1 czerwca rozpoczynamy Nowennę



Jak co roku przed urodzinami Sługi Bożego bp. Piotra Gołębiowskiego
modlimy się Nowenną za jego przyczyną.

► Pomyśl o konkretnej intencji, w której chcesz się modlić.
► Codziennie przez 9 dni módl się z ufnością za przyczyną Sługi Bożego bp. Piotra Gołębiowskiego (teksty na każdy dzień znajdziesz na www.bppiotr.pl).
Polecamy też Litanię do Sługi Bożego bp. Piotra Gołębiowskiego – WEJDŹ.

Z nadesłanych podziękowań:
„Dziękuję za udaną operację oka mojej Mamy. […] Za wstawiennictwem Sługi Bożego Biskupa Piotra i nowenny ku niemu wówczas kierowanej wszystko się udało. Mama widzi”.

„Jestem osobiście pewien, że […] zadziałała łaska wyproszona przez Sługę Bożego Biskupa Piotra Gołębiowskiego. Tylko kilka razy w moim życiu czułem wewnętrzną pewność do jakichś faktów i teraz jest tak samo. W Wielką Sobotę widziałem gasnącą osobę, a potem zdarzył się cud”.

Nasza córeczka urodziła się w 100% zdrowa!!! Lekarz, z którym rozmawiałam po porodzie powiedział, że ja chyba dostałam jakaś łaskę”.

Bogu niech będą dzięki!


Zachęcamy do gorącej modlitwy. Sługa Boży bp Piotr uczył nas:
„Postanówmy: ani dnia bez modlitwy…”.

Niech przykład jego życia zapala nas do gorliwszego życia Ewangelią!

 Zapraszamy od jutra!




Bądź na bieżąco. Polub - prosimy - stronę
Sługi Bożego bp. Piotra Gołębiowskiego na Facebooku: 
www.facebook.com/pg/bppiotrgolebiowski



 Zapraszamy, zobacz też ostatnie posty:
1) Odczytując Ewangelię ze Sługą Bożym: Miłość odrywała Apostołów od ziemi, a wiązała z niebem (WEJDŹ).
3) Majówka ze Sługą Bożym – 31 V (WEJDŹ).
4) Stulecie urodzin św. Jana Pawła II: Co Papież powiedział o bp. Piotrze odwiedzającym go księżom? (WEJDŹ).
5) Stulecie urodzin św. Jana Pawła II: Papieskie wspomnienie biskupa – „dobrego Pasterza” (WEJDŹ).
6) Stulecie urodzin św. Jana Pawła II: Papież błogosławiący epitafium (WEJDŹ).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz