Nasze błagania będą uczynkami miłosierdzia



„Módlmy się w intencji chorych, ubogich, cierpiących i wszystkich potrzebujących pomocy materialnej lub duchowej. Te nasze błagania będą uczynkami miłosierdzia”.
Sł. B. Bp P. Gołębiowski

Przez wstawiennictwo Sługi Bożego bp. Piotra Gołębiowskiego módlmy się w nadesłanych intencjach:
- Jezu, przyjdź do mojej rodziny i zjednocz nas.
- Jezu, zajmij się tym. Ty wiesz.
- Matko Boża, proszę, rozwiąż ten węzeł, który mnie krępuje.
- Jezu, ufam Tobie i proszę ulecz moje ciało i duszę.
- Jezu, proszę, przyjdź do mojej rodziny ulecz ją.
- Proszę o modlitwę za dusze w czyśćcu cierpiące i dzieci nienarodzone.
- Jezu Miłosierny, proszę ulecz Kasię i bliskich.
- Jezu, dziękuję Ci za wszystko i proszę prowadź mnie.
- Jezu, zwycięż zło w naszej rodzinie.
- Matko Boża, proszę, pomóż, Ty wiesz.
- Jezu, ufam Tobie i proszę weź pod swą opiekę moją rodzinę.
- Matko Boża, proszę o zdrowie dla Kasi oraz bliskich.
- Jezu, ufam Tobie. Proszę weź pod swą opiekę moją rodzinę i bliskich, którzy się oddalili od Ciebie. Wskaż właściwą drogę.
- Proszę o modlitwę o pokój na ziemi.
- Jezu, pomóż mi. Ty wiesz.
- Maryjo, weź w opiekę moją siostrę Iwonkę i jej synka. Jezu, ufam Tobie. Sługo Boży Biskupie Piotrze, wstaw się za nami.
- Maryjo, Matko najczulsza, weź pod swoją opiekę dzieci moje i całą moją rodzinę, a szczególnie młodych, którzy odeszli od Ciebie. Wskaż właściwą drogę.
- Matko Boża, proszę, weź pod swą opiekę moje dzieci i prowadź je do swojego Syna, by nie błądziły.
- Matko Boża, proszę pomóż mi rozwiązać ten węzeł, dodaj siły.
- Jezu, ufam Tobie i proszę, prowadź nas do siebie.
- Maryjo, proszę Cię, weź mnie za rękę i poprowadź do Jezusa w życiu w rodzinnym i zawodowym, abym całym swym życiem mogła wielbić naszego Pana. Sługo Boży Biskupie Piotrze, wstawiaj się za nami!
- Proszę o zdrowie dla Justyny.
- Panie Jezu, pomóż mi w mojej chorobie.
- Jezu Miłosierny, przez Twoją śmierć na krzyżu błagam, aby wszystko, co jest związane ze ślubem i weselem syna Krzysztofa szczęśliwie się ułożyło. Jezu, ufam Tobie.
- Matko Najświętsza, błagam, zajmij się moim mężem. Pomóż mu pogodzić się z rodzicami, aby był dobrym mężem i ojcem.
- O uzdrowienie naszego syna Seweryna.
- Proszę o uzdrowienie.
- Proszę o modlitwę w intencji utrzymania pracy, wygrania sprawy sądowej z byłą pracodawczynią i o Boże łaski dla Marty i Michała.
- Panie Jezu Chryste, otocz moją rodzinę opieką. W Twoich Najświętszych Ranach i Krwi zanurzamy nasze choroby, słabości, nałogi i upadki. Proszę, jeśli jest to zgodne z Twoją wolą, uwolnij i uzdrów nas. Przymnóż wiary i wprowadź w nasze serca nawrócenie. Panie, zajmij się naszym życiem. Jezu, ufam Tobie. Amen.
- Prośba o uleczenie z ciężkiej choroby.
- Jezu, ufam Tobie i proszę weź pod swą opiekę moją rodzinę i bliskich. Prowadź nas do siebie.
- Proszę o gruntowną przemianę całej mojej rodziny. Małgorzata, Krzysztof i Agnieszka. Panie Boże, miej nas w swojej opiece.
- Matko Boża, proszę weź pod swą opiekę nas i prowadź nas do swojego Syna Jezusa.
- Jezu, prowadź nas grzesznych do siebie, by nie błądzić.
- Jezu, ulecz moje ciało i duszę. Prowadź mnie.
- Matko Boża, pod Twą opiekę oddaję moją rodzinę i bliskich. Prowadź nas do swojego Syna Jezusa Chrystusa.
- Prośba o zdrowie dla mojej żony i dla mnie.
- Jezu, proszę o Twe łaski dla mojej rodziny i bliskich.
- Jezu, proszę ulecz Kasię.
- Matko Boża, proszę pomóż mi. Ty wiesz. Wskaż właściwą drogę, bo brakuje mi siły.
- Proszę w intencji pewnej dziewczyny, która chce zawrzeć w najbliższym czasie sakrament małżeństwa, ale w Urzędzie Stanu Cywilnego, ponieważ jej narzeczony jest po rozwodzie. Maryjo proszę Cię, żeby nie doszło do tego ślubu, gdyż jej narzeczony mimo, że jest po rozwodzie ma żonę. „Co Bóg złączył, tego człowiek niech nie rozdziela”.
- Najświętsza Matko, Maryjo, proszę Cię, abyś czuwała nad moją rodziną, uzdrowiła moje serce poranione i zdejmij ze mnie przekleństwo. Kocham Cię.
- Panie Jezu Chryste, otocz moją rodzinę opieką. W Twoich Najświętszych Ranach i Krwi zanurzamy nasze choroby, słabości, nałogi i upadki. Proszę, jeśli jest to zgodne z Twoją wolą, prosimy Cię o zdrowe dzieciątko dla naszej rodziny i szczęśliwe rozwiązanie oraz przebieg ciąży. Kochamy Cię…
Panie Jezu Chryste, Najwyższy Pasterzu, Ty powołałeś Biskupa Piotra do służby kapłańskiej i wprowadziłeś go do grona następców Apostołów. Dziękujemy Ci za jego żarliwość o świętość i jedność Kościoła. Pomóż nam naśladować jego bezgraniczne zawierzenie, ofiarną służbę i synowskie oddanie Twojej Matce. Racz wynieść go na ołtarze, aby te cnoty zajaśniały dzisiejszemu Kościołowi i jego pasterzom.

Udziel nam, za jego przyczyną, zgodnie z Twoją wolą, tej łaski, o którą pokornie prosimy...
(Wiadomości o łaskach otrzymanych za wstawiennictwem Sł. B. bp. Piotra Gołębiowskiego prosimy przesyłać na adres: Kuria Diecezji Radomskiej, ul. Malczewskiego 1, 26-600 Radom).

10 komentarzy:

  1. Prosze Panie Jezu o mocniejsza wiare,zdrowie duchowe a takze by moja rodzina kierowala sie w zyciu wartosciami ktorych przekazal Pan Jezus..

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę Panie Jezu, Maryjo oraz Wszyscy Święci, proszę o opiekę i wstawiennictwo nad Nami, aby Nasze Maleństwo rosło zdrowo i trzymało się tam i wszystko się szczęśliwie rozwiązało we wrześniu. Miejcie Nas w swojej opiece.

    OdpowiedzUsuń
  3. Maryjo Matko Najmilsza, Panie Jezu Boże uzdrow mnie Matko Wspaniała upros łaskę u swojego Syna i Boga o zdrowie dla mnie i mojej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezu Miłosierny uzdrow moje ciało i duszę

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezu ufam Tobie i prosze miej moją rodzinę i bliskich pod Swoja opieka

    OdpowiedzUsuń
  6. Matko Boza prosze pomoz Ty wiesz

    OdpowiedzUsuń
  7. Matko Boza proszę pomoż Kasi i bliskim

    OdpowiedzUsuń
  8. Proszę o modlitwę za męża którzy zbladzil by odnalazłem właściwą drogę

    OdpowiedzUsuń
  9. Jezu pomoz nam Ty wiesz

    OdpowiedzUsuń
  10. Jezu , pomoz mi Ty wiesz

    OdpowiedzUsuń