Różaniec ze Sługą Bożym - 21 X



21 października (sobota)



Tajemnice radosne

I.              Zwiastowanie Najświętszej Maryi Pannie

„Hasło swego życia wypowiada Maryja w dniu Zwiastowania: «Oto służebnica Pańska, niech mi się stanie według słowa Twego» (Łk 1,38). W tych słowach drga najgłębsza Miłość, pełna oddania się Panu Bogu bez żadnych wahań, ograniczeń, zastrzeżeń” (Sł. B. bp P. Gołębiowski).

Biskupie Piotrze, który oddałeś wszystkie swe siły na służbę Bogu, przyczyń się za nami!

II.            Nawiedzenie świętej Elżbiety

„Prawo do łask nawiedzenia Maryi zdobędziemy wówczas, gdy Jej śladami pójdziemy przez życie. Ślady te są wyraźne. Stanowią je czyny miłości bliźniego w życiu codziennym” (Sł. B. bp P. Gołębiowski).

Biskupie Piotrze, który prowadząc swych parafian przez zaminowane pole zachęcałeś, by szli po Twoich śladach, przyczyń się za nami!

III.           Narodzenie Jezusa

„Narodzenie Chrystusa Pana w ubogiej stajni betlejemskiej, ucieczka do Egiptu przed prześladowaniem Heroda stanowiły również poważną próbę dla nadziei Maryi. Pozornie zdawało się, że Pan Bóg opuścił Syna swego. Jednak Maryja nie wątpi ani na chwilę w Opiekę Bożą” (Sł. B. bp P. Gołębiowski).

Biskupie Piotrze, który nawet w najtrudniejszych momentach życia ufałeś w Bożą Opatrzność, przyczyń się za nami!

IV.          Ofiarowanie Jezusa w świątyni

„Matka Najświętsza nie ogranicza się do modlitwy osobistej, jaką zanosi w osamotnieniu zacisznego domku Nazaretu. Wrażliwa na wszystko, co dotyczy chwały Bożej, uległa Bożym rozkazom, bierze udział w modlitwie wspólnej, publicznej, nie szczędząc żadnego trudu, ani ofiary. Z Bożym Dzieciątkiem na rękach idzie do Świątyni Jerozolimskiej, aby ofiarować Jezusa i dopełnić obrzędu oczyszczenia” (Sł. B. bp P. Gołębiowski).

Biskupie Piotrze, który nie szczędziłeś sił, aby tylko głosić chwałę Bożą, przyczyń się za nami!

V.           Odnalezienie Jezusa w świątyni

„W jakim stosunku jesteś do Chrystusa Pana i Jego Królestwa? Czy żyje w Tobie Jego Duch? Może odczuwasz wewnętrzny niepokój, wyrzut sumienia z powodu sprzeniewierzenia się woli Bożej. Niechybny to znak twojej tęsknoty za Chrystusem Panem. Znajdziesz Jezusa we własnym sercu, uspokojonym w Sakramencie Pokuty, zasilonym Komunią świętą” (Sł. B. bp P. Gołębiowski).

Biskupie Piotrze, który dla tak wielu ludzi stałeś się przewodnikiem na drogach odnajdywania Boga, przyczyń się za nami!

Przez wstawiennictwo Sługi Bożego Bp. Piotra Gołębiowskiego pomódlmy się dziś w następujących intencjach:
- Kochana Mamusiu, brakuje już sił. Proszę, pomóż wyjść z długów. Kochany Panie Jezu, Ty się tym zajmij.
- Kochana Mamusiu, Ty wszystko wiesz, proszę o pomoc i opiekę.
- Kochana Mamusiu, nie pozwól zabrać nam naszego domu, chroń nas i otaczaj swoją opieką.
- Mateńko kochana, proszę o opiekę dla mojej rodziny i o łaski Ducha Świętego.
- Mamuniu Kochana, dziękuję za wszystkie otrzymane łaski, proszę miej w opiece mnie i całą moją rodzinę, proszę o Boże Błogosławieństwo, o zdrowie dla duszy i ciała, o dobrą pracę, pomyślne rozwiązanie trudnych spraw, o pomnożenie w nas wiary, nadziei i miłości, o dary Ducha Świętego. O zgodę, jedność i miłość w naszych rodzinach i dla całego świata.
- Mateńko, proszę o błogosławieństwo dla mojej Mamy z okazji jej imienin, o wielką ufność i potrzebne zdrowie.
- Ukochana Mamusiu, ocal moją rodzinę przed rozpadem i niepotrzebnym rozwodem. Daj opamiętanie mężowi, żeby dzieciom domu nie rozbijał.
- Maryjo, proszę, pomóż mi, bym nigdy sie nie poddawała. Aby cale moje życie było wypełnione miłością do drugiego człowieka.
- Maryjo, Królowo Różańca świętego, proszę za Kościół święty.
- Mateczko, proszę Cię o zdrowie mojej rodziny, znajomych, przyjaciół oraz moje, a szczególnie mojej mamy, córki i wnuków.
- Dziękuję Ci, Maryjo, za wszelkie łaski i opiekę nad moją rodziną. Spraw, aby miłość, dobro, wzajemne zrozumienie i szacunek zapanowały między nami. Maryjo, dziękuję.
- Matko Boża, proszę, pomóż nam grzesznym.
- Mateczko Ukochana, proszę nawrócić mego męża i dzieci, by wrócili do Ciebie.
- Proszę o modlitwę za dusze w czyśćcu cierpiące i dzieci nienarodzone.
- Matko Boża, proszę uzdrów Kasię i bliskich.
- Jezu, ufam Tobie i proszę, weź pod swą opiekę moją rodzinę i znajomych.
- Matko Boża, proszę, rozwiąż ten węzeł, który mnie krępuje.
- Matko Boża, otocz opieką nas, grzesznych.
- Mateczko Ukochana, proszę, pomóż mi. Ty wiesz, wskaż drogę.
Panie Jezu Chryste, Najwyższy Pasterzu, Ty powołałeś Biskupa Piotra do służby kapłańskiej i wprowadziłeś go do grona następców Apostołów. Dziękujemy Ci za jego żarliwość o świętość i jedność Kościoła. Pomóż nam naśladować jego bezgraniczne zawierzenie, ofiarną służbę i synowskie oddanie Twojej Matce. Racz wynieść go na ołtarze, aby te cnoty zajaśniały dzisiejszemu Kościołowi i jego pasterzom.

Udziel nam, za jego przyczyną, zgodnie z Twoją wolą, tej łaski, o którą pokornie prosimy…
(Wiadomości o łaskach otrzymanych za wstawiennictwem Sługi Bożego bp. Piotra Gołębiowskiego prosimy przesyłać na adres: Kuria Diecezji Radomskiej, ul. Malczewskiego 1, 26-600 Radom, postulator.radom@wp.pl)

Tę myśl Sł. B. bp. Piotra powtarzaj dziś często:


„Prowadź nas, Matko serdeczna, drogą,

którą stąpałaś w radosnych i bolesnych chwilach życia swego.”


Codziennie możesz przesłać ważne dla Ciebie intencje. Będziemy razem polecać je Panu Bogu za  wstawiennictwem Sługi Bożego bp. Piotra Gołębiowskiego.
Możesz wpisać je jako komentarze na www.bppiotr.pl lub przesłać je na adres: postulator.radom@wp.pl .

22 komentarze:

  1. Kochana Mamusiu brakuje już sił proszę pomóż wyjść z długów Kochany Panie Jezu Ty się tym zajmij

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana Mamusiu Ty wszystko wiesz proszę o pomoc i opiekę

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana Mamusiu nie pozwól zabrać nam naszego domu chroń nas i otaczaj Swoją opieką

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezu, dziękuje za dar życia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Maryjo prosze o Miłosierdzie Boze dla całego swiata. Krolowo Swiata mòdl sie za nami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Maryjo miej nas w opiece

    OdpowiedzUsuń
  7. Mateczko prosze o zatrzymanie chroby azhaimera mojej mamy i szybki przeszczep nerki meza Bog zaplac

    OdpowiedzUsuń
  8. Mateczko nasza proszę o światłość wieku ista dla mojej zmarłej mamusi

    OdpowiedzUsuń
  9. Za mame i meza za uleczenie z ciezkiej choroby uzdrow ich Mateczko kochana

    OdpowiedzUsuń
  10. Maryjo proszę pomóż mi odzyskać moją dziewczynę, gdyż zwątpiłem w miłość do niej i ją straciłem a teraz jestem pewny, że to była ta jedyna. Po tej stracie się nawróciłem i już nigdy nie zejdę ze ścieżki wiary i pokornie błagam o jeszcze jedną szansę dla naszego związku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Proszę Maryjo dodaj sił mojemu mężowi do walki ze złem, które go otacza, aby uwierzył w miłosierdzie Boże.

    OdpowiedzUsuń
  12. - Mateńko, dziękuję Ci za wszystkie łaski otrzymane dotychczas za Twoim wstawiennictwem. Proszę wyproś łaskę przebaczenia i pojednania. Proszę, wstaw się za mną, aby zakończyły się wszystkie spory. Wypraszaj łaskę zdrowia dla mnie i bliskich. Niech zwycięży miłość Chrystusa, Syna Twego, a błogosławieństwo niech wypełni całą rodzinę. Panie, nawróć grzeszników, również w mojej rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bł.Biskupie proszę o Twoje wstawiennictwo u naszej różańcowej Pani i Królowej a za Jej pośrednictwem do Miłosiernego Jezusa o łaskę zdrowia dla mojego syna Mateusza, dary Ducha Świętego o dobry wybór szkoły o łaskę dobrej drogi życiowej oraz dobrych przyjaciół. Proszę o zdrowie dla mnie i łaski potrzebne do właściwego wychowania syna w duchu wiary, nadzieji i miłości. Proszę o łaskę zgodnej rodziny. Dziękuję za dar życia syna i proszę pokłoń się ode mnie naszej Niebieskiej Pani. A na koniec proszę Ciebie nasz orędowniku zanieść do nieba te wszystkie moje sprawy z którymi jest mi tak ciężko żyć. Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus.

    OdpowiedzUsuń
  14. Maryjo proszę o wyzdrowienie dla Mamy;by mogła chodzić i Boże milosierdzie.

    OdpowiedzUsuń
  15. O siły dla siostry i jej rodziny w wyjściu z uzależnienia proszę.

    OdpowiedzUsuń
  16. O zdrowie dla Basi i pomysl na operację serca dla Jej Wnuczki Igi.

    OdpowiedzUsuń
  17. O błogosławieństwo dla cierpiącej Dorotki.

    OdpowiedzUsuń
  18. O opiekę nad moją rodziną I łaskę zrozumienia ,miłości , by Maryja prowadziła każdego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  19. O zdrowie dla taty i mamy oraz pogodną starość. Boże blogoslaw.

    OdpowiedzUsuń
  20. O potrzebne łaski dla męża, córek i syna oraz zgodę w rodzinie i siły oraz zdrowie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Maryjo dziękuję za wszystkie łaski,

    OdpowiedzUsuń
  22. Proszę O błogosławieństwo dla rodziny Eli.

    OdpowiedzUsuń