Różaniec ze Sługą Bożym - 22 X



22 października (niedziela)



Tajemnice chwalebne

I.              Zmartwychwstanie Jezusa Chrystusa

„«Pan zmartwychwstał!» – te wyrazy działać muszą i na duszę dzisiejszego człowieka, często przygnębionego wskutek zbytnich trosk doczesnych, a braku starania o dobra duchowe i wieczne” (Sł. B. bp P. Gołębiowski).

Biskupie Piotrze, który nosiłeś w swym sercu pokój przyniesiony światu przez Zmartwychwstałego, przyczyń się za nami!

II.            Wniebowstąpienie Chrystusa

„Drogą naszą jest Jezus Chrystus. On uczy nas, jak chwalić Ojca Niebieskiego, On prowadzi do upragnionego pokoju i szczęścia” (Sł. B. bp P. Gołębiowski).

Biskupie Piotrze, który ufałeś Chrystusowi prowadzącemu nas do Domu Ojca, przyczyń się za nami!

III.           Zesłanie Ducha Świętego

„Jako Pocieszyciel, Duch Święty podniesie na duchu Apostołów, rozpędzi chmury przygnębienia, nagromadzone w ich sercach, wlewając w nie pokój i prawdziwą radość, nawet wśród udręk i prześladowań, jakich świat nie poskąpi uczniom Pańskim” (Sł. B. bp P. Gołębiowski).

Biskupie Piotrze, którego Duch Święty napełniał mocą w chwilach prześladowań, przyczyń się za nami!

IV.          Wniebowzięcie Najświętszej Maryi Panny

„Od chwili Wniebowzięcia Maryja stoi przed Tronem Bożym jako «Wszechmoc Błagająca» i modli się za nami” (Sł. B. bp P. Gołębiowski).

Biskupie Piotrze, który zawierzałeś Maryi sprawy swoje i Kościoła, powierzonego Twojej pieczy, przyczyń się za nami!

V.           Ukoronowanie Maryi na Królową nieba i ziemi

„Po dokonaniu doczesnej pielgrzymki, uwielbiona w niebie pod względem duszy i ciała, Maryja-Królowa trwa w dalszym ciągu na modlitwie dziękczynienia” (Sł. B. bp P. Gołębiowski).

Biskupie Piotrze, który przez całe swe życie naśladowałeś Matkę Bożą, przyczyń się za nami!

Przez wstawiennictwo Sługi Bożego Bp. Piotra Gołębiowskiego pomódlmy się dziś w następujących intencjach:
- Kochana Mamusiu, brakuje już sił. Proszę, pomóż wyjść z długów. Kochany Panie Jezu, Ty się tym zajmij.
- Kochana Mamusiu, Ty wszystko wiesz, proszę o pomoc i opiekę.
- Kochana Mamusiu, nie pozwól zabrać nam naszego domu, chroń nas i otaczaj swoją opieką.
- Jezu, dziękuje za dar życia.
- Maryjo proszę o Miłosierdzie Boże dla całego świata. Królowo Świata, módl sie za nami.
- Maryjo, miej nas w opiece.
- Mateczko, proszę o zatrzymanie choroby Alzheimera mojej mamy i szybki przeszczep nerki męża.
- Mateczko nasza, proszę o światłość wiekuistą dla mojej zmarłej mamusi.
- Za mamę i męża, o uleczenie z ciężkiej choroby. Uzdrów ich, Mateczko kochana.
- Maryjo, proszę, pomóż mi odzyskać moją dziewczynę, gdyż zwątpiłem w miłość do niej i ją straciłem, a teraz jestem pewny, że to była ta jedyna. Po tej stracie się nawróciłem i już nigdy nie zejdę ze ścieżki wiary i pokornie błagam o jeszcze jedną szansę dla naszego związku.
- Proszę, Maryjo, dodaj sił mojemu mężowi do walki ze złem, które go otacza, aby uwierzył w miłosierdzie Boże.
- Mateńko, dziękuję Ci za wszystkie łaski otrzymane dotychczas za Twoim wstawiennictwem. Proszę wyproś łaskę przebaczenia i pojednania. Proszę, wstaw się za mną, aby zakończyły się wszystkie spory. Wypraszaj łaskę zdrowia dla mnie i bliskich. Niech zwycięży miłość Chrystusa, Syna Twego, a błogosławieństwo niech wypełni całą rodzinę. Panie, nawróć grzeszników, również w mojej rodzinie.
Panie Jezu Chryste, Najwyższy Pasterzu, Ty powołałeś Biskupa Piotra do służby kapłańskiej i wprowadziłeś go do grona następców Apostołów. Dziękujemy Ci za jego żarliwość o świętość i jedność Kościoła. Pomóż nam naśladować jego bezgraniczne zawierzenie, ofiarną służbę i synowskie oddanie Twojej Matce. Racz wynieść go na ołtarze, aby te cnoty zajaśniały dzisiejszemu Kościołowi i jego pasterzom.

Udziel nam, za jego przyczyną, zgodnie z Twoją wolą, tej łaski, o którą pokornie prosimy…
(Wiadomości o łaskach otrzymanych za wstawiennictwem Sługi Bożego bp. Piotra Gołębiowskiego prosimy przesyłać na adres: Kuria Diecezji Radomskiej, ul. Malczewskiego 1, 26-600 Radom, postulator.radom@wp.pl)

Tę myśl Sł. B. bp. Piotra powtarzaj dziś często:

„Niech w nas i przez nas Niepokalana odnosi zwycięstwa!”

Codziennie możesz przesłać ważne dla Ciebie intencje. Będziemy razem polecać je Panu Bogu za  wstawiennictwem Sługi Bożego bp. Piotra Gołębiowskiego.
Możesz wpisać je jako komentarze na www.bppiotr.pl lub przesłać je na adres: postulator.radom@wp.pl .


24 komentarze:

  1. Kochana Mamusiu brakuje już sił proszę pomóż wyjść z długów Kochany Panie Jezu Ty się tym zajmij

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana Mamusiu Ty wszystko wiesz proszę o pomoc i opiekę

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana Mamusiu nie pozwól zabrać nam naszego domu chroń nas i otaczaj Swoją opieką

    OdpowiedzUsuń
  4. Mateńko dziękuję za Twe łaski i dobrych ludzi, których stawiasz na naszej drodze. Proszę o opiekę nad naszym synem, a by spełniała sie w mim wola Boża, by mógł spełniać swą posługę tam, gdzie go poślesz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mateńko, proszę za wszystkich, którym obiecałam i ktorzy mnie prosili o modkitwę a także tym ktorzy jej potrzebują, szczególnie za zatwardziałych grzeszników i nieprzyjaciół. Wspomagaj tych, którzy wrócili do Boga - dziękuję z całego serca za nich, niech wytrwają. Kocham Cię, Mamusiu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę Mateńko za młodzież, szcze gólnie za tych którzy przygotowują sie do bierzmowania, w tym za naszego syna, niech otwierają się na dary Ducha Świetego i nie odrzucają ich "mimo wszystko". Młodzież bardzo potrzebuje modlutwy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę Maryjo, miej w opiece moją rodzinę, dziękuję za wszystko. Św. Janie Pawle II wstaw się za nami aby opuściło nas wszelkie zło a zapanowała zgoda, miłość i wzajemny szacunek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mateńko, dziękuję Ci za wszystkie łaski otrzymane dotychczas za Twoim wstawiennictwem. Proszę wyproś łaskę przebaczenia i pojednania. Proszę, wstaw się za mną, aby zakończyły się wszystkie spory. Wypraszaj łaskę zdrowia dla mnie i bliskich. Niech zwycięży miłość Chrystusa, Syna Twego, a błogosławieństwo niech wypełni całą rodzinę. Panie, nawróć grzeszników, również w mojej rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Matko Boża proszę pomóż nam Ty wiesz

    OdpowiedzUsuń
  10. Mateczko Ukochana proszę nawróc mego męża i dzieci by wrócili do Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  11. Jezu ufam Tobie i proszę weź pod swą opiekę moją rodzinę i znajomych i prowadź nas

    OdpowiedzUsuń
  12. Mateczko uzdrow moje ciało i duszę dodaj siły by iść dalej

    OdpowiedzUsuń
  13. Proszę o modlitwę za dusze w czyśćcu cierpiące i dzieci nienarodzone

    OdpowiedzUsuń
  14. Matko Boża proszę o zdrowie dla Kasi i bliskich

    OdpowiedzUsuń
  15. Matko Boża ratuj nas grzeszników i prowadź nas do Syna Bożego

    OdpowiedzUsuń
  16. Jezu Ty się tym zajmij

    OdpowiedzUsuń
  17. Wybacz mi Jezu moje grzechy iprowadź by nie błądzić

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana Mamusiu miej w opiece mojego syna i całą moją rodzinę

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana Mamusiu miej w opiece mojego syna i całą moją rodzinę

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana Matko Ty wiesz jak działać proszę Cię o wstawiennictwo u naszego Ojca w niebie aby mój były chłopak porzucił alkohol i wrócił do tych którzy go kochają...Dziękuję że mnie zawsze wysłuchujesz

    OdpowiedzUsuń
  21. Maryjo, proszę o pokòj na swiecie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Matko Kochana prosze o zdrowie dla syna. Jezu ty sie tym zajmij.

    OdpowiedzUsuń
  23. Proszę za Henryka o łaskę trzeżwości,i nawrócenie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Maryjo, dziekuje ze zawsze sie o mnie troszczysz, ze Twoj Syn napełnia mnie pokojem duszy, tak zebym dala rade kazdego dnia. Prosze zanies ode mnie modlitwa do Jezusa Chrystusa aby On zajal sie wszystkimi moimi trudnymi sprawami zawodowymi i finansowymi, aby mogla sie cieszyc Nim, ze pozwolil mi sie zobaczyc i nie martwila sie kazde jutro, abym mogla chodzic codziennie w Jego Miłosci i Łasce, DZIĘKUJĘ!

    OdpowiedzUsuń