„Majówka ze Sługą Bożym” – 25 maja

www.niedziela.pl

Najświętsza Maryja Panna z Lourdes

– Uzdrowienie Chorych



Sługa Boży Biskup Piotr uczył:
„Czternastoletniej Bernadecie ukazała się Najświętsza Maryja Panna i dała zlecenia dotyczące całej ludzkości. […] To Niepokalana Dziewica, jako Uzdrowienie Chorych, śpieszy z pomocą swym udręczonym dzieciom i dla wielu z nich wyprasza cenny dar zdrowia. […] Pan Jezus, lecząc choroby ciała, chciał przez to pobudzić ludzi, nie tylko Mu współczesnych, ale wszystkich pokoleń, do troski o zdrowie i nadprzyrodzone życie duszy. Bo to najważniejsza dla każdego sprawa. Cudami w Lourdes kieruje to samo Prawo Boże. Niepokalana Dziewica stanęła pośród mieszkańców ziemi, dała im odczuć potęgę swego wstawiennictwa po to, aby owieczki Chrystusowe, a jej dzieci umiłowane «żywot wieczny miały i obficiej miały». Z macierzyńskiej troski Maryi o najwyższe szczęście ludzi zrodziło się Jej wstrząsające wołanie w grocie objawień: «Pokuty, pokuty, pokuty!». W tym wołaniu mieści się najgłębsza tajemnica Lourdes, pełna znaczenia w czasach, jakie obecnie przeżywamy. Różaniec święty i pokuta!…” („Kółko Różańcowe” 39(1948), s. 39-41).

Objawienia Maryjne uświadamiają nam wielką miłość Boga, który towarzyszy człowiekowi, nie zapomina o nim i czeka na jego nawrócenie. Wpatrując się w Maryję Niepokalanie Poczętą dziękujemy za Jej macierzyńską opiekę. Dziękujemy za matczyną modlitwę za dotkniętych chorobą - duszy i ciała. Dziękujemy za cuda, które nam wyprasza. Pielgrzymując dziś duchowo do Groty w Lourdes, z wdzięcznością wołajmy do Maryi:
Zdrowaś Maryjo, łaski pełna, Pan z Tobą,

błogosławionaś Ty między niewiastami

i błogosławiony owoc żywota Twojego, Jezus.

Święta Maryjo, Matko Boża,

módl się za nami grzesznymi teraz i w godzinę śmierci naszej.

Amen.



Matko nienaruszona,                     módl się za nami.

Matko Stworzyciela,

Przybytku Ducha Świętego,

Uzdrowienie chorych,

Królowo Apostołów,



„Prowadź nas, Umiłowana Matko, do Jezusa Chrystusa, który sam ma «słowa życia wiecznego»” (Sł. B. bp Piotr Gołębiowski).
Przez wstawiennictwo Sługi Bożego Biskupa Piotra módlmy się dziś wspólnie w następujących intencjach:
- O łaskę zdrowia dla ks. Pawła.
- O zdrowie dla ks. Marcina.
- O uzdrowienie chorej pani Sabiny.
- O zdrowie dla brata Grześka.
- O zdrowie i błogosławieństwo dla Kasi, Zuzi, Antosi i Wojtka.
- Proszę o modlitwę o światło Ducha Świętego, opiekę Matki Najświętszej nad naszą rodziną, o nawrócenie członków mojej rodziny: Piotra, Józefa i Moniki, o Boże rozwiązanie trudnych spraw doczesnych niszczących naszą rodzinę.
- Za wszystkich pasterzy i ich owieczki.
- O Maryjo, dziękuję, że jesteś. Kocham Cię. Dziękuję za wiarę.
- Matko Święta Serdeczna, proszę o łaskę uwolnienia mnie i mojej rodziny od długów, chorób i nałogu palenia papierosów.
- O Maryjo, proszę o łaski dla wszystkich którzy Cię proszą.
- Maryjo, nasza Wspomożycielko, proszę Cię o wyproszenie łaski uzdrowienia serca Jarusia.
- Proszę o pomyślne przejście terapii wyjścia z nałogu alkoholowego i depresji mojego męża.
- Cecylia… O Maryjo nasza, proszę Cie o wyproszenie laski i uzdrowienie mojego brzucha, gdzie znajduje sie coś w kształcie guza.
- Przez wstawiennictwo Sł. B. bp. Piotra, proszę naszą Matkę szczególnie w dzisiejszym dniu o pomyślną diagnozę lekarską oraz o zdrowie dla moich dzieci i mamy.
- Wspomóż nas, Matko Serdeczna. Proszę Cię z głębi serca: ratuj naszą rodzinę. Jezu, ufam Tobie!
- Proszę o wzmocnienie wiary dla moich dzieci i wnuków i o spokój w rodzinach.
- Proszę o wzmocnienie wiary dla moich dzieci i dla całej rodziny, o miłość i zrozumienie dla innych.
- Błagam o pomoc z załatwieniu spraw urzędowych.
- Maryjo, proszę Cię o dar upragnionego potomstwa.
- Proszę o opiekę Bożej Opatrzności nad moją rodziną.
- Matko, proszę Cię, miej nas w swojej opiece. Wspieraj nas i nie opuszczaj nas.
- Matuchno Ukochana, prowadź moją rodzinę do swego Syna, Jezusa Chrystusa.
- W naszych własnych intencjach…
Panie Jezu Chryste, Najwyższy Pasterzu, Ty powołałeś Biskupa Piotra do służby kapłańskiej i wprowadziłeś go do grona następców Apostołów. Dziękujemy Ci za jego żarliwość o świętość i jedność Kościoła. Pomóż nam naśladować jego bezgraniczne zawierzenie, ofiarną służbę i synowskie oddanie Twojej Matce. Racz wynieść go na ołtarze, aby te cnoty zajaśniały dzisiejszemu Kościołowi i jego pasterzom.
Udziel nam, za jego przyczyną, zgodnie z Twoją wolą, tej łaski, o którą pokornie prosimy...
(Wiadomości o łaskach otrzymanych za wstawiennictwem Sł. B. bp. Piotra Gołębiowskiego prosimy przesyłać na adres: Kuria Diecezji Radomskiej, ul. Malczewskiego 1, 26-600 Radom, postulator.radom@wp.pl).

Intencje można codziennie wpisywać w komentarzach na blogu (poniżej) lub przesyłać na adres: postulator.radom@wp.pl .

20 komentarzy:

  1. Maryjo, proszę o szczęśliwe rozwiązanie dla Beaty i wszystkie potrzebne łaski. Biskupie Piotrze wstawiaj się za nami. Jezu Ufam Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mateczko , błagam o rozwiązanie dla mojego problemu, strzeż moją dusze i moją rodzinę. Tylko w Tobie moja nadzieja. Nie zostawiaj mnie teraz.....

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamuniu Kochana proszę za moje rodzeństwo wraz z rodzinami, za rodziców, o zdrowie duszy i ciała, o dary Ducha Świętego, o dobrą pracę, o wiarę, nadzieję i miłość, uzdrów nasze relacje w rodzinie. Błogosław nam i miej nas w swojej opiece.

    OdpowiedzUsuń
  4. O męstwo, miłość, pracę, zdrowy kręgosłup i ciało.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mateczko błagam Cię o nawrócenie mojego synau z nałogów hazardu i narkotyków by powrócił do normalnego życia i miał wiarę w Ciebie matuchno... Tylko w Tobie Matenko nadzieja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Matuchno Ukochana uproś u Swego Syna łaskę Nieba dla mojej Mamy Katarzyny i Teściowej Zofii.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mamuniu Kochana dziękuję za wszystkie otrzymane łaski, proszę o zdrowie dla Pana Zdziśka i jego rodzinę, Przemka, Patryka, Olę, Krzysia, Agnieszkę, Monikę, Marcellka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Najświętsza Matko Boska miej w Swojej opiece dziadka Henryka, proszę o łaski dla niego aby w chorobie miał ukojenie Twoje. Maryjo Matko nasza módl się za nim i wszystkimi chorymi i cierpiącymi, a w godzinę śmierci bądź przy nich.

    OdpowiedzUsuń
  9. Maryjo nasza Matko-Uzdrowienie chorych módl się za wstawiennictwem Sl. Bożego Biskupa Piotra Gołębiowskiego o uzdrowienie Frania z MPD czterokonczynowego, aby mógł samodzielnie siedzieć, raczkować, chodzić..." Wielbi dusza moja Pana I raduje się duch mój w Bogu, moim Zbawcy...."

    OdpowiedzUsuń
  10. Królowo Niebieska, Niepokalana Maryjo, Pani Nieba Ziemi, Najlepsza Matko błagam o Twoją pomoc i wstawiennictwo w mojej, bardzo trudnej sprawie i rozwiązanie mojego problemu, W Tobie moja nadzieja. Proszę Niepokalana Maryjo wyproś u Pana Naszego Najwyższego, Najlepszego , Jedynego, Boga naszego Miłosiernego i Umiłowanego pomoc dla mnie i mojej rodziny. Okryj nas Swoim Niebiańskim Płaszczem, przytul mocno do Swojego Serca i Prowadź do Pana.Biskupie Piotrze wstawiaj się za nami. Jezu Ufam Tobie!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Matko Najświętsza Proszę o Twoją Pomoc i wstawiennictwo w mojej trudnej sprawie.Módl się za mną i moimi najbliższymi,Biskupie Piotrze wstawiaj się za nami. Jezu Ufam Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mateczko proszę o uzdrowienie i opiekę nad całą moja rodziną

    OdpowiedzUsuń
  13. o Maryjo Kochana wybaw moja rodzine od nalogow

    OdpowiedzUsuń
  14. Proszę Cię Matuchno moja pomóż mi podjąć właściwą decyzję Ty wiesz w jakiej sprawie.Proszę o zdrowie dla całej rodziny i szczęśliwe rozwiazanie dla córki 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  15. Maryjo wypros u Syna swego Jezusa Chrystusa laske zdrowia dla mnie..Jezu ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Matko Przenajswietsza,błagam o dar zdrowia dla mnie,a dla całej mojej rodziny o pomyślność każdego dnia.Zawierzam Ci wszystkich moich najbliższych i mnie sama.Ufam,ze oddając sie Tobie w opiekę bedzie nam bliżej do Boga.

    OdpowiedzUsuń
  17. O Maryjo Kochana prosze Cie,zeby brat moj wytrwal w osrodku dla uzaleznionych od alkoholu,zeby rodzice moi rowniez zaprzestali naduzywania alkoholu.Prosze Matenko rowniez o zdrowie dla calej rodziny i powrot wszystkich moich bliskich do wiary.

    OdpowiedzUsuń
  18. Matko Boża, prowadź mnie, moją rodzinę i bliskich do Twojego Syna Jezusa Chrystusa, proszę o zdrowie dla duszy i ciała, uzdrowienie relacji, wzajemną miłość, przebaczenie, o pomnożenie w nas wiary nadziei i i miłości, o dary Ducha Świętego, dobrą pracę, pomoc materialną, o porzucenie nałogów i uzależnień, Matko Boża, miej nas w swojej opiece i błogosław nam, a wszystkim zmarłym wypraszaj łaskę nieba.

    OdpowiedzUsuń
  19. dziękuję Bogu za wszelkie otrzymane Łaski i proszę Mateńkę o opiekę nad całą moją rodziną, aby Pan Bóg był w naszej całej rodzinie na pierwszym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za wszystkie łaski które mnie obdarzasz proszę o zdrowie dla mojej rodziny dzieci Kajtuśka Kacperka dla mnie Katarzyny o siłę spokój ukojenie i dla męža Krzysztofa

    OdpowiedzUsuń