„Majówka ze Sługą Bożym” – 11 maja

www.niedziela.pl

Najświętsza Maryja Panna z Lourdes


- Uzdrowienie chorych




Sługa Boży Biskup Piotr uczył:
„Czternastoletniej Bernadecie ukazała się Najświętsza Maryja Panna i dała zlecenia dotyczące całej ludzkości. […] To Niepokalana Dziewica, jako Uzdrowienie Chorych, śpieszy z pomocą swym udręczonym dzieciom i dla wielu z nich wyprasza cenny dar zdrowia. […] Pan Jezus, lecząc choroby ciała, chciał przez to pobudzić ludzi, nie tylko Mu współczesnych, ale wszystkich pokoleń, do troski o zdrowie i nadprzyrodzone życie duszy. Bo to najważniejsza dla każdego sprawa. Cudami w Lourdes kieruje to samo Prawo Boże. Niepokalana Dziewica stanęła pośród mieszkańców ziemi, dała im odczuć potęgę swego wstawiennictwa po to, aby owieczki Chrystusowe, a jej dzieci umiłowane «żywot wieczny miały i obficiej miały». Z macierzyńskiej troski Maryi o najwyższe szczęście ludzi zrodziło się Jej wstrząsające wołanie w grocie objawień: «Pokuty, pokuty, pokuty!». W tym wołaniu mieści się najgłębsza tajemnica Lourdes, pełna znaczenia w czasach, jakie obecnie przeżywamy. Różaniec święty i pokuta!…” („Kółko Różańcowe” 39(1948), s. 39-41).
Objawienia Maryjne uświadamiają nam wielką miłość Boga, który towarzyszy człowiekowi, nie zapomina o nim i czeka na jego nawrócenie. Wpatrując się w Maryję Niepokalanie Poczętą dziękujemy za Jej macierzyńską opiekę. Dziękujemy za matczyną modlitwę za dotkniętych chorobą – duszy i ciała. Dziękujemy za cuda, które nam wyprasza. Stając duchowo przed Grotą w Lourdes z wdzięcznością wołajmy do Maryi:
Zdrowaś Maryjo, łaski pełna, Pan z Tobą,
błogosławionaś Ty między niewiastami
i błogosławiony owoc żywota Twojego, Jezus.
Święta Maryjo, Matko Boża,
módl się za nami grzesznymi teraz i w godzinę śmierci naszej.
Amen.

Matko dziewicza,                                                    módl się za nami.
Matko Stworzyciela,
Uzdrowienie chorych,
Ucieczko grzesznych,
Królowo bez zmazy pierworodnej poczęta,
Powtarzaj dziś często słowa modlitwy Sługi Bożego Biskupa Piotra:

Ty zaś Przeczysta i Niepokalana Matko Boża,
bądź nam Nadzieją, która nigdy nie zawodzi!”.

Przez wstawiennictwo Sługi Bożego Biskupa Piotra módlmy się dziś wspólnie w następujących intencjach:
- Sługo Boży Biskupie Piotrze, uproś łaskę zdrowia chorym, za których obiecałem modlitwę.
- O łaskę zdrowia dla Marka.
- O siłę i potrzebne łaski dla mamy Jarka.
- W intencji chorych przebywających obecnie w szpitalach.
- W intencji uzależnionych od alkoholu.
- Kochana Mamusiu, brakuje już sił. Proszę o pomoc w wyjściu z długów. Kochany Panie Jezu, Ty się tym zajmij.
- Kochana Mamusiu, nie pozwól zabrać nam naszego domu, miej moją rodzinę w swojej opiece. Kochany Panie Jezu, Ty się tym zajmij.
- Pani moja, Maryjo, Matko Bożą, atakują mnie mężczyźni mojego życia: mąż i ojciec. Błagam Cię, pomóż mi to przetrwać, aby się nawrócili, bo szatan opętał ich dusze. Dziś jestem sama, ale wiem, że zaopiekujesz się mną. Nie opuszczaj mnie, proszę…
Panie Jezu Chryste, Najwyższy Pasterzu, Ty powołałeś Biskupa Piotra do służby kapłańskiej i wprowadziłeś go do grona następców Apostołów. Dziękujemy Ci za jego żarliwość o świętość i jedność Kościoła. Pomóż nam naśladować jego bezgraniczne zawierzenie, ofiarną służbę i synowskie oddanie Twojej Matce. Racz wynieść go na ołtarze, aby te cnoty zajaśniały dzisiejszemu Kościołowi i jego pasterzom.
Udziel nam, za jego przyczyną, zgodnie z Twoją wolą, tej łaski, o którą pokornie prosimy...
(Wiadomości o łaskach otrzymanych za wstawiennictwem Sł. B. bp. Piotra Gołębiowskiego prosimy przesyłać na adres: Kuria Diecezji Radomskiej, ul. Malczewskiego 1, 26-600 Radom).

Intencje na każdy dzień można wpisać w komentarzach na tej stronie (poniżej) lub przesłać na adres: postulator.radom@wp.pl.


27 komentarzy:

  1. Kochana Mamusiu nie pozwól zabrać nam naszego domu miej moją rodzinę w Swojej opiece Kochany Panie Jezu Ty się tym zajmij

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana Mamusiu brakuje już sił proszę o pomoc w wyjściu z długów Kochany Panie Jezu Ty się tym zajmij

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana Mateczko Ty znasz moje problemy proszę pomóż mi je rozwiązać. Twoja czcicielka .

    OdpowiedzUsuń
  4. O uwolnienia i uzdrowienie w mojej rodzinie.JEZU UFAM TOBIE.
    AMEN

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko,Ty wiesz,czego mi trzeba. . .

    OdpowiedzUsuń
  6. W intencji Bogu wiadomej... Jezu Ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę o uzdrowianie na duszy i ciele w mojej rodzinie, o wyzwolenie z nałogów i uzależnień. Dla wszystkich zmarłych o pokój w Niebie, szczególnie dla mojego Taty Władysława w rocznicę jego śmierci.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mamuniu Kochana proszę o pomoc dla mojej rodziny o zdrowie dla duszy i ciała o uzdrowienie Karoliny, o dobrą pracę, pomoc materialną, o nawrócenie o przypomnienie nałogów i uzależnień, Mamuniu Kochana proszę Cię miej nas w swojej opiece Maryjo do syna swego nas prowadź.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mateńko, proszę o pomoc dla Marty, która nie może znaleźć stałej pracy, ma bardzo dobre serce i wspaniale wypełnia swoje obowiązki nauczyciela. Daj jej ufność, wiarę i wsparcie w każdej chwili. Błogosław jej rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mateńko, proszę o wielką wiarę i ufność dla mojej Mamy, potrzebne zdrowie i siły. Aby zaczęła wierzyć, że jej modlitwy będą wysłuchane. Proszę za Tatę i Brata, przemianę ich serc i przebaczenie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mateńko, proszę o pomoc w znalezieniu odpowiedniego żłobka dla małej Patrysi, tak oczekiwanej... Obdarzaj ufnością i wiara jej rodziców. Ucz ich odczytywać znaki Boże i zgadzać się z wola Bożą.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana Mateńko, proszę o błogosławieństwo dla Marty, jej przyszłą pracę i wszystko co wydaje się teraz bardzo trudne. Wspieraj ją, dodawaj sił i ucz mnie jak mogę jej pomagać. Dziękuję za lepsze relacje i wysłuchane modlitwy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana Mamusiu dziękuję za powrót do zdrowia mojego syna, za wszystkich dobrych ludzi którzy stają na jego drodze. Prowadź go i wspieraj by był świętym kapłanem. Proszę o błogosławieństwo dla wszystkich kapłanów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mateńko ukochana dziękuję, że zawsze jesteś z nami! Proszę prowadż i błogosław mojego męża, dzieci, rodziców i cała rodzinę. Proszę za wszystkimi, którym kiedykolwiek obiecałam modlitwe i moim podopiecznym.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mamusiu, błogosław młodzieży, zwłaszcza tym, którzy wkrótce otrzymają sakrament bierzmowania. Duchu Święty obdarz ich swoimi darami. Przemieniaj młode serca i zbliżaj do Boga.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mateczko kochana proszę Cię o trzeźwość dla syna aby się opamietal i nie skrzywdził bliskich osób Czuwaj nad moją rodzina

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana Mateczko dziękuję Tobie za wszystko i proszę weź pod swą opiekę moją rodzinę i bliskich

    OdpowiedzUsuń
  18. Matko Boża proszę pomóż nam Ty wiesz

    OdpowiedzUsuń
  19. Mateczko Ukochana prosze uzdrow moje ciało i duszę

    OdpowiedzUsuń
  20. Mateczko Boża proszę o nawrócenie męża i dzieci by wrócili do Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  21. Mateczko Ukochana weź nas grzesznych pod Swą opiekę

    OdpowiedzUsuń
  22. Matko Boża proszę za duszami w czyśćcu cierpiącym i dziećmi nienarodzonymi

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocham Ciebie Mateczko ulituj się nad nami grzesznymi

    OdpowiedzUsuń
  24. Mateczko Boża proszę o zdrowie dla Kasi i bliskich

    OdpowiedzUsuń
  25. Mateczko MOJA. Proszę Cię o uzdrowienie mojego ojca z raka płuc.

    OdpowiedzUsuń
  26. Mateńko, proszę Cię o dar Bojaźni Bożej, pokory, miłości, wzruszenia serca mojemu mężowi. Kocham Cię.

    OdpowiedzUsuń
  27. Mateńko, proszę Cię o miłość, pokorę i wzruszenie serca dla mojego męża.

    OdpowiedzUsuń