„Majówka ze Sługą Bożym” – 12 maja


Najświętsza Maryja Panna Świętorodzinna


- Studzianna



Sługa Boży Biskup Piotr uczył:
[…] Śpieszą do Studzianny pątnicy, aby uczcić Jezusa, Maryję i Józefa, przedstawionych na obrazie jako Świętą Rodzinę Nazaretańską w życiu domowym. […] Do tronu Maryi w Studziannie przybywają biskupi, kapłani i rzesze wiernych. Źródło dobrodziejstw Bożych bynajmniej nie wyschło. […] Biorąc pod uwagę żywotność sanktuarium Studziańskiego wystąpiłem […] z prośbą do Czcigodnej Kapituły Watykańskiej w Rzymie, do której należy wydawanie pozwoleń na koronację cudownych obrazów, o zezwolenie na ukoronowanie wizerunku Najświętszej Maryi Panny Świętorodzinnej w Studziannie. Prośba została wysłuchana. […] Pozwolenie to przyjmujemy z radością i głębokim wzruszeniem. Dopełniamy koronacji Studziańskiego Obrazu Najświętszej Maryi Panny, aby gorąco Jej podziękować za pomoce, jakie wyprasza swym dzieciom, a braciom Jezusa Chrystusa, pielgrzymującym na ziemi. […] Niech nasze serca zapałają gorętszą miłością do Najświętszej Maryi Panny! […] Udajmy się do Studzianny z modlitwą w sercu i na ustach, pomni na słowa Boskiego Zbawiciela: Proście, a będzie wam dane (Mt 7,7). Módlmy się nie tylko w intencji własnej i swych najbliższych, lecz polecajmy Maryi również wielkie sprawy Kościoła i Ojczyzny” (Maria spes nostra, s. 37-39).
Obraz w Studziannie przedstawia rzadko spotykaną scenę. Święta Rodzina zasiadła do wieczerzy. Mroki wieczoru są rozjaśnione aureolami nad głowami Jezusa i Maryi oraz świecą stojącą na zastawionym stole. Maryja wpatruje się w Chrystusa. On zaś trzyma kielich z winem, który podtrzymuje św. Józef. Wpatrując się w Świętą Rodzinę, prośmy o miłość w naszych rodzinach. Dziękujmy za nie i módlmy się, by coraz bardziej upodabniały się do Rodziny Nazaretańskiej. Naśladując Maryję, wpatrujmy się w Chrystusa i prośmy, by mówiła Zbawicielowi o naszych rodzinach, o nas samych i naszych marzeniach:
Zdrowaś Maryjo, łaski pełna, Pan z Tobą,
błogosławionaś Ty między niewiastami
i błogosławiony owoc żywota Twojego, Jezus.
Święta Maryjo, Matko Boża,
módl się za nami grzesznymi teraz i w godzinę śmierci naszej.
Amen.

Matko Kościoła,                               módl się za nami.
Matko łaski Bożej,
Panno czcigodna,
Przybytku sławny pobożności,
Królowo rodziny,
Powtarzaj dziś często słowa modlitwy Sługi Bożego Biskupa Piotra:

Matko łaski Bożej z Synem swoim nas pojednaj,
Synowi swojemu nas polecaj, swojemu Synowi nas oddawaj!

Przez wstawiennictwo Sługi Bożego Biskupa Piotra módlmy się dziś wspólnie w następujących intencjach:
- O zdrowie i potrzebne Boże łaski dla Księdza Biskupa Adama Odzimka w 33. rocznicę sakry biskupiej.
- Kochana Matko, Maryjo, dziękuję Ci za wszystkie otrzymane łaski, za ocalenie życia i zdrowia mojej córki i rodziców w kolizji drogowej. Proszę Cię o łaskę spowiedzi dla męża, o jego nawrócenie oraz powrót do domu, do dzieci i do mnie. Ratuj nasze małżeństwo.
- Sługo Boży Biskupie Piotrze, proszę Cię, uproś mi łaskę pozostania w pracy, gdzie obecnie jestem zatrudniony.
- Matko Boża, moja Matko, zawierzam Ci na nowo – za przyczyną Sługi Bożego Biskupa Piotra Gołębiowskiego – całą moją przyszłość. Przyjdź mi z pomocą.
- O dary Ducha Świętego dla ks. Dominika – w dniu imienin.
- Kochana Mamusiu, nie pozwól zabrać nam naszego domu, miej moją rodzinę w swojej opiece. Kochany Panie Jezu, Ty się tym zajmij.
- Kochana Mamusiu, brakuje już sił. Proszę o pomoc w wyjściu z długów. Kochany Panie Jezu, Ty się tym zajmij.
- Kochana Mateczko, Ty znasz moje problemy. Proszę, pomóż mi je rozwiązać. Twoja czcicielka.
- O uwolnienie i uzdrowienie w mojej rodzinie. Jezu, ufam Tobie. Amen.
- Matko, Ty wiesz, czego mi trzeba…
- W intencji Bogu wiadomej… Jezu, ufam Tobie.
- Proszę o uzdrowienie na duszy i ciele w mojej rodzinie, o wyzwolenie z nałogów i uzależnień. Dla wszystkich zmarłych o pokój w Niebie, szczególnie dla mojego Taty Władysława w rocznicę jego śmierci.
- Mamuniu Kochana proszę o pomoc dla mojej rodziny, o zdrowie dla duszy i ciała, o uzdrowienie Karoliny, o dobrą pracę, pomoc materialną, o nawrócenie, o uwolnienie z nałogów i uzależnień, Mamuniu Kochana, proszę Cię, miej nas w swojej opiece. Maryjo, do Syna swego nas prowadź.
- Mateńko, proszę o pomoc dla Marty, która nie może znaleźć stałej pracy, ma bardzo dobre serce i wspaniale wypełnia swoje obowiązki nauczyciela. Daj jej ufność, wiarę i wsparcie w każdej chwili. Błogosław jej rodzinę.
- Mateńko, proszę o wielką wiarę i ufność dla mojej Mamy, potrzebne zdrowie i siły, aby zaczęła wierzyć, że jej modlitwy będą wysłuchane. Proszę za Tatę i Brata, o przemianę ich serc i przebaczenie.
- Mateńko, proszę o pomoc w znalezieniu odpowiedniego żłóbka dla małej Patrysi, tak oczekiwanej… Obdarzaj ufnością i wiarą jej rodziców. Ucz ich odczytywać znaki Boże i zgadzać się z wola Bożą.
- Kochana Mateńko, proszę o błogosławieństwo dla Marty, jej przyszłą pracę i wszystko, co wydaje się teraz bardzo trudne. Wspieraj ją, dodawaj sił i ucz mnie, jak mogę jej pomagać. Dziękuję za lepsze relacje i wysłuchane modlitwy.
- Kochana Mamusiu, dziękuję za powrót do zdrowia mojego syna, za wszystkich dobrych ludzi, którzy stają na jego drodze. Prowadź go i wspieraj, by był świętym kapłanem. Proszę o błogosławieństwo dla wszystkich kapłanów.
- Mateńko Ukochana, dziękuję że zawsze jesteś z nami! Proszę, prowadź i błogosław mojego męża, dzieci, rodziców i cała rodzinę. Proszę za wszystkimi, którym kiedykolwiek obiecałam modlitwę i moim podopiecznym.
- Mamusiu, błogosław młodzieży, zwłaszcza tym, którzy wkrótce otrzymają sakrament bierzmowania. Duchu Święty, obdarz ich swoimi darami. Przemieniaj młode serca i zbliżaj do Boga.
- Mateczko Kochana, proszę Cię o trzeźwość dla syna, aby się opamiętał i nie skrzywdził bliskich osób. Czuwaj nad moją rodziną.
- Kochana Mateczko, dziękuję Tobie za wszystko i proszę weź pod swą opiekę moją rodzinę i bliskich.
- Matko Boża, proszę, pomóż nam. Ty wiesz.
- Mateczko Ukochana, proszę, uzdrów moje ciało i duszę.
- Matko Boża, proszę o nawrócenie męża i dzieci, by wrócili do Ciebie.
- Mateczko Ukochana, weź nas grzesznych pod swą opiekę.
- Matko Boża, proszę za duszami w czyśćcu cierpiącymi i dziećmi nienarodzonymi.
- Kocham Ciebie, Mateczko. Ulituj się nad nami grzesznymi.
- Matko Boża, proszę o zdrowie dla Kasi i bliskich.
Panie Jezu Chryste, Najwyższy Pasterzu, Ty powołałeś Biskupa Piotra do służby kapłańskiej i wprowadziłeś go do grona następców Apostołów. Dziękujemy Ci za jego żarliwość o świętość i jedność Kościoła. Pomóż nam naśladować jego bezgraniczne zawierzenie, ofiarną służbę i synowskie oddanie Twojej Matce. Racz wynieść go na ołtarze, aby te cnoty zajaśniały dzisiejszemu Kościołowi i jego pasterzom.
Udziel nam, za jego przyczyną, zgodnie z Twoją wolą, tej łaski, o którą pokornie prosimy...
(Wiadomości o łaskach otrzymanych za wstawiennictwem Sł. B. bp. Piotra Gołębiowskiego prosimy przesyłać na adres: Kuria Diecezji Radomskiej, ul. Malczewskiego 1, 26-600 Radom).

Intencje na każdy dzień można wpisać w komentarzach na tej stronie (poniżej) lub przesłać na adres: postulator.radom@wp.pl.

„Święci wołają o Świętych…”
Byli prawie rówieśnikami, łączyło ich wiele.
Dziś obydwaj są Kandydatami do chwały ołtarzy.
Przeczytaj piękny list
kard. Stefana Wyszyńskiego do bp. Piotra Gołębiowskiego.
Znajdziesz go TUTAJ.

17 komentarzy:

  1. Mateczko Boża pod Twoją opieką oddaję moją rodzinę i bliskich prowadź nas do Syna Bożego Jezu Chrystusa

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Matko Boża za wszystko i proszę prowadź nas do Syna Jezusa Chrystusa

    OdpowiedzUsuń
  3. Mateczko Ukochana proszę uzdrow Kasię i bliskich

    OdpowiedzUsuń
  4. Matko Nieustającej Pomocy pomóż nam Ty wiesz

    OdpowiedzUsuń
  5. Mateczko Boża pod Twoją opieką oddaję męża, dzieci i bliskich nawrócić ich wskaż im drogę by nie błądzili,zmiłuj się nad nami

    OdpowiedzUsuń
  6. Mateczko Boża proszę uzdrow moje ciało i duszę dodaj siły, prowadź mnie i moją rodzinę by nie błądzić

    OdpowiedzUsuń
  7. Mateczko Ukochana proszę ulituj się nad duszami w czyśćcu cierpiącym i dziećmi nienarodzonymi

    OdpowiedzUsuń
  8. Mateczko Boża proszę weź pod Swą opiekę wszystkich chorych ulżyj im w cierpieniu

    OdpowiedzUsuń
  9. Matko Różańcowa prowadź nas grzeszników do syna Jezusa Chrystusa

    OdpowiedzUsuń
  10. Mateczko Boża proszę o pokój na świecie

    OdpowiedzUsuń
  11. Matko Boża proszę pomóż Agnieszce odzyskać pieniądze które wypożyczyła

    OdpowiedzUsuń
  12. Mateczko Ukochana proszę pomóż Joli ,Markowi Gosi nawróc ich wskaż im drogę by nie błądzili

    OdpowiedzUsuń
  13. Mamuniu Kochana proszę Cię za moją całą rodzinę, o szczęśliwe i dobre rozwiązanie dla Ewy i maleństwa, o porzucenie nałogów i uzależnień, o dary i owoce Ducha Świętego, o wiarę nadzieję i miłość. O szczęśliwą podróż, o pomyślne rozwiązanie trudnych spraw, o dobrą pracę, o nawrócenie w rodzinie, o uzdrowienie Karoliny .

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana Mamusiu brakuje już sił proszę o pomoc w wyjściu z długów Kochany Panie Jezu Ty się tym zajmij

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana Mamusiu nie pozwól zabrać nam naszego domu miej moją rodzinę w Swojej opiece Kochany Panie Jezu Ty się tym zajmij

    OdpowiedzUsuń
  16. Proszę o modlitwę za nowonarodzoną Migle

    OdpowiedzUsuń
  17. Proszę o łaskę żebym miała środki na swoje utrzymanie, o uwolnienie z nałogów w naszej rodzinie.za Grzegorza,by Pan Bóg uzdrowił jego duszę i ciało

    OdpowiedzUsuń