Różaniec ze Sługą Bożym - 20 X



20 października (piątek)



Tajemnice bolesne

I.              Modlitwa Jezusa w Ogrójcu

„Nie pozwólmy również, by Jezus w Sakramencie Ołtarza był osamotniony. Nawiedzajmy Go i adorujmy, wylewając przed Nim swe uczucia i troski” (Sł. B. bp P. Gołębiowski).
                                   
Biskupie Piotrze, który spędzałeś wiele godzin z Chrystusem obecnym w Eucharystii, przyczyń się za nami!

II.            Biczowanie Jezusa

„Zadośćczyńmy Panu Bogu za grzechy własne i bliźnich, w szczególności za grzechy publiczne, które sieją zgorszenie i wyrządzają wielką szkodę rodzinom, Narodowi, Kościołowi świętemu” (Sł. B. bp P. Gołębiowski).

Biskupie Piotrze, który zabiegałeś o zbawienie wierzących w Chrystusa, przyczyń się za nami!

III.           Cierniem ukoronowanie Jezusa

„Coraz mocniej wierzmy w miłość i miłosierdzie ku nam Jezusa Chrystusa Boga-Człowieka. Zaufajmy Mu bez zastrzeżeń” (Sł. B. bp P. Gołębiowski).

Biskupie Piotrze, który naśladowałeś dobrego Boga świadcząc miłosierdzie, przyczyń się za nami!


IV.          Dźwiganie krzyża na Kalwarię

„Nam drogę niechaj wyznacza Jezus Chrystus dźwigający na swych barkach krzyż na Kalwarię” (Sł. B. bp P. Gołębiowski).

Biskupie Piotrze, który dla wielu stałeś się Cyrenejczykiem pomagającym im dźwigać codzienne krzyże, przyczyń się za nami!

V.           Ukrzyżowanie i śmierć Jezusa

„Przez bolesną mękę oraz ofiarną śmierć na Krzyżu w Wielki Piątek wysłużył nam Jezus Chrystus wyzwolenie z niewoli grzechu” (Sł. B. bp P. Gołębiowski).

Biskupie Piotrze, który wszystkie cierpienia przeżywałeś w łączności ze Zbawicielem, przyczyń się za nami!

Przez wstawiennictwo Sługi Bożego Bp. Piotra Gołębiowskiego pomódlmy się dziś w następujących intencjach:
- Matko Różańcowa, wiem, że czuwasz nade mną. Juz nie raz doświadczyłam Twojej Matczynej opieki. Proszę i teraz o wstawiennictwo w intencji poczęcia dzieciątka. Pod Twoją obronę uciekamy się Święta Boża Rodzicielko, naszymi prośbami racz nie gardzić w potrzebach naszych.
- Kochana Mamusiu, brakuje już sił proszę pomóż wyjść z długów. Kochany Panie Jezu, Ty się tym zajmij.
- Kochana Mamusiu, Ty wszystko wiesz. Proszę o pomoc i opiekę.
- Kochana Mamusiu, nie pozwól zabrać nam naszego domu. Chroń nas i otaczaj swoją opieką.
- Mateńko kochana, dziękuję za wszelkie łaski, jakie otrzymałam. Proszę Cie o opiekę nad moją rodziną, zdrowie dla męża, pomoc w znalezieniu pracy dla dzieci.
- Matko Kochana, miej w opiece mnie i całą moją rodzinę, proszę o dobrą pracę, proszę o Błogosławieństwo Boże, o pomnożenie w nas wiary, nadziei i miłości. Polecam Ci Kościół, chorych, cierpiących, samotnych, dusze zmarłych w czyśćcu cierpiących.
- Maryjo, miej w opiece mojego tatę, który przebywa w szpitalu, obdarz go zdrowiem, abyśmy się jeszcze długo cieszyli jego obecnością. Otocz swą opieką moją rodzinę, za wszystko bardzo dziękuję.
- Mateczko Ukochana, proszę, pomóż mi. Ty wiesz.
- Maryjo, Matko Boża, proszę, nawrócić mego męża i dzieci by wrócili do Ciebie.
- Proszę o modlitwę za dusze w czyśćcu cierpiące i dzieci nienarodzone.
- Matko Boża, proszę, rozwiąż ten węzeł, który mnie krępuje.
- Jezu, ufam Tobie i proszę, uzdrów moje ciało i duszę, dodaj siły.
- Jezu, okaż nam, grzesznym swe Miłosierdzie.
- Jezu, nawróć nas.
- Dziękuję za wszystko i proszę prowadź mnie i moją rodzinę oraz znajomych do siebie.
- Maryjo, proszę za grzeszników, wstawiaj się za nimi u Jezusa miłosiernego.
- Matko, proszę o zdrowie i Boże Błogosławieństwo dla moich rodziców, teściów i rodziców chrzestnych.
- Mateńko, dziękuję Ci za wszystkie łaski otrzymane dotychczas za Twoim wstawiennictwem. Proszę wyproś łaskę przebaczenia i pojednania. Proszę, wstaw się za mną, aby zakończyły się wszystkie spory. Wypraszaj łaskę zdrowia dla mnie i bliskich. Niech zwycięży miłość Chrystusa, Syna Twego, a błogosławieństwo niech wypełni całą rodzinę. Panie, nawróć grzeszników, również w mojej rodzinie.
Panie Jezu Chryste, Najwyższy Pasterzu, Ty powołałeś Biskupa Piotra do służby kapłańskiej i wprowadziłeś go do grona następców Apostołów. Dziękujemy Ci za jego żarliwość o świętość i jedność Kościoła. Pomóż nam naśladować jego bezgraniczne zawierzenie, ofiarną służbę i synowskie oddanie Twojej Matce. Racz wynieść go na ołtarze, aby te cnoty zajaśniały dzisiejszemu Kościołowi i jego pasterzom.
Udziel nam, za jego przyczyną, zgodnie z Twoją wolą, tej łaski, o którą pokornie prosimy…
(Wiadomości o łaskach otrzymanych za wstawiennictwem Sługi Bożego bp. Piotra Gołębiowskiego prosimy przesyłać na adres: Kuria Diecezji Radomskiej, ul. Malczewskiego 1, 26-600 Radom, postulator.radom@wp.pl)

Tę myśl Sł. B. bp. Piotra powtarzaj dziś często:

„Miejmy odwagę stanąć do współpracy z działaniem Bożym,
dzień za dniem, godzina za godziną.
Ujrzymy Królestwo Boże pośród nas”.

Codziennie możesz przesłać ważne dla Ciebie intencje. Będziemy razem polecać je Panu Bogu za  wstawiennictwem Sługi Bożego bp. Piotra Gołębiowskiego.
Możesz wpisać je jako komentarze na www.bppiotr.pl lub przesłać je na adres: postulator.radom@wp.pl .

20 komentarzy:

  1. Kochana Mamusiu brakuje już sił proszę pomóż wyjść z długów Kochany Panie Jezu Ty się tym zajmij

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana Mamusiu Ty wszystko wiesz proszę o pomoc i opiekę

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana Mamusiu nie pozwól zabrać nam naszego domu chroń nas i otaczaj Swoją opieką

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana Mamusiu nie pozwól zabrać nam naszego domu chroń nas i otaczaj Swoją opieką

    OdpowiedzUsuń
  5. Matenko kochana proszę o opiekę dla mojej rodziny łaski Ducha Świętego

    OdpowiedzUsuń
  6. Mamuniu Kochana dziękuję za wszystkie otrzymane łaski, proszę miej w opiece mnie i całą moją rodzinę, proszę o Boże Błogosławieństwo, o zdrowie dla duszy i ciała, o dobrą pracę, pomyślne rozwiązanie trudnych spraw, o pomnożenie w nas wiary , nadziei i miłości, o dary Ducha Świętego. O zgodę, jedność i miłość w naszych rodzinach i dla całego świata.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mateńko proszę o błogosławiwństwo dla mojej Mamy z okazji jej imienin, o wielką ufność i potrzebne zdrowie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ukochana Mamusiu ocal moja rodzinę przed rozpadem i nie potrzebnym rozwodem. Daj opamietanie mężowi żeby dzieciom domu nie rozwijał.

    OdpowiedzUsuń
  9. Maryjo, prosze pomóż mi bym nigdy sie nie poddawała. Aby cale moje zycie bylo wypełnione miłoscia do drugiego człowieka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Maryjo Kròlowo Różanca swiętego proszę za Kosciòł swięty.

    OdpowiedzUsuń
  11. Matczko, proszę Cię o zdrowie mojej rodziny,znajomych,przyjaciół oraz moje a szczególnie mojej mamy córki i wnuków.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję ci Maryjo za wszelkie łaski i opiekę nad moją rodziną. Spraw aby miłość, dobro, wzajemne zrozumienie i szacunek zapanowały między nami. Maryjo dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Matko Boża proszę pomóż nam grzesznyn

    OdpowiedzUsuń
  14. Mateczko Ukochana proszę nawrócić mego męża i dzieci by wrócili do Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  15. Proszę o modlitwę za dusze w czyśćcu cierpiące i dzieci nienarodzone

    OdpowiedzUsuń
  16. Matko Boża proszę uzdrow Kasię i bliskich

    OdpowiedzUsuń
  17. Jezu ufam Tobie i proszę weź pod swą opiekę moją rodzinę i znajomych

    OdpowiedzUsuń
  18. Matko Boża proszę rozwiąż ten węzeł który mnie krępuje

    OdpowiedzUsuń
  19. Matko Boża otocz opieką nas grzesznych

    OdpowiedzUsuń
  20. Mateczko Ukochana proszę pomóż mi Ty wiesz wskaż drogę

    OdpowiedzUsuń