Sobotni promień słońca

„Chrystus ukochał nas, ludzi wszystkich czasów i miejsc, a z nadmiernej miłości złożył samego siebie Ojcu Niebieskiemu w całopalnej ofierze na drzewie krzyża. Trudno zrozumieć poświęcenie Dobrego Pasterza, który życie swoje oddał za owce swoje.
W tajemnicę Chrystusowej miłości i ofiary najgłębiej wniknęła Jego Najświętsza Matka. W noc Bożego Narodzenia Maryja klęczy przy betlejemskim żłóbku, jako pierwsza Czcicielka Słowa, które ciałem się stało. W dniu Wielkiego Piątku – jest na kalwaryjskim wzgórzu, najbliżej krzyża, na którym zawisło Zbawienie świata.”
Sł. B. bp Piotr Gołębiowski


Matko Boża Bolesna, przychodzimy do Ciebie w ten sobotni dzień, by na nowo odnaleźć swe twarze w słowach Testamentu z Krzyża. Jesteś naszą Matką! Uwielbiamy Chrystusa za ten wielki Dar, a Tobie, Matko Bolesna, dziękujemy za matczyną opiekę nad każdym człowiekiem. Prosimy Cię dzisiaj w intencji ludzi, którym trudno jest wybaczyć innym. Wspomóż ich Matko Bolesna!

Stała Matka Boleściwa
obok krzyża ledwo żywa,
gdy na krzyżu wisiał Syn.

Duszę Jej, co łez nie mieści,
pełną smutku i boleści,
przeszedł miecz dla naszych win.

O, jak smutna i strapiona
Matka ta błogosławiona,
której Synem niebios Król!

Matko, ponad wszystko świętsza,
Rany Pana aż do wnętrza
w serce me głęboko wpój.

Cierpiącego tak niezmiernie
Twego Syna ból i ciernie
niechaj duch podziela mój.

Maryjo, wraz z Twym wiernym Czcicielem, Sługą Bożym Biskupem Piotrem, wołamy do Ciebie:
„Królowo Różańca, Matko Miłosierdzia, w Twoje dłonie składamy modlitwy i trudy nasze w posłudze miłości.
Pomyślmy teraz o intencji, którą chcemy polecić Bogu za wstawiennictwem Sługi Bożego Biskupa Piotra, i módlmy się:
Panie Jezu Chryste, Najwyższy Pasterzu, Ty powołałeś Biskupa Piotra do służby kapłańskiej i wprowadziłeś go do grona następców Apostołów. Dziękujemy Ci za jego żarliwość o świętość i jedność Kościoła. Pomóż nam naśladować jego bezgraniczne zawierzenie, ofiarną służbę i synowskie oddanie Twojej Matce. Racz wynieść go na ołtarze, aby te cnoty zajaśniały dzisiejszemu Kościołowi i jego pasterzom.Udziel nam, za jego przyczyną, zgodnie z Twoją wolą, tej łaski, o którą pokornie prosimy…
(Wiadomości o łaskach otrzymanych za wstawiennictwem Sługi Bożego bp. Piotra Gołębiowskiego prosimy przesyłać na adres: Kuria Diecezji Radomskiej, ul. Malczewskiego 1, 26-600 Radom, postulator.radom@wp.pl)

18 marca 2017 r.


21 komentarzy:

  1. Maryjo Matko Boza wez pod opiekę moją rodzinę prowadz nas do Swojego Syna Jezusa Chrystusa

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko Boza prosze pomoż mi Ty wiesz rozwiąz mój problem . Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko Boza wez pod opiekę moje dzieci wskaz im właściwą drogę

    OdpowiedzUsuń
  4. Matko Boza prosze Ciebie o zdrowie dla Kasi(ulecz ja bym już nie cierpiala) oraz bliskich

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko Boza proszę pomoż mi Ty wiesz niech się stanie Twoja wola. Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  6. Matko Boza weź pod Swą opiekę moje dzieci

    OdpowiedzUsuń
  7. Prosze o modlitwe za dusze w czysccu cierpiące i dzieci nienarodzone. Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  8. Jezu ufam Tobie i prowadz nas by nie bladzic. Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  9. Najświętsza Matko proszę chroń mnie i moją rodzinę od złego i zmiłuj się nad wszystkimi grzesznikami. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  10. Matko Boża,chroń mnie,prowadź mnie,uproś u Jezusa łaskę uzdrowienia moich relacji w pracy, pomóż mi

    OdpowiedzUsuń
  11. Matenko najdrozsza chron,bron i blogoslaw mnie i moin dzieciom. Prosze uzdrow nasze stosunki i zmiluj sie nad nami. Amen i Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  12. Matko Najświętsza proszę Cię o zdrówko dla Antosi i Zuzanki aby ten wirus juz im ustąpił. Bóg zapłać za Twoje Matczyne serce.

    OdpowiedzUsuń
  13. Najświętsza Matko proszę chroń mnie i moją rodzinę a szczegulnie moje dzieci od złego i zmiłuj się nad wszystkimi grzesznikami Amen

    OdpowiedzUsuń
  14. Matko Boża miej mnie i moją rodzinę i wybacz nam ułomności

    OdpowiedzUsuń
  15. Mateczko kochana wez pod ioieke syna mojego i wskarz mu wlasciwa droge

    OdpowiedzUsuń
  16. Matko Boża pomóż mi w moim życiu Ty wiesz o co tu chodzi otwieraj mnie na zrozumienie i cierpliwość oraz odwagę dokonania dalszych dobrych decyzji oraz o zdrowie dla mojej Wioli i Paulin ki iuwolnienie mnie z tej sytuacji mojego związku.

    OdpowiedzUsuń
  17. Matko Boża proszę o powrót do zdrowia mojej corki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Matko Boża miej w opiece moja mamę, chroń ja każdego dnia

    OdpowiedzUsuń
  19. Matko najświętszej modle sie o zdrowie dla naszej rodzinny a takze o to aby z wiazek michalka i Martynki nikt nie próbował popsuc. Oraz za Weronike aby znalazla kontakt z rówieśnikami Amen

    OdpowiedzUsuń
  20. Matko Bożal pomóż osobie o której wiesz żeby przyjmowała Jezusa i skorzystała z sakramentu pokuty

    OdpowiedzUsuń
  21. Matko Boża proszę o modlitwę I o lepsze porozumienie z moim bratem po śmierci Rodziców I o lepsze relacje z moimi synami

    OdpowiedzUsuń