cię, Panie, o zdrowie łaskę i błogosławieństwo dla naszych córeczek Zuzi i Tosi; 
- Dziękuję Ci, Panie, za to wszystko, co nam dajesz;
- Proszę Cię, Panie, o zdrowie moich bliskich, łaskę i błogosławieństwo; 
- Panie Jezu, proszę Cię o zdrowie dla mnie i mojej rodziny; 
- Proszę o błogosławieństwo Boże w mojej rodzinie;
- W intencjach Bogu wiadomych;
- Matko Boża, weź pod swą opiekę mego syna Victora, by nie błądził. Wskaż właściwą drogę, pomóż mi; 
- Matko Boża, proszę, pomóż. Ty wiesz;
- Jezu, ufam Tobie i proszę zajmij się tym; 
- Jezu, oczyść me ciało i duszę, abym wiedziała, którą drogą iść. Czuję się zagubiona, pomóż; 
- Jezu, pod Twą opiekę oddaję moją rodzinę. Prowadź nas do siebie;
- Maryjo, Matko Boża, proszę o opiekę nad dziećmi. Wskazuj właściwą drogę, by nie błądziły; 
- Matko Boża, proszę wstaw się u Boga Ojca o zdrowie dla mojego syna Damiana i dla mojej żony Ewuni, proszę z całego serca o łaskę zdrowia. Matko Boża, bardzo proszę, ratuj moich bliskich i całą moją rodzinę i wszystkich, którzy potrzebują Miłosierdzia Bożego. Jezu, ufam Tobie. Troszcz się teraz Ty. Wierzę, że się zatroszczysz i jak będzie trzeba uczynisz cud;
- Matko Boża, proszę weź pod swą opiekę moje dzieci, szczególnie Victora, wskaż właściwą drogę, by nie błądziły; 
- Jezu, proszę Ciebie o zdrowie dla Kasi oraz bliskich;
- Jezu, zajmij się tym, by uleczyć moją duszę i ciało; 
- Jezu, proszę, obdarz moją rodzinę łaską uzdrowienia wewnętrznego. Dziękuję za to, że nas kochasz.
Panie Jezu Chryste, Najwyższy Pasterzu, Ty powołałeś Biskupa Piotra do służby kapłańskiej i wprowadziłeś go do grona następców Apostołów. Dziękujemy Ci za jego żarliwość o świętość i jedność Kościoła. Pomóż nam naśladować jego bezgraniczne zawierzenie, ofiarną służbę i synowskie oddanie Twojej Matce. Racz wynieść go na ołtarze, aby te cnoty zajaśniały dzisiejszemu Kościołowi i jego pasterzom.
Udziel nam, za jego przyczyną, zgodnie z Twoją wolą, tej łaski, o którą pokornie prosimy...
(Wiadomości o łaskach otrzymanych za wstawiennictwem Sł. B. bp. Piotra Gołębiowskiego prosimy przesyłać na adres: Kuria Diecezji Radomskiej, ul. Malczewskiego 1, 26-600 Radom; e-mail: postulator.radom@wp.pl).

6 komentarzy:

  1. Jezu ufam Tobie i Tobie powierzam moje troski i problemy , proszę pomóż mi

    OdpowiedzUsuń
  2. Panie Jezu pod Twa opiekę oddaję moją rodzinę

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosze o modlitwę za dusze w czysccu cierpiące i dzieci nienarodzone. Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  4. Panie Jezu okaz nam grzesznym Swoje Milosierdzie

    OdpowiedzUsuń
  5. Panie Jezu kochany proszę cię o zdrowie dla mnie i mojej całej rodziny. Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  6. Panie ratuj moje dzieci bo zbłądziły,Jezu Ufam

    Tobie

    OdpowiedzUsuń